Vastauksena käyttäjälle
SIL0KKI
SIL0KKI wrote:
jahah ihmettelin kuka piru on maanantaista lähtien soittanut 30 kertaa, rimpautin numeroon ja automattinen vastaaja ilmoitti että midax sport(tms) puhelinmyyntilafka ilmoitti että aikoo tulevaisuudessakin vimmata mua. edellinen enkka oli 2 viikkoo joku perkeleen nuija paska eiku puhelinmyynnistä soitteli siis 2 viikkoo ainoastaan ilmoittaakseen että kiinnostaisiko halvat partaterät. pirkale kun puhelimeen saisi samanlaisen mainosblokkerin kun maileihin..
Mä soitin tähän numeroon eikä ole sen jälkeen tullut lehtimyyjien eikä muidenkaan myyjien soittoja.
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Jätän tämän vain tähän..
Ei mikään ihmeellinen.. Tylsää oli..
Legendaarista :D
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Gran Turismo lykkäänty taas... Hih!
Euroopan julkaisu ei kuulemma muutu, mikä on muuten 1.9.2010..
Tuota päivää ei ole kylläkään virallisesti varmistettu ja veikkaisin kyllä itse lähempänä Joulua saapuvaksi, myynnin kannalta olisi parempi niin..
Vastauksena käyttäjälle
Arseestaja
Arseestaja wrote:
Vitun Gran Turismo.Koko ajan lykkääntyy ja lykkääntyy.
Sitä ei julkasta ikinä.
Demo oli anaalista.
Vastauksena käyttäjälle
teemu1337
teemu1337 wrote:
Demo oli anaalista.
Niin oli...
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Aamu-kakka.
Tästä tulikin mieleen, että mulla on aamuisin tapana vääntää kunnon ripulipaskat. Se on sitten kiva armeijassa, kun ei ole aamulla aikaa käydä paskalla, ja pitäisi koittaa pärjätä jotenkin päivä. Pitää vaan toivoa, että herätksen jälkeen tulisi mahdollisimman pian aikaa käydä paskalla, koska muuten saatan paskoa housuun tai ainakin on hirvittävä olo. =D
Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Tästä tulikin mieleen, että mulla on aamuisin tapana vääntää kunnon ripulipaskat. Se on sitten kiva armeijassa, kun ei ole aamulla aikaa käydä paskalla, ja pitäisi koittaa pärjätä jotenkin päivä. Pitää vaan toivoa, että herätksen jälkeen tulisi mahdollisimman pian aikaa käydä paskalla, koska muuten saatan paskoa housuun tai ainakin on hirvittävä olo. =D
Ja pist varmuudeks herätyskello soimaan 10 vaille 6 ja lähe paskalle, muut ku herää jä lähtee vessaan ni saavat kivat tuoksut mil heräävät :)
Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Tästä tulikin mieleen, että mulla on aamuisin tapana vääntää kunnon ripulipaskat.
:D Aika jäätävä.
Huomenna vapaata = tänään alkaa viikonloppu!!!!
Tässä vielä semisti randomi kuva.
!http://i.imagehost.org/0469/pasi_nakki.png!
Vastauksena käyttäjälle
Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Aamulla ehit aamupalan yhteydessä kyllä käydä vessassa. Pitää vaan syödä kovaa kyytiä. Yleensä n. 10 min on varattu aamupalalle. Taskut täyteen näkkäriä!
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=PM9wx3slsOA&feature=fvst] Koitetaan me pysyä vähän näitä paremmassa kuosissa [/linkki]
Vastauksena käyttäjälle
teemu1337
teemu1337 wrote:
Tuli vaan mieleen, että kuinka paljon porukalla oikeen on noita forza-krediittejä, kun mulla noi on koko ajan lopussa :S
Tällä hetkellä huimat 25,500Cr.
e/ Olisi melkeen vaiskin glitchille käyttöä kun tulee noita heräteostoksia tehtyä koko ajan :S
Loppu ne on kokoajan. Saat pari satkua tilille, niin menee samantien auton virittämiseen. Saatanan sähkömiehet!
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
EI KLIZATA JUMAALAAAUTA !
Multiplayeristä -> Private Race -> sitten joku kiva Benchmark rata ( A muistaakseni ) ja botteja vastaan ajamaan. Rahaa tulee kuin roskaa.
Juuri näin.Esim jänön träck ättäkissa 5 kiekkaa silveriä botteja vastaan ja 20 donaa kirstuun.10 minuutin homma.
Hannu Jortikan sanoin: EI TÄÄ VOI OLLA NIIN VAIKEETA!!!!
Kaikki litsaajat joutuu suoraan vankilaan!!!
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
EI KLIZATA JUMAALAAAUTA !
Multiplayeristä -> Private Race -> sitten joku kiva Benchmark rata ( A muistaakseni ) ja botteja vastaan ajamaan. Rahaa tulee kuin roskaa.
En itsekkään klizaamista kannata.
Houkuttelee vaan ajatus siitä, että hetkessä saisi 50 miljuunaa.
No mutta jätetään tuo klizaaminen muille ja koitetaan hommailla bottien kanssa vähän rahhoo.