PPPP

Ac3Way
/

Muistin, että olisi ollut erinlainen kohtaus. Onko tää joku uncut?

Pottae
/

Hmm.. "After Ski" ennen itse laskettelua.. Mitäköhän siitäkin tulee. Sen näkee huomenna!

Mudinski
/

Tuli tänään testattua kaverin autohifejä sitten oikein kunnolla... Ei tehnyt hyvää kuulolle...

Mudinski
/

Miksi tää FRC alkaa olemaan näin perseestä ? Kaikkee paskaa kaikkialla...

Ei, en ole itse mikään viaton myöskään...

Hookkis
/

varsinkin nuo paskaakin paskemmat drift kuvat mitä tonne ilmestyy kokoajan..

IL3
/

Kaikki meistä on joskus ollut uusia täällä, joten kärsivällisyyttä.

Mutta noi K-18 kuvat eivät tänne kuulu, edes PPPP-osioon, joten niiden laittaminen tosiaan loppu nyt!

Oon vakavasti samaa mieltä, että seuraavasta perseilystä bannia (ainakin 1kk) perseilevälle käyttäjälle ja jos ei opi, niin sitten lisää (vaikka 6kk).

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Kaikki meistä on joskus ollut uusia täällä, joten kärsivällisyyttä.

Mutta noi K-18 kuvat eivät tänne kuulu, edes PPPP-osioon, joten niiden laittaminen tosiaan loppu nyt!

Oon vakavasti samaa mieltä, että seuraavasta perseilystä bannia (ainakin 1kk) perseilevälle käyttäjälle ja jos ei opi, niin sitten lisää (vaikka 6kk).

+1

Ac3Way
/

Yeah tänään tuli noin 8 tuntia sitten täyteen 22 vuotta happiness. Ja baariin en mene piste

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Yeah tänään tuli noin 8 tuntia sitten täyteen 22 vuotta happiness. Ja baariin en mene piste

Onneva!

Finski fani
/

Miksi sixpackissä on vaan kuusi tölkkiä?!?!? loppuu ihan liian nopiasti...

Finski fani
/

Onko kellään muuten intoa joskus tulla pelaamaan Forza 1:stä ennenkuin live-tuki lopetetaan xbox ykösen peleistä... Voisi joskus vaan hieman hurjastella, vaikkapa fujilla....

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Onko kellään muuten intoa joskus tulla pelaamaan Forza 1:stä ennenkuin live-tuki lopetetaan xbox ykösen peleistä... Voisi joskus vaan hieman hurjastella, vaikkapa fujilla....

En oo ikinä pelannut ykköstä,voisin ihan huvikseen ostaa ja kokeilla joskus. :) Onko siinä Bentley?

e:On Bentley näköjään!!!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

En oo ikinä pelannut ykköstä,voisin ihan huvikseen ostaa ja kokeilla joskus. :) Onko siinä Bentley?

On siitä sen verran aikaa,kun viimeksi pelasin, etten nyt kyllä muista.... =(

villek00
/

Sinne se on Teemu kivasti menny tyttöjä kattelee. Kivasti zoomailee takapuskureita. Ja etupuskureita. Kivasti.

Schimanski76
/

SUAMI ON UUSI MAAILMANMESTARI,HEI!!! Pitihän tuokin hulluus taustalle tänään laittaa,vaikka se nauhalla jo olikin.Sakari Pietilälle annetaan kohta alapesut!

Miulla on muuten nauhalla Mika Myllylän 30km Naganon olympialaisista 1998.Voitaisiin katsoa se joskus porukalla.Ja sitten tietysti Saipan eka Hockey night-ottelu Rauman Lukkoa vastaan heti siihen päälle.Se voikin olla jännittävä,sillä kasetissa lukee:Saipa-Lukko 2-2. Tulosvetoa sitten vaan laitetaan kivasti pystyyn,paljon peli päättyy.....

FINBULLET
/

Ei ole hyvä tämä Schimanski mies.Haluaa ajaa meidät hulluuten.

kurppak
/

Oli tuo arvon Simanski tullut viime yönä mun uniin. Ei ollut kaunista katseltavaa. Pikkasen oli mustamakkara vyötäröä koristamassa.

Jupe San
/

Vastauksena käyttäjälle kurppak

kurppak wrote: Oli tuo arvon Simanski tullut viime yönä mun uniin. Ei ollut kaunista katseltavaa. Pikkasen oli mustamakkara vyötäröä koristamassa.

wAAt!?!?

teemu1337
/ /

Siis kuinka v*tusti tuossa season playssa on ajettavaa?! Te, ketkä olette hankkineet solid gold-achievementin, niin kuinka kauan teiltä siihen meni ja ajelutitteko bottikuskia?

Kirjaudu sisään vastataksesi.