Mistä noita liikkuvia avatarkuvia saa?
HELP
Netistä kun etit ja katot, että tiedostoformaatti on .gif
Eikös tuossa ollut vaan .jpg tuki?
Jes! Lisää tekstinsyöttöjarruja tiedossa, MUR..
Jeh. Kohta on kaikilla giffi :)
me not like, but badger
Töissä kivasti vaihtoin giffikuvan, mutta ei näy kotina koneella :(
//edit: NÄKYYPÄS!!!
On sitä poijaat pienemmästäkin kirvesmurhia tehty
No, ÄLÄ!
Kai sitä sitten on mentävä muodin mukana.
Lopetan äffärceellä käymisen viikoksi...
e/ :) < -- unohdin
Mitä te nyt oikeen moralisoitte?
"You spin me right round, baby right round like a record, baby!" Anyone? Sitä odotellessa.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Kai sitä sitten on JUOSTAVA muodin mukana.
Kyllä
Onko muilla ollut semmosta ongelmaa, että scoreboardit ei toimi, kun mulla siihen tulee, "trying to sign in xbox 360 live" vaikka live on, netti toimii ja muut live-toiminnot toimii. Turn10:n viestissä ilmoittivat vaan, että pitää koittaa nettipiuhaa vaihella ja tarkistaa yhteys. ???!!!!
Ei ole ollut kyseistä ongelmaa.
Aukeeko siis Guide ruutu vai ilmoittaako Forza itse tämän "Trying to sign in Xbox Live" ?
Ensin forzaan tulee se teksti, ja sitten tulee guide ja kirjautuu ulos livestä. Omituista...
Hmm... Omituista.
Toimiiko AH ja SF ihan normaalisti ?
AH toimiii ihan normaalisti, mutta Storessa kun painaa siitä "reveise credits" tulee sama “Trying to sign in Xbox Live”. Ei se varmaan yhteydestä johdu kun live-matsit ja muut pelit toimii normaalisti.
Kredujen vastaanotossa joutuu normaalistikin painamaan namiskaa vähintään kolme kertaa, ennenkuin se ottaa sen.
Joo tiedän, ennen se toimi silleen, mutta nyt siihen tulee tuo teksti:( Turn kympilläkään eivät osanneet auttaa ainakaan vielä. Päivitystä odotellessa...
Nyt on ongelmia tuon forzamotorsport.netin kanssa. Yritän kirjautua sisään (sähköposti ja salasana oikein) niin tulee ERROR. Sama ongelma oli viikko sitten, mutta jotenki sain sen menemään silloin.
Mulle tulee semmonen ilmotus kun yritän mennä nettipeliin melkein aina, että: En olisi muka xbox livessä, mutta käyn dashboardilla ja meen forzaan takaisin, niin toimii ilman ongelmia.
Kirjaudu sisään vastataksesi.