On tuokin hieno, mutta onko ketää teistä kokeillut Google Latitude palvelua? SE näyttää kokoajan kartalla missä kaverit ovat. Se on melko mielenkiintoinen :) Jos teistä jollain on älypuhelin, voin antaa lisää ohjeita miten voidaa lisätä toisemme näkyviin :)
PPPP
Ei kannattais, voi tulla ikäviä yllätyksiä ;)
Mäkin asun Seinäjoella, eikä mua näkyny tuol! HAHA!
Sinne voi myös itse lisätä itsensä, mutta laitetaan nyt sitten pinkin puolesta. :)
Tänkjyy!
apuva- nuo animoidut avatarit o kauheita. mie lähen karkuu!
Miksi Lost tulee vasta huomenna?! Miksi minulla on tahmeeta purkkaa hiiressä?! Miksei pesää voi saada joka päivä?! Miksi humalassa ei voi mennä töihin?!
Mutta silti sain ison hymyn naamalle ja pienen pieni FanBoy nousi esiin kun luin seuraavan uutisen:
[linkki http://www.v2.fi/uutiset/pelit/10796/Sony-tiedottaa-PS3-ongelmasta/]PS3 ei toimi kivasti[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Miksi Lost tulee vasta huomenna?! Miksi minulla on tahmeeta purkkaa hiiressä?! Miksei pesää voi saada joka päivä?! Miksi humalassa ei voi mennä töihin?!
Mutta silti sain ison hymyn naamalle ja pienen pieni FanBoy nousi esiin kun luin seuraavan uutisen:
PS3 ei toimi kivasti
Kato Losti netistä! Vaikka CastTV:stä tai jostain samanlaiselta sivulta... Nii mäkin teen....
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Kato Losti netistä! Vaikka CastTV:stä tai jostain samanlaiselta sivulta... Nii mäkin teen....
Niin määkin, mutta silti se tulee vasta huomenna.. =D
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Niin määkin, mutta silti se tulee vasta huomenna.. =D
Jaa jaa... =P Tiiätkös muuten millon nää muut sarjat, kuten Supernatural, Heroes, the Mentalist etc. jatkuu kun ne on ollu tauolla kaikki?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Jaa jaa... =P Tiiätkös muuten millon nää muut sarjat, kuten Supernatural, Heroes, the Mentalist etc. jatkuu kun ne on ollu tauolla kaikki?
[linkki http://eztv.it/]Täältä tutkin kaiken tiedon sarjoista ja samalla hoituu myös lataukset, kivasti[/linkki]
[linkki http://subsearch.org/search.php?q=&slang=fi]Täältä tekstit uusiin dokkareihin, jos Englanti ei taivu ja kivasti taas[/linkki]
Klikkaat sieltä Show List välilehdestä niin saat tuon kaiken kysymäsi tietää, kivasti..
Kivasti selvisi asiat Vaiskin neuuvoilla... Voisi alkaa käyttämään tuota sivustoa vaikka jatkossakin...
Toinen laadukas sivusto on tvtorrents.com, mutta sinne ei pääse rekisteröitymään ilman kutsua. Löytyy lähes kaikki maailman sarja, joko HD tai tavallisena.
Elisän yhteydet IHAN solomusa!!.. :'<
[linkki http://jalopnik.com/5482942/]Jotain vortsaan liittyvää[/linkki]
Haistakoon Turn 10 ja Microsoft jo paskan saatana ! MIHINKÄ VITTUUN MUN KAIKKI MAALIT JA TUNET OVAT KADONNEET ?
...ja sen verran viellä että dashboardilla näkyy enään vain "My Xbox" osio ? Joten WTF ?
Mä varastin ne. No ei.. mahtaa PIKKASEN vituttaa!
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Mä varastin ne. No ei.. mahtaa PIKKASEN vituttaa!
Ei oikeastaan.
No, vähän.
Yhden maalauksen takia vain vituttaa.
Tuohon DB asiaan viellä... statuscode 8007274c ? Siis mitä ?
Katotaan auttaisko Kuukkeli...
Edit: Ei löytynyt nopealla vilkaisulla mitään kunnon selitystä...
Olisiko onkelmaa Marketplacen kanssa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Olisiko onkelmaa Marketplacen kanssa.
Hyvinkin todennäköistä jänöseni ! Kun kerran katosi DB:lta kaikki muu paitsi "My Xbox" osio...
No, täytyy kokeilla mennä guiden kautta Marketplaceen niin selviää onko se paskana...
Eilen oli tosiaan jotain laajempia nettiongelmia. Itellä kävi pihalla Livestä muutaman kerran ja ruudulla vilahtavien ilmoituksien määrästä päätellen monella muullakin. Samoin useat perusfoorumit tuuttasivat varattua...
Ja Elisan yhteys siis kyseessä.
Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote: Eilen oli tosiaan jotain laajempia nettiongelmia. Itellä kävi pihalla Livestä muutaman kerran ja ruudulla vilahtavien ilmoituksien määrästä päätellen monella muullakin. Samoin useat perusfoorumit tuuttasivat varattua...
Ja Elisan yhteys siis kyseessä.
Yeh, ihmettelin että Elisan sivuilla ei ollut mitään vikailmoitusta, mulla oli jotain ongelmaa mailien ja joidenkin sivujen kanssa, mutsilla ei toiminut netti lainkaan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.