Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL
/ /

Mutta tosiaan tuo Fm.net ei toimi mullakaan, ja pääsen ah:seen, storeen ja pelaamaan nettiin. Joku päivitys.

IL3
/

Joo, kivasti olikin tosiaan vain tuo fm.netin päivitys, eli sinne en bännejä saanut :) Piakkoin pitäis alle 280 tuntia olla jäljellä :D

Saas vaan nähdä onko kiinnostus Forzaan kadonnut siihen mennessä kokonaan.. :/

Noh, BF2 ja MW2 lohduttaa :D

Schimanski76
/

Saatanan pennut rääkyy takapihan puistossa parin siiderin jälkeen niin että ikkunat särkyy. Kauhea ääni lähtee tuollaisista 13-15 vuotiaista humalaisista lapsista.Olinkohan mie itekin tuollainen silloin?Luultavasti tai jopa pahempi.(tätä samaa aihetta olen muistaakseni pohtinut täällä aikaisemminkin)

Nooh,annetaan nyt nuorison juhlia rauhassa ja meuhkata,kun on Wappu.Ei ole aihetta vielä enempään "mummoiluun" tässä vaiheessa.Kohta ne jo sammuu kivasti,kellohan on jo puoli ysi. :)

Ac3Way
/

Vittu mitä paskaa toi Storefront, shaatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ottaa kupoliin...

Aina välillä se poistaa väärän tiedoston, kun yrittää poistaa SF:stä jotain. Lähtee se ensimmäinen sieltä veks. No saahan sen toki sinne takaisin, mutta kuluu aika, vaivaa ja hikeä. Sekä armotonta vitutusta noin turhaan asiaan. Sen lisäksi tietenkin pyyhkityy latausmäärä. Vittu, eikö se nyt vaan voisi toimia niinkuin haluaa!!!!!!!

tappi
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Näytä piilotettu viesti
IIPPONEN
/

Mulle tulee vast lauantain :( ja pitis saada jostaa bensarahaa vklopuks :D

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Mulla on taskunpohjalla 115€ ja säästössä jotain 50€ :(

leijuta lisää perkele..... mulla oli viel tammikuus 700€, nyt enää 12€ :(

Northg7
/

Eipä ole pitkään aikaa ketuttanut mikään, mut nyt kyllä syö miestä kun tilasin netistä DVD-boxin ja sit huomasin, et mullahan on jo koneella kopio siitä entuudestaan. NO LOL JOKU DVD !

villek00
/

Oisit nyt ihmees tilannu Blu-Ray soittimen ja siihen sen levyn ja sitten vasta huomannu et sul on "riittävä" varmuus kopio koneella :D

FINBULLET
/ /

Siis mitä vittua???Netin pitäis olla kaheksan meganen,mutta nopeus onkin 660mb.Näillä mennään.Hyvä DNA.

Hyppii kuin aropupu toi nopeus.

Ac3Way
/ /

? Ihmeelliset asiat ihmisiä vaivaa. Netti muuttuu paremmaksi niin vedetään kapseleita kaksin käsin naamaan ja syödään hampurilaisia kännissä lattialla.

Mua vituttaa noi jenkit, kun on murhannut monta miljoona ihmistä ton 9/11 homman takia, SAATANAN KUSILUIKUT!

FINBULLET
/

Jenkit nyt on aina perseestä.Luulee olevansa ainoita maailmassa.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Jenkit nyt on aina perseestä.Luulee olevansa ainoita maailmassa.

Ja huutavat mikkiin, niinkun mitkäkin heliumit. Ja ne neekerit... ne jumalauta pitäs hirttää munistaan kuuhun, ne huutaa mikkiin niinkun siat, jotka ei ole saanut ruokaa moneen kuukauteen, ja niitä oltas viemässä teurastamoon. Sitten kaikkie jenkit ja britit aina rämmii Forzassa. Ja ne enkut kiroilee mikkiin, niinkun mikäkin Gordon Ramsay... stana. Sori avautuminen. Ja toinen juttu mikä vituttaa on, että mua oksettaa, ja päivällä oli mikreeni. FUUUUU! Angst :D

TehBigBunny
/

Päivällä iski ilkeä oksutauti. Olin juuri lähdössä fillarilla lounaalle ja kun sain pyörän kellarista ulos niin LAATTA ...

Kolme tuntia tuli oksuiltua. Ei ole hyvä tämä.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Ja huutavat mikkiin, niinkun mitkäkin heliumit. Ja ne neekerit... ne jumalauta pitäs hirttää munistaan kuuhun, ne huutaa mikkiin niinkun siat, jotka ei ole saanut ruokaa moneen kuukauteen, ja niitä oltas viemässä teurastamoon. Sitten kaikkie jenkit ja britit aina rämmii Forzassa. Ja ne enkut kiroilee mikkiin, niinkun mikäkin Gordon Ramsay... stana. Sori avautuminen. Ja toinen juttu mikä vituttaa on, että mua oksettaa, ja päivällä oli mikreeni. FUUUUU! Angst :D

Ei tänne itteään kannata tulla kuvailemaan :D

jasamy
/

Taitaa boksi taas sanoa itsensä irti jo kolme kertaa kaatunut tänään!!! helvetti näitä mikkisoftan paskoja!!!!!

jasamy
/

No tulihan se helvetin 3 punasta valoa ja takuukaan ei taida olla enää voimassa

Kirjaudu sisään vastataksesi.