Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.
Amatööri !
Schimanski76 wrote: Sappineste.Jännä tuote.Taas sitä tutkiskellut useamman tunnin ja keskustellut itseni kanssa.Parhaimmat itsetutkiskelut tehdään pöntöllä nääs.
Amatööri !
Haista sinä punni pitkä vittu.Hymiötä ei tipu perään.
e/Noh,laitetaan ny vähän. :)
no nyt se myrkyn lykkäs ajoin perkele f-d luokas jonkun radan klizillä. testasin huvikseni mitä höytyy tosta stokkitransmissionista on, joko en osannut tehdä sitä oikein (differentialia ei pystynyt säätämään)tai oli väärä rassi johon sitä testasin=jos se toimii vaan joissain rasseissa?
jaa juomisesta höpistään, kolan litkuu täs kittailen :) saamarin juopot hyihyi viina on myrkkyy! ja tuplahymiöt :) :) kun simankal o näköjään menkat eikä antanut ku yhen hymiön..
Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!
No on kyä ollut menkat koko päivä,tuppaa vaan vuotamaan väärästä päästä tämä setä.Mie en oo hotläpännä oikein missään eli tuskin tuloo pänniäkään.Mikä auto se oli,ookkonää lähettänä sen mulle joskus?Oonko mie saana pännin jumaaaalauutaaa silokkii!!!!!!! :) :)
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Mistä sä näitä spermapännejä oikein hommaat?!
jaa-a olen tunnettu säheltämisestä ja koheltamisesta. ei o simakalle pännii tulos ja en o lähetellyt/myynyt tai antanut kellekään glizii, TJP ja joku lähetti mulle glizirassin kun ihmetteli että miten vitussa se noin lujaa kulkeepi. sain saman curb weightin saman heppamäärään mut launchia en saanut millään ilveellä samaksi= stokkitranny glizi..
Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!
El PiNk DeViL wrote: Mikä glizirassi?! Lähetä mulle!
Se on varmaan K12.
Schimanski76 wrote:
Se on varmaan K12.
Mä haluan K18 juttuja!!!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Mä haluan K18 juttuja!!!
No mie lähetän siulle huomenna Pentlin!!!! Se on K30!!!
tänään meinasi mennä herne nenään kun sanoin f-statseissa että mul on pari rataa on klitsattu. no, siitäkös mekkala nousi oon nyt mr cheater. pistin sitten listan huipputiimeistä jotka ovat kusetelleet S-mazdalla. suuttuivat vielä enemmän koska sehän on sallittu . no, pitää kai olla vaan pää kiinni kun on näköjään niin totista touhua tuo hotläppäys. kumma kyllä tämä herra joka mr cheateriksi mollasi ei laitellut enää mitään viestejä kun herra oli itsekin ziitannut varmaan sata rataa :) juupa juu, kummaa kun joistain virtuaalipisteistä ja -pokaaleista tapellaan hampaat irvessä. mun puolesta tyhjentäisivät koko LBn .
Alan kyllä oikeesti hajoomaan tähän hammas särkyyn, ei perkele kun ei voi edes syödä kun jotain soseita tän vitun kuopan kanssa. Lievästi vituttaa.
Juomat loppu... =(
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Juomat loppu... =(
+1 :,(
e/ Latasin photoshopista tämmösen trial-version ja täytyi vain todeta, etten ymmärrä tästä virtuaali tuningista v*ttuakaan. Heittäkääs pixelituunaajat jotain linkkiä tai vinkkiä näistä perusjutuista tänne.
Millasta apua?
El PiNk DeViL wrote: Millasta apua?
Ihan tämmöstä madallus, värinvaihto ja vanteiden vaihto juttua.
Madallus toimii näin: Leikkaat leikkaustyökalulla auton helmojen rajaa pitkin ja lokasuolien reunoja pitkinjatkat linjaa kuvan reunaan asti, ja kierrät kuvan sivuja ja yläosaa pitkin takaisin lähtöpisteeseen. En hoksannu laittaa yv:llä tai ees pppp:hen, mutta antakaa anteeks.
Kaikki vituttaa! Vihaan itseäni! Olen I-D-I-O-O-T-T-I isolla i:llä. :(
^Angst^
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: ^Angst^
Eikös se kuulu tähän ikään :D
Emt tästä nykynuorisosta. Lökäpöksyjä ja räkänokkia koko kööri.
Ennen oli kaikki kivasti. :D
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: Emt tästä nykynuorisosta. Lökäpöksyjä ja räkänokkia koko kööri.
Ennen oli kaikki kivasti. :D
Sillon oli verkkarihoususia, ja neulepaitasia juntteja:D Ei vaan. Kyllähän tuo teemu on ihan oikeassa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.