PPPP

Nipsuhuuli
/

[LAINAUS]Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 23:08: Valintatalon kassissa,on talous vatupassissa!!!

K

TehBigBunny
/

[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 18.09.2009 23:10: [LAINAUS]Schimanski76 kirjoitti 18.09.2009 23:08: Valintatalon kassissa,on talous vatupassissa!!!

K

Schimanski76
/

Kuka on Larppinen? Miksi se vie meitin naiset? Onko mitään tehtävissä? Jumaaalaautaa!!!

Northg7
/

Joku voitti tänään 3,000,000 euroa! JUMAAALAUUTA!

Miksi en tehnyt Lottoa..

Schimanski76
/

Northg7 kirjoitti 19.09.2009 17:51: Joku voitti tänään 3,000,000 euroa! JUMAAALAUUTA!

Miksi en tehnyt Lottoa..

Se ei näköjään ollut minä,3 oikein. :(

IIPPONEN
/

djrunkkari kirjoitti 20.09.2009 17:09: homobaarinarikka hukkas mun repun ja takin!

Tuo huomenna klo 24.00 Malmin lentokentän risteykseen 200

Northg7
/

Makuunista hain Nopean ja Hurjan. Vähän pläjäystä tähän väliin.

IL3
/

Microsoft olisi voinut kääntää koko mogansa (Red Ring of Death) edukseen, jos olisi tajunnut lähteä samantien markkinoimaan RRoD-oheistuotteita;

Red Ring of Death Fanclub -T-paitoja Red Ring of Death -donitseja Red Ring of Death -autojen takavaloja jne. jne.

TehBigBunny
/

IL3 kirjoitti 21.09.2009 15:55: Microsoft olisi voinut kääntää koko mogansa (Red Ring of Death) edukseen, jos olisi tajunnut lähteä samantien markkinoimaan RRoD-oheistuotteita;

Red Ring of Death Fanclub -T-paitoja Red Ring of Death -donitseja Red Ring of Death -autojen takavaloja jne. jne.

[linkki http://www.splitreason.com/product/468]Mulla on kyllä jo tämä.[/linkki]

IL3
/

[linkki http://www.splitreason.com/product/457]Tämmöiset[/linkki] pitää neidille hommata :D

Ja oishan tälläset siistit FRC-tekstinkin kanssa.

Jänö; tarkoitin että Microsoftin olisi pitänyt alkaa tekemään vastaavia tuotteita. Tuotteista saadut voitot olisi voitu ohjata suoraan RRoD-uhreille ja omaisille :)

Northg7
/

Lopputekstit juuri rullatessa ja basson huutaessa, ei se ollut mun mielestä niin huono mitä ois luullut.

Kirjaudu sisään vastataksesi.