Katoin 30 days of night:n äskön, ja pidin itseasiassa aika paljonkin. Suosittelen!
Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?
Yytsin päivällä 30 päivää kaamosta HD:na. Leffa oli paska, mutta HD:na ei mennyt ihan hukkaan.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Katoin 30 days of night:n äskön, ja pidin itseasiassa aika paljonkin. Suosittelen!
Just hiffasin, että sama leffa :D Loppu oli perseestä ja se pilas koko leffan.
Nyt en katso mitään mutta päivällä tuli katsottua Uninvited boxin zonesta ja oli kyllä mahtava leffa, sopivasti jännitystä ja lopun juonenkäänteet teki leffasta parhaan leffan mitä on tullut nyt puoleen vuoteen katsottua :)
Tuli tänään katsottua muutama Rocky, on ne aina yhtä hyviä. Tuli niin hyvä fiilis että kävin jopa lenkillä, repikääs siitä...
Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN
IIPPONEN wrote: Nyt en katso mitään mutta päivällä tuli katsottua Uninvited boxin zonesta ja oli kyllä mahtava leffa, sopivasti jännitystä ja lopun juonenkäänteet teki leffasta parhaan leffan mitä on tullut nyt puoleen vuoteen katsottua :)
Mä syytän sua Ipi, jos mun yöunet menee pilalle.
Unohdin koko Lefan ja onhan se nyt pakko katsoa, kun kehuit sitä niin kauniisti..
Hills have eyes -ihan ok -välillä aika raaka
mitään en kato standardi laadulla enää... Kun on maistanut HD:ta siitä ei pääse irti. Klassikko komedia This Is Spinal Tap 1280 x 720 resoilla tuli katottua, Nannaa!
Top chefiä katselen.Tulee nälkä.
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Just hiffasin, että sama leffa :D Loppu oli perseestä ja se pilas koko leffan.
Mikäs siinä lopussa oli vikana? Mun mielestä se sopi leffaan hyvin, joskin tosiaan se jäi hiukan uupuman sitä "jotain", mutta ihan hyvä se silti oli... Mitä nyt leffalta jäin kaipaamaan lisää, niin olisi saanut selvittää enemmän näiden kahen suhdesolmuja. Jäi vähän mietityttämään mitä niillä oli hampaankolossa.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mikäs siinä lopussa oli vikana? Mun mielestä se sopi leffaan hyvin, joskin tosiaan se jäi hiukan uupuman sitä "jotain", mutta ihan hyvä se silti oli... Mitä nyt leffalta jäin kaipaamaan lisää, niin olisi saanut selvittää enemmän näiden kahen suhdesolmuja. Jäi vähän mietityttämään mitä niillä oli hampaankolossa.
Just se romanttinen paska sen pilaskin. Ei voi yhistää tollasta splättäystä ja romantiikkaa samaan leffaan.
Rikkinäistä rannekelloa, this no good. Korjausarvioituttamaan ja köyhtymään..
Kahtosin äskön Kiss kiss bang bang-nimisen leffan. Oli muuten hyvä! Kannattaa kattoa! =)
Supernaturalia tullut katsottu kahteen päivään n.10 jaksoa ja on hjuva
e. nyt 11jaksoa :) ja 4.tuotantokautta jäljellä enää 15 jaksoa.. APUVA! mita maa sitten teen?!?!? tietääkö finski onko 5.tuotantokautta olemassa? :P
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: Supernaturalia tullut katsottu kahteen päivään n.10 jaksoa ja on hjuva
Oikkein!
AJfin wrote: Supernaturalia tullut katsottu kahteen päivään n.10 jaksoa ja on hjuva
e. nyt 11jaksoa :) ja 4.tuotantokautta jäljellä enää 15 jaksoa.. APUVA! mita maa sitten teen?!?!? tietääkö finski onko 5.tuotantokautta olemassa? :P
AJfin wrote: tietääkö finski onko 5.tuotantokautta olemassa? :P
Joo olisinhan mää tiänny, mut bani oli nopeampi... Ite olen vitos kauden 10 jaksossa, ja ollutkin siinä aika kauan, koska kaikki sarjat jää aina joululomalle. =( No kohta ne jatkuu, tai no osa on jo jatkunutkin...
Lievä offari, mutta:
Kuka muistaa sen Kummeli -sketsin, jossa yksityinen automyyjä on myymässä (keltaista?) Datsun 100A:ta, ja sitä tulee katsomaan ja tutkimaan pari autojamppaa. Toinen luettelee pikkuvikoja sen minkä löytää joka puolelta ja toinen kirjaa niitä sitä mukaa ylös pudistaen tuskastuneena päätään? Lopussa antavat arvion tyyliin...: "Kyllä 500markkaa on aivan liikaa" tms.
Voisko joku heittää linkin siihen.. THX.
PS: Finski, Kiss kiss bang bang on jep hyvä!
Se auto ei mun mielestä 100A:ta ollu nähnykkään? Muutenkin tais olla vihree ja vähän pidempi datsun? Sori jos väärässä :D
No mut hei, huonosti mä muistan sen jutun, niin laitas guru nyt sitä lähdemateriaalia, 'stana! :)
Kattoin äsken elokuvan Crash. Oli hyvä, suosittelen!
En tuota Nortin kuvailemaa kummelia löydä millään, mutta tässä on muutama muu auton ostoon liittyvä pätkä:
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=VaI5kWv0aWI&feature=related] Kummeli - autokaupoilla [/linkki]
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=LC2XKNnlUag&feature=related] Mankeli - Autokauppias [/linkki]
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=ZmD_wxBfo74]Kummeli - Automyyjät [/linkki]
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=z0JebT4kIPU&feature=related] Kummeli - Auton osto [/linkki]
Tuossa Nortin kuvaamassa sketsissä taisi olla kohteena ns. "Iso Corolla".
Aivan kuin mää ja appiukko autokaupoilla :|
Jepsa, muisti alkaa palaamaan pätkittäin siitä. Mutta ei joo Youtubestakaan tuntunut löytyvän.
Oliko se se, missä ne kaks tyyppii kattoo sitä autoo 24h ja päättää ettei ostakkaan.
Kirjaudu sisään vastataksesi.