Intissä tuli luettua koko Initial D sarja mangana ja mukava kirjastontäti selitti, että intin kirjaston varat on lähes yks-yhteen valtion varojen kanssa, joten vaikka niitä Initial D pokkareita oli Vekaralla sinne tullessani vain osat 3 ja 4, saatiin kirjastontädin kanssa kivasti ostettua sarjan kaikki puuttuvat osat! Ihan hyvä kun niitä oli silloin jo useampi kymmenen muistaakseni ja yhden pokkarin hinta tais olla sen 22-27€ :D Myös muutama muu mangasarja tuli kokonaisuudessaan tilattua, koska kuten kirjaston täti asian mulle näytti ja ilmaisi; "Tää on siis tosi helppoa ja vaivatonta, kato, sä vaan raksit tästä luettelosta kaiken mitä haluat ja 2-4 päivän kuluttua ne on sua täällä odottamassa. Tosta reunasta näät ilmestymispäivämäärän ja hinnan jne, mutta niistä ei tarvitse murehtia, me saadaan välillä semmosiakin, mitkä tulee kauppoihin ja nettiin myyntiin vasta monen kuukauden päästä"
Mä: "Oho, mahtaa tulla intille iso lasku?"
KTäti: "Valtion piikkiin menee kuule, ni tilaat niin paljon ku haluat vaan nuorimies! Kato ennemmin meiltä täältä Vekaralta loppuu kirjaston kirjojen säilytystila, kuin budjetti ja onhan tota tilaakin vielä ihan hyvin!" :D
Että näin. Ei muuten oo ainakaan Hakunilan kirjasto ihan vastaava budjettinsa/palvelualttiuden osalta..
Niin ja vielä se, että se Initial D leffa on ihan kuraa!
Katsokaa The Box, siis tää uus missä on Cameron Diaz.
Sit joku voisi sen katsottuaan kertoa mulle hieman vastauksia :)