Yleinen v*tutus topic

Schimanski76
/

Suunnilleen kerran vuodessa sattuu sellainen päivä, jolloin kaikki menee ihan päin helvettiä!

Tänään näyttäisi olevan se päivä!!!

TehBigBunny
/

Köyhää !

Mulla tollanen järjestyy vähintään kerran kuussa, välillä useamminkin.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Suunnilleen kerran vuodessa sattuu sellainen päivä, jolloin kaikki menee ihan päin helvettiä!

Tänään näyttäisi olevan se päivä!!!

"Se" ei ollut se päivä, se on tänään ja minulla!

JANIchargedTT
/

Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle JANIchargedTT

JANIchargedTT wrote: Vittu helvetin perkele saatana. Miks pokerissa donkit voittaa aina? keittää kun perunakattila taas

Soon kuule silleen että jos susta vedetään ohi niin voit olla tyytyväinen... mutta jos itse vedät lähes aina ohi niin vaihda peliä.

RaabForRehab
/

Mä oon aina sanonu: "Tää on pokeria" :D Kyl se vituttaa kun joku tiputtaa sut riverillä kun oot aatellu että nyt on ihan saletti käsi..Ja VARSINKIN jos vetäsee all-in ennen floppia :D Pari kertaa meinannu näppis ja hiiri lähtee aika tujusti seiniin joskus kun pelas enemmän netissä :)

jasamy
/

no kerronpa tässä yhden tarinan ajoilta kun vielä tuli pelattua nettipokeria: elikkä pelinä oli nolimits käteispeli mulla sattuu tulemaan turnissa täyskäsi jonka slowaan ja kaveri korottaa (erittäin agressiivinen pelaaja) mä korotan lisää ja kaveri korottaa jota jatketaan niin pitkään että on all in(sillä oli kolmoset) no eiköhän viimeisenä korttina tule kaverille NELOSET (just se ainut kortti millä se voi voittaa mut) hävisin noin 100dollaria siinä kädessä

AJfin
/

Mulle soitti eilen RedKingsiltä joku akka että miksen oo pelannut niillä 3kuukauteen.? Sanoin että sain paremman rakebackin muualle. No akka sitten alko kyseleen että minkäslainen diili mun pitäs niille saada että tuun takasi. Sanoin ihan läpällä että jos 65% Rakebackin tai sitä vastaavat bonukset saan niin voin harkita.

Se sano lähettävänsä tarjouksensa tänään s-postiin.

Perskeles! just katoin s-postin ja oli tullu bonus tarjous joka vastaa käteispeleissä n.63% Rakebackkia ja sittareissa melkein 70%...

Taitaa Redkings saada "asiakkaan" takasin. :)

tede82
/

Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle tede82

tede82 wrote: Nyt vilkkuu punanen boxissa e74, ja lauantaina hajos töllö. prkl miks kaikki samaa aikaa!!

Useimmiten videokaapelissa vika. Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..

tede82
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Useimmiten videokaapelissa vika. Tarkasta vanha kaapeli ja liitännät, mahdollisesti kokeile myös toisella..

Jeps kokeilin uusilla kaapeleilla , ei auttanut.No jotai positiivistakin sentää, ku samal sai syyn ostaa hdmi kaapelillisen boxin. Nyt on taas millä pelaa.

jasamy
/

nyt on PAHA olo perkele ja pitäs mennä ens yöksi töihin :-(

ikinä ei muista että ei kannata käydä lauantaina kuppilassa kun on yövuoro viikko

SIL0KKI
/

flunsassa, niin pökerryksissä että pari hotläppiä niin pitää mennä hetkeksi pitkälleen, ei jaksa edes vituttaa.tällä iällä lenssut ei viikossa katoa, yleensä tuppaavat kestämään 2-3 viikkoa. ei tässä muuta mutta kun pitäisi asiat hoidella mutta ei näin pyörryksissä tuu hommien hoitamisesta mitään, taloyhtiö taas jaksoi yllättää ja lähetti 170 eetun laskun desinfionti- ja siivouskuluista, pitäisi ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys, eihän mun nyt perkele pidä maksella mitään homevaurion desinfiointi- ym kuluja. siivouslaskukin on syvältä= keittiössä kasa tiiliä,partsi täynnä remonttiromua ja makkariin jättivät lankkuja joihin on hauska kompastella. hohhoi. taidanpa tuunata jonkun rassin kun ei typerämpääkään tekemistä keksi/jaksa. ainiin; tuunamisesta tuli mieleen että kun joutuu tohon "top rated" sivulle niin ei mene kovin kaun kun popula on käynyt mättämässä yhtä tahteä kaikkeen mitä store sisältää.

RaabForRehab
/

Vituttaa naminami! Tänään piti mennä ottamaan kuva, mutta taas lykkääntyy kun artistille tuli esteitä..Toinen kerta jo.

tede82
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Vituttaa naminami! Tänään piti mennä ottamaan kuva, mutta taas lykkääntyy kun artistille tuli esteitä..Toinen kerta jo.

Missäs oli aika? Ittellä taas ens tiistaina uutta kuvaa.

Finski fani
/

Jaa jaa. Minkäs laista kuvaa ollaan hakkaamassa ihoon? Tollanen olis aika jännä... !http://www.tattoosdb.com/tattoo-gallery/albums/userpics/10001/tattoo_ht_tattoo2_060821_ssh.jpg!

Itekkin oon aatellu joskus hakkauttaa jonkin kuvan, muttei vaan ole tullut vastaan mitään mitä kehtais kantaa kymmenen vuoden tai edes vuoden päästä. Mielipiteet vaihtelee sen verran tiuhaan, mutta jotain aasialais suuntaista se varmaan olis, kunhan vaan ei mitään kirjaimia, missä sitten lukee kana-nuudeli tai jotain sellasta... =)

RaabForRehab
/

Sellasta tekstiä hahmotellu tohon oikeen käden kyynervaarteen. En yleensä etukäteen kerro kelleen että mitä oon ottamassa, ettei kukaan vie ideaa :D Voin laittaa kuvaa kun sen siihen viimeinkin saan ja on parantunu.

Finski fani
/

Hiukan jänskättää millanen teksti sieltä on tulossa... =) FRC 4ever! Rehab is for pussies Sidu>elämä Hayabusa+Turbo=Love etc. Tällasia tuli heti mieleen... =P

TehBigBunny
/

Tatuointeja on vain rikollisilla ja merimiehillä.

FM3 logon voisi ottaa jos tätä tulee pelattua yhtä paljon kuin FM2:ta.

Ehkä.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Tatuointeja on vain rikollisilla ja merimiehillä.

FM3 logon voisi ottaa jos tätä tulee pelattua yhtä paljon kuin FM2:ta.

Ehkä.

Olen siis rikollinen, kun merimiestä minusta ei kyllä välttämättä saa..

Ja mä en kyllä oikeasti halua arvata Kiveksen aikuisviihdenimeä! Jo pelkkä ajatuskin saa välttelemään nukkumaanmenoa, kivasti.. =D

Kirjaudu sisään vastataksesi.