PPPP

Nipsuhuuli
/

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 14.11.2009 22:25: Paska on hyvää.

Mun mielestä ei.

Nipsuhuuli
/

I Rabbit X3 FIN kirjoitti 14.11.2009 22:28: Kivasti Nipsutin muunsi sanomaani.Oli muka hauska.

Tällainen hetken mielijohde, oli aivan pakko laittaa. :D Luulen, että nyt alkaa olla nukkumaanmenoaika. Kauniita unia ja oman kullan kuvia!

Nipsuhuuli
/

kirves kirjoitti 15.11.2009 10:35: Jos sinne armeniaan on menossa, niin katsokaapa YouTubesta kaikki PAKA-videot. Löytyy ihan sillä hakusanalla.

Ps. Nipsu fail. Et laittanut kaikkia yhdyssanoja erikseen. Toivon, että muokkaat viestisi kuitenkin jälkikäteen.

Vuoro kausi oli vaihtunut kun kirjoitin nuo viestit !

vaiski75
/

[LAINAUS]Schimanski76 kirjoitti 15.11.2009 17:25: Pakko heittää legendaarinen lause:

EN JUO EN

Northg7
/

Huhhuh. Nyt ei tiedä onko elossa, vai hengissä.

On hienoa mennä töihin huomenna. Liskot.

TehBigBunny
/

Northg7 kirjoitti 15.11.2009 18:35: Huhhuh. Nyt ei tiedä onko elossa, vai hengissä.

On hienoa mennä töihin huomenna. Liskot.

Itseäni kivasti toistaen.

"[b]YLL

vaiski75
/

Finski fani kirjoitti 16.11.2009 14:50: Huutakaa mun nimee!!!! O.0

Kuka on Rehtori, KUKA!

Finski fani
/

vaiski75 kirjoitti 16.11.2009 14:59:

Kuka on Rehtori, KUKA!

Te olette, Herra Rehtori!!!!

TehBigBunny
/

TUULIKKIIIII !

Pottae
/

Porukat pelailee tuola Lego Bätmänniä.. Ohjaimet loppu kesken, siihen jäi maalailut :(

Schimanski76
/ /

TehBigBunny kirjoitti 16.11.2009 15:22:

TUULIKKIIIII !

Kake Randelin - Tuulikki on mun tyttöni

Olen tämmöinen tavallinen jannu vaan, kun en oppimaan toisia mä tuuppimaan. Nöyränä elän sekä hommat teen. Tittelin kipeät ovat erikseen.

Naisista piittaa en lämmöstä minkin. Säihke timantinkin joutavaa on niin. Semmoinen tavallinen sussu vaan, se se mulle on ihan omiaan.

Tuulikki on minun tyttöni se katsoo ensin aatteet sitten vasta vaatteet. Sellaiseksi synnytään. Sitä opita ei ensinkään. Tuulikki on minun tyttöni on nainen hyvä hellä. Mulla nyt jos kellä. Vertaistaan kun rakastaa siinä hienohelmat mennä saa

Mua hehkeä ulkomuoto miellyttää. Siinä kaikki on mukavasti pehmeää. Tuulikin vyötärön sen tienoo on mistä ei millään ottais kättään pois. Sellainen simpsakka tyttö on mulla jonka luokse tulla aina hyvä on. Semmoinen tavallinen sussu vaan. Mutta oikea mulle tosiaan.

Ja kaikki kertsiin mukaan!!!Nyt lauletaan!

RaabForRehab
/

Finski fani kirjoitti 17.11.2009 08:05: Elkää ottako [linkki http://www.phillyd.tv/2009/11/16/crazy-mw2-kid/]MW2:sta[/linkki] liian tosissanne... =P

HAHA!!! :D Kaveri ottaa pikkasen liian vakavasti hommat.. Live kuitenkin vaan vittuillu, olis hajottanu mieluummin äxlaatikon kun ton kameran ja omat kätensä! :D

Arsestaja
/

Helvetin naurettava jätkä.Itkee jostain tommosseesta.Sit lyö seinää ja heittelee kameraa.

Schimanski76
/

Hirveitä leluja nuo xboxin head-setit,kuulu saatana muuta ku rätinää. Sinänsä ehkä hyväkin,eipähän tarvitse partyssä kuunnella Bunnyn/TJP:n paskoja juttuja eikä ne kuule meikän omia horinoitakaan.

Mutta tulevaa SM-sarjaa ja muitakin livekisoja ajatellen: Mistä saisi sellaisia kohtuuhintaisia kuuloke/mikkihässäköitä boksille,suosituksia?

Mielellään sellaisia,mitkä eivät hajoaisi ihan heti,jos/kun vähän istuu päälle.

DDR:stä? Meiän ukolta? Jostain verkkokaupasta?Randelinin Kakelta?

Kertokkee...

Kirjaudu sisään vastataksesi.