Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Joo,COD:WaW aloitettu veteraanilla ja näyttää viiden tehtävän jälkeen siltä,että tässä saattaa hermo korkata lopullisesti.Ehkä pienissä erissä voisi pelata vielä eteenpäin.Hewletin paljon vaikeampi kuin esim. COD 4.
Jatkan taas täällä vuodatusta.
Siis tämähän on ihan perseestä koko peli.
Väijyt järjestelmällisesti ja putsaat tekoäly-japseja tai natseja pois kentästä suurella vaivalla.Sitten astut tietyn "rajan tai alueen" yli kentässä,niin jo on noin 14 granaattia joka puolella,vaikka vihuja ei pitäisi olla kilsankaan päässä.Kuka Wiltun supermies niitä heittelee?Metsolan Erkkikö?Mustanaamio?Korjuksen Tapsa?
Nyt pitää ottaa uusi taktiikka tähän peliin,mie alan tappamaan vihollisia! Toimiskohan se?
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Hakkeroinut -> olet hommannut koneelle jotain sontaa :D
Ei vaan ole tullut latailtua 'MS-pisteitä' ;)
Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ei en usko siihen soopaan. Kirjotin tapille, nii se (hakkeri) rupes höpöttämään jostain Igorista :D
Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Sitä se teettää kun käydään p.... sivuilla ja suojaus ei ole kunnossa ;)
Suojaus on kunnossa todellakin, ja en käy sellasilla sivuilla.
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Vituttaa, kun joku on hakkeroinut/jotain mun sähköpostin, ja ehkä koko koneen, eli se kirjottaa mun mesekeskusteluihin kaikkea skeidaa. SAIRASTA! Mitäköhän pitäs tehä?! Vaihdoin jo salasanan.
Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Nii-i... Ja nytten se käyttää sun S-postia hyödykseen ja tekee laittomuuksia sillä ja sinä joudut nuorisovankilaan.
Veikkaan että täällä pidettäs sen jälkeen bileet :D
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Mä lähen nyt, älkää välittäkö.
Ei todellakaan! xD
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Siis tämähän on ihan perseestä koko peli.
Väijyt järjestelmällisesti ja putsaat tekoäly-japseja tai natseja pois kentästä suurella vaivalla.Sitten astut tietyn "rajan tai alueen" yli kentässä,niin jo on noin 14 granaattia joka puolella,vaikka vihuja ei pitäisi olla kilsankaan päässä.
Ittellä oli ennätyksenä 7 kranaatin takaisin heitto jonka jälkeen vihut heitti 5 kranaattia samaan aikaan jaloille, kun olin paikallani, koska jouduin heitteleen niitä kranaatteja takaisin.
Sitten kun peli oli pelattu läpi niin melkein purskahdin itkuun kaikkien koettelemusten ja kärsimysten takia.
Huonompaa peliä ei oikeasti ole olemassakaan.
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Pinkki hakee netistä Spybot nimisen ohjelman ja raksuttaa sillä paskan pois..
Ilmainen, parhaimpia ja sillä ei voi tuhota mitään tärkeää..
Ja vaikka samalla Avira Antivirin. Ilmainen, helppokäyttää ja päivityksiä tulee usein.
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Ja vaikka samalla Avira Antivirin. Ilmainen, helppokäyttää ja päivityksiä tulee usein.
Ja tuolla pystyy pelottelee heikkoja :) Kuten omaa vaimokettani. Tarina siis menee näin, minulla on tuo läppärissä ja yöllä kun olimme jo alkaneet nukkua päätti ohjelma ilmoittaa "New virus database has been installed".. No vaimoke sitten herää ja sanoo että "kuuliks sä, tuolta olohuonees kuulu joku miehen ääni" :D
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Ja vielä Internet explorer 6:en. Parhaimpia selaimia mitä on ja et edes tarvitse sen kanssa virustorjuntaohjelmia...
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Pregame-lobbyn heliumit. ♥
BF = Ei pre-game lobbyja ♥