Toi paketti on täynnä autoja, jotka löytyy jo valmiina pelistä..Ylläri, että T10 ei osaa tehä mitään uutta.
PPPP
Fuchsit ja ducktail, melko eroottisia kumpainenkin. Muttei saa minua tätä pakettia ostamaan, ei saa.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: Jalopnik Car Pack Car List (Julkaisu 9. maaliskuuta - 400 M$):
2008 Mazda Furai
2010 Honda Civic Type R Mugen
2009 Robertson Racing Ford GT #40
2010 Aston Martin Rapide
2011 BMW Z4
2010 Audi TT RS
2010 RSR Jaguar XKR
2010 Porsche 911 Sport Classic
2010 Aston Martin V10 Vantage
1992 Bugatti EB110SS
Mikä vitun pakki tämä nyt on?!!! Missä vitussa sierra on?! Nyt perkele jotain rotia tähän hommaan... Joka kuukausi tuloo tällänen sonta paketti missä on jotain perkeleen Le Mans Rototyyppi autoja ja uusia Audeja!!!
Se 'äänestetty' autopakettihan on tulossa vasta kesällä.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Eikös tuo eka ollut lovecryn tekemä?Sille nyt kuitenkin ääneni lykkäsin.Herkälle runopojalle ääni kivasti lipsahti.On tuo evopopperin luomuskin ihan järjettömän upea,mutta tällä kertaa päädyin tällaiseen ratkaisuun.
MIKSEI MIUN LAAMA OO VINAALISSA???
It's act of luuv. i luv u luvcry, bobber oli liian juoppo tallikaveri. kaveri maalaa vasta parin viskipullon jälkeen ja silmät menee kieroon kuin heroesissa, sen jälkeen se piirtä tulevaisuuden autonkylkeen. miettikääpä sitä..
Oho, olen viikon poissa ja kaikkea ihmeellistä tapahtuu. Jännä että toi meikäläisen talvisota tuonne pääsi.
warcryFIN wrote: Finland Touring Pack
Alastaro Reizway, Kemora Reizway, Mika Salo Circuit at Pöwerpark ( for Nascars) and Pipo Motorspiidwei in Lahti.
This DLC pack brings you the excitement of close-quarter racing on some of the most famous Finnish racing tracks. Race the mighty Alastaro circuit or smaller Pipo speedway, this trackpack is certain fun for anyone. 4 environments feature total of 8 layouts, with normal and reserve versions, both giving fair challenge to both beginners and experts. Along with the trackpack, be sure to check the latest carpack featuring Audi S5 Special Edition, Audi S5 Mika Salo Circuit Edition, Audi S5 2010 TDI-RR GT 5000.65 and Audi S5 Touring edition. You get a certain increase of total 5 seconds in every track on scoreboards with these beasts.
Finland Touring Pack: 5000 ms points Audi S5 scorebaord whoring pack: 1000 ms points
Tässä viestissä erityisesti tuo autopaketti-osio pisti naurattamaan. :D En ihmettelisi, vaikka T10 oikeasti julkaisisi joskus Audi-paketin, joka on täynnä erikoisversioita sellaisista Audeista, joita jo löytyy Forzasta..
Tunnempa itteni erittäin mieheksi nyt; Katon leffaa 300, juon kaljaa, syön makkaraa ja kuuntelen Metallia samaan aikaan... (Kuka mistään juonesta välittää, kun on verisiä hidastuksia, ja metalli soi taustalla...)
Tai sitten kuuntelet saippuaopperaa, katson saippuasarjoja, puhallat sauppuakuplia, ja juot, ja syöt saippuaa :D
Pikkasen mettähallituksen puolella tuli käytyä... Ei mitään uutta.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Tai sitten kuuntelet saippuaopperaa, katson saippuasarjoja, puhallat sauppuakuplia, ja juot, ja syöt saippuaa :D
Aika hyvä... =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tunnempa itteni erittäin mieheksi nyt; Katon leffaa 300, juon kaljaa, syön makkaraa ja kuuntelen Metallia samaan aikaan... (Kuka mistään juonesta välittää, kun on verisiä hidastuksia, ja metalli soi taustalla...)
VALEHTELLOO!!
Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina.
Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Schimanski76 wrote:
VALEHTELLOO!!
Titanikkia se kahtoo kukkapeiton alla ja pähkinäsuklaatia mussuttaa,silmänurkkia kuivailee My little pony-nenäliinalla,taustalla soi Katri Helenan katson autiota hiekkarantaa.Ehtoolla se avaa Boksin ja ottaa erän My horse & me 2:sta silmät itkusta turvonneina.
Semmoone on meitin Vinski.Tosimies.
Nyt pois sieltä ikkunan takaa kurkkimasta. Ei ole hyvä tämä viiksi miäs!
Huh! Se oliki vasta lauantai... Olin jo valmistautumassa menee huomenna kouluun...
Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia? Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
Paska peli... ^tai en mä tiiä^
**tun bunnyhopperi ddossaan sun connus!!
Schimanski76 wrote: Onko tuossa Bad company kakkosessa hyvä yksinpeli,kun en tykkää paljon tuolla livessä sotia? Ykkösestä tykkäsin ainakin,siinä oli ihan letkeä meininki.Tuolla kun noita voorumeja selailee,niin kaikki vaan höpäjää tuosta livehommelista,en ymmärrä juuri mitään mistä ne puhuu. :) Ihme slangia.
Ei kanti yksinpelin takia ostaa... Noin 6 tuntia se kestää eli siitä tulis 10euroa/tunti jos ei livessä aio pelata... Ja live peliks se on melkoisesti tarkoitettu...
Mulla on yks vanha kamu, ja nyt kaverin kamu, niin sillä on lukenut jo kauan aikaa motossaan bi/gay, kun se on ruskeenreijänritari.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Mulla on yks vanha kamu, ja nyt kaverin kamu, niin sillä on lukenut jo kauan aikaa motossaan bi/gay, kun se on ruskeenreijänritari.
Puhuksä ny Miqqestä?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Ei kanti yksinpelin takia ostaa... Noin 6 tuntia se kestää eli siitä tulis 10euroa/tunti jos ei livessä aio pelata... Ja live peliks se on melkoisesti tarkoitettu...
Kestää joo varmaan sen 6 tuntia niille,ketkä osaa pelata sotapelejä eli mulla vierähtää hard-tasolla vähintään viikko tai pari.Pitää ostaa joskus myöhemmin,kun hinta on tippunut.Ja pitää se uusin cod vai mikä mw2 nyt onkaan hommata myös.En kyä hirveesti tykännyt siitä nelosesta,taidan olla enemmän vanhan liiton sotamies. Cod 2 on Wilttu paras!
Schimanski76 wrote: Cod 2 on Wilttu paras!
Tottahan tuo !
Kellään täällä Fable 2:sta? oon yhessä ärsyttävässä kohassa, mitä ei pääse yksin läpi, joten tarviin avuks jonkun hetkeks... =p
Schimanski76 wrote: Ja pitää se uusin cod vai mikä mw2 nyt onkaan hommata myös.
Niin… Miten tämä nyt selittää... Kannattaa ja ei kannata.
Kaverit on jo lopettanut MW2:n pelaamisen muutaman asian takia… Kenttien, bugisuuden näin pari asiaa mainitakseni.
Pelihän itsessään ei ole muuttunut ollenkaan Cod4:sta. Tässä versiossa on vain liikaa bugeja, hakkereita, 10v jenkki kakaroita huutamassa täyttä kurkkua ja tuubittamassa final standien kanssa ja siitä viellä yhdellä kädellä tähtää M240 Rambomaisesti viellä...
Kentät ovat hyviä mielestäni ( näistäkin monia mielipiteitä )
Pieni haitta viellä omaan pelaamiseen on tuo ohjattavuuden hitaus… Sensitivy on 10 mutta on vain liian hidas !
Jos kuitenkin ostat pelin niin älä menetä toivoa heti alussa ! Tämä on peli jossa ei saa olla tosissaan. Kaveri porukassa kaikkein parasta ! Yksin Livessä pelaaminen ei innosta itseäni ollenkaan, aina täytyy olla kaveri jonka kanssa pelailla.
Edit: Jos nelonen oli täyttä paskaa mielestäsi, älä osta tätä. Jos taas nelonen oli hyvä, tämä peli on sinulle. Jos taas nelonen oli IHAN SIKA VITTU JEE !, niin älä osta tätä.
Itse kuulun tuohon "IHAN SIKA VITTU JEE" kerhoon. Itse petyin pelin bugisuuteen ( Missä oli Beta ? ) ja siihen ettei IW tehnyt mitään asioden tullessa julki, eikä tule varmaan enään ikinä tekemäänkään. Jos uutiset pitävät paikkansa...
Kirjaudu sisään vastataksesi.