Yleinen vitutus iski. Ei täs muuta.
Yleinen v*tutus topic
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote:
No sulta meni vaan joku pikalukitus ja sen myötä ehkä vanne. Mulla meni viimeviikolla koko pyörä ku joku vitun hintti varasti sen.
Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia.
Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.
No ainakin tuo boxin hajoaminen : | no on ainaki syy ostaa tollanen uus malli E: jaa nysse taas toimii..
Vittu nyt alko taas vituttaan oikein kunnolla ku rupesin tarkemmin ajatteeleen ku toi pyörä varastettiin.
Naisetkin on aika vittumaisia :-( *MIKS VITUSSA KAIKKI PASKA TAPAHTUU
NYT
Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)
Vastauksena käyttäjälle Hookkis
dcftinti wrote: Tossa iässä ne on vielä tyttöjä :)
Mitä nyt onkaa saatana.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Siinä menee keskellä semmonen akseli, josta lähti päästä noin 1cm pala, ja jäi kiinni semmoseen välikappaleeseen. Ei siinä tarvi uusia, kun se akseli sieltä, niin se on hyvä. /// Vittukun takajarrylevy ja palakin pitäs uusia.
Finski: Sitä ei saanu löysättyä, koska se oli niin, etta se pikalukitys törrötti sivulle, niin ei saanu kädellä otetta siitä.
No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".
I JMM94 I wrote:
No tos mun pyörässä (JOKA VITTU VARASTETIIN) etuvanteessa kans oli pikalukitus. Menee se akseli sieltä vantee läpi ja piene jouset ja kiristys "vipu".
Sama systeemi vissiin.
El PiNk DeViL wrote:
Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!
Failed to retrieve storefront data. The Forza Motorport 3 server is not available at this time. Please try again later. VITTU tämäkään ei toimi.
Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...
Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Oliko se tämän tyylinen? !http://www.cpsc.gov/cpscpub/prerel/prhtml02/02006b.jpg!
Ei. Se on semmonen taitettava se "lenksu" /// Polkupyörien satuloissa on joskus sellanen pikalukitus.
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...
Nih, ja mietis Sfinksi, kuinka vaikeeta elämä on kun oot yhtä wanha kuin meikäläinen...
... ja sitten vasta hommat on persillään kun oot yhtä vanha kuin Schimmy tahi Bunny...
Finski fani wrote: Itkekää nyt vielä vähän lisää. Noin nuorena elämä on vielä helppoa...
Sori, alko ärsyttämään jo pikku hiljaa...
Totta... Itse asiassa mäki menetin vaan metallia muovia sun muuta. JOKA VITTU MAKSAA! Ei vaa, monet menettää paljon enemmän...
Mua vaa vituttaa kaikki.. Ollu muutenkin vähän raskasta ja vaikeeta :´(
El PiNk DeViL wrote:
Ei. Se on semmonen taitettava se "lenksu" /// Polkupyörien satuloissa on joskus sellanen pikalukitus.
http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-duze/extrawheel_qr_big.jpg Mulla OLI tollane
Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote:
Nih, ja mietis Sfinksi, kuinka vaikeeta elämä on kun oot yhtä wanha kuin meikäläinen...
... ja sitten vasta hommat on persillään kun oot yhtä vanha kuin Schimmy tahi Bunny...
No säähän oot viälä nuor miäs, kun oot syntyny samalla vuosikymmenellä kuin minäkin. Noi muut sitten... Huhhuh, en halua edes ajatella sitä... ;)
I JMM94 I wrote:
http://www.extrawheel.com/userfiles/image/obrazki-duze/extrawheel_qr_big.jpg Mulla OLI tollane
Alkaa vähitellen jo naurattaa toi mulla OLI muoto :D Ei millään pahalla tosiaankaan. :)
No enpä ala avautumaan pahemmin mutta vaikka vasta olen 17 niin jokanen vuos lisää mitä on tullut on vaan käynyt vituttamaan lisää. Kun on enemmän aikaa tavotella jotain jotka totta kai kaatuu aina johonkin. Etenkin näin jälkeen päin käy vituttamaan kun monet kaveri/ystävä suhteet on katkennut jonkun teon/tapahtuman takia, joita nyt en pahemmin ala kirjottamaan käy vituttamaan. Tälläisten jälkeen erottaa ne tosi ystävistä jotka ei puhu paskaa eikä ns.puukota selkään. Mutta kanattaa tosiaan nauttia mahdollisimman paljon nuorista vuasista ja pitää kavereista kiini vaikka ne olisii vittumaisesti saatavilla. Joten raskasta on lähteä edes ajattelemaan edellä mainittuja asiota kun ei niitä ystäviä ihan tuosta vain saa.
Edir: Ja nyt alkaa muuten taas vituttaa kun tuli nuo asiat mieleen PERKELE!!!
El PiNk DeViL wrote: Naisetkin on aika vittumaisia :-( *MIKS VITUSSA KAIKKI PASKA TAPAHTUU
NYT
No lol jotkut naiset. Ei niitä kannata ihan tosissaan ottaa.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
No lol jotkut naiset. Ei niitä kannata ihan tosissaan ottaa.
Näin sanoi Raabikin joskus mutta entäs nyt ? :D
RaabForRehab wrote: Sinkku ja suunnitelmissa olis pysyäkkin sellaisena :D En kaipaa mitään riippakiviä kotiin komentelemaan :D
Kyllä vaan kun se oikea löytyy niin... :)
^ No joo näinhän se on.. Nyt sitä ollaan korvia myöten ihatuksissa ja saa nähä mitä siitä seuraa :D HULLUJA NUO NAISET!!! :D
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: ^ No joo näinhän se on.. Nyt sitä ollaan korvia myöten ihatuksissa ja saa nähä mitä siitä seuraa :D HULLUJA NUO NAISET!!! :D
Jep, mutta silloin kun se alkuihastus katoaa, jää vaan mieleen "HULLUJA NOI NAISET!" Sorry :D
Juu sitten kun päästään sinne 20v. toiselle puolelle niin sitten se asia varmaan kääntyy ihan toisinpäin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.