HELP

sosra
/

Netistä kun etit ja katot, että tiedostoformaatti on .gif

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle atomimato

atomimato wrote: Eikös tuossa ollut vaan .jpg tuki?

Oli.. mutta se on niin wanhaa!

RaabForRehab
/ /

Töissä kivasti vaihtoin giffikuvan, mutta ei näy kotina koneella :(

//edit: NÄKYYPÄS!!!

Northg7
/ /

Lopetan äffärceellä käymisen viikoksi...

e/ :) < -- unohdin

Pottae
/

"You spin me right round, baby right round like a record, baby!" Anyone? Sitä odotellessa.

atomimato
/

Onko muilla ollut semmosta ongelmaa, että scoreboardit ei toimi, kun mulla siihen tulee, "trying to sign in xbox 360 live" vaikka live on, netti toimii ja muut live-toiminnot toimii. Turn10:n viestissä ilmoittivat vaan, että pitää koittaa nettipiuhaa vaihella ja tarkistaa yhteys. ???!!!!

Mudinski
/

Ei ole ollut kyseistä ongelmaa.

Aukeeko siis Guide ruutu vai ilmoittaako Forza itse tämän "Trying to sign in Xbox Live" ?

atomimato
/

Ensin forzaan tulee se teksti, ja sitten tulee guide ja kirjautuu ulos livestä. Omituista...

atomimato
/

AH toimiii ihan normaalisti, mutta Storessa kun painaa siitä "reveise credits" tulee sama “Trying to sign in Xbox Live”. Ei se varmaan yhteydestä johdu kun live-matsit ja muut pelit toimii normaalisti.

Northg7
/

Kredujen vastaanotossa joutuu normaalistikin painamaan namiskaa vähintään kolme kertaa, ennenkuin se ottaa sen.

atomimato
/

Joo tiedän, ennen se toimi silleen, mutta nyt siihen tulee tuo teksti:( Turn kympilläkään eivät osanneet auttaa ainakaan vielä. Päivitystä odotellessa...

RealBlocker
/

Nyt on ongelmia tuon forzamotorsport.netin kanssa. Yritän kirjautua sisään (sähköposti ja salasana oikein) niin tulee ERROR. Sama ongelma oli viikko sitten, mutta jotenki sain sen menemään silloin.

El PiNk DeViL
/

Mulle tulee semmonen ilmotus kun yritän mennä nettipeliin melkein aina, että: En olisi muka xbox livessä, mutta käyn dashboardilla ja meen forzaan takaisin, niin toimii ilman ongelmia.

Kirjaudu sisään vastataksesi.