B-manta 3.0l kutosella... Punainen, valkoiset vanteet, 400-korisarja... Dream...
Unelmien autosi oikeassa elämässä
Jos saa ilmasin vaikka Bugatin, niin en usko että monellakaan olisi varaa käyttää sitä ees ekassa huollossa. Ja ite en asu kaupungissa, niin olisi hieman ikävä ajella sillä 5cm maavaralla olevalla vellalilla
1967 Shelby Mustang GT 500 Ja nipsu voi työntää ne 2000-luvun yariksen pelättimet ...
!http://www.mustangview.com/wp-content/uploads/2009/10/200423125815_1967-Mustang-Shelby-GT-500-.jpg!
Mitä mä AJ sanoin Mustangeista :) Tässä olis yksi unelma-aines!
nipsulla tosiaan on aika mielenkiintoinen käsitys "mielipiteitä on monia" lauseesta ilmeisesti ei kelpaa muiden mielipiteet.... luulin että makuasioista ei voi kiistellä nojoo takaisin aiheeseen:
lempiautoja on niin monia mutta mainittakoon sieltä nyt muutama jo toteutunut unelma on jzx100 chaser ja sitten tosiaan noita ricereita on muitakin täytyy nyt mainita yksi japanilainen ylitse muiden omasta mielestä eli HAKOSUKA Kpgc10 skyline gt-r aito mieluiten kopiokin kelpaa pahimmassa tapauksessa. ja sitten tietty tuo jo muutamaan otteeseen mainittu japanilaisen urheiluauto teollisuuden riemuvoitto joka syö elävältä uudet porsset ynnämuut NSX-R. kyseinen auto kuuluu japanilaisen autoteollisuuden kauneimpiin luomuksiin.
mutta en siis tykkää vain ricereista kyllä joku plymouth hemi superbird tai hemi cuda kelpaisi mutta hemi cudista vain yksi vuosimalli ja se on ´70 malli.
ja euroautoista täytyy varmaan mainita joku mb w124 200d miellelään vähintään 800tkm ajettu. nojoo oikeasti euroautoista olis varmaan p1800es volvo ja sitten hmmm d-type jaguar. noh nämä autot tulee ensimmäisenä mieleen! mut varmaan haukutaan lyttyyn tästä hyvästä :D
Vastauksena käyttäjälle simomakela
simomakela wrote:
Missä sie fellalia oot ajellut?:D
Naapurilla tuolla jenkkilässä istuu semmonen tallissa, hänellä on lisäksi pari Porschea ja '70-luvun kustomoituja e-bodyja.
Vastauksena käyttäjälle JZX100
JZX100 wrote: nipsulla tosiaan on aika mielenkiintoinen käsitys "mielipiteitä on monia" lauseesta ilmeisesti ei kelpaa muiden mielipiteet....
Ei kun jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Siinä missä itse en tykkää täällä monien lempiautoista, niin monet eivät tykkää omista lempiautoistani. Mielipiteitä voi siis olla erilaisia eikä ole yhtä oikeaa mielipidettä.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Ei kun jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Siinä missä itse en tykkää täällä monien lempiautoista, niin monet eivät tykkää omista lempiautoistani. Mielipiteitä voi siis olla erilaisia eikä ole yhtä oikeaa mielipidettä.
Paitsi minun.
Asuin nyt käyn pari kertaa vuodessa lomalla ja vähän kattelen samalla autoja.
pääsisimpä mäkin asuu jenkkeihin. unelma auto corvette c4 gs
Eiköhän se ole Mclaren F1 GTR Realistisempi unelma ois maserati grandsport :) se on vaa omasta mielestä niin hieno <3
EVO 8/EVO 10/ kivalla bodykitillä, tehot ja äänet kuntoon, mustaks timeattack vanteilla tai GRB Impreza, chargen korisarjalla ja muuten samat kriteerit evon kanssa. Harrastaisin seksiä kuvailemani auton kanssa, jos se vain olisi mahdollista :P
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: EVO 8/EVO 10/ kivalla bodykitillä, tehot ja äänet kuntoon, mustaks timeattack vanteilla tai GRB Impreza, chargen korisarjalla ja muuten samat kriteerit evon kanssa. Harrastaisin seksiä kuvailemani auton kanssa, jos se vain olisi mahdollista :P
[linkki http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805237695123_ul.shtml]Miksi seksin harrastaminen auton kanssa olisi mahdotonta?[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Miksi seksin harrastaminen auton kanssa olisi mahdotonta?
Miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä auton kanssa!
Tuntuu niin kovin sairaalta, kivasti..
Hän tunnustaa harrastavansa seksiä myös täysin tuntemattomien autojen kanssa. LOL!
Olen jo aikasemmin antanut kritiikkiä vanhemmille autoille ja tässä tulee lisää. Autoilla on tapana kehittyä vuosien mittaan ja esimerkiksi 80-90 -lukujen autot ovat ominaisuuksiltaan selkeästi huonompia kuin uudet autot. Eli jos siis unelma-auto on sellainen, että haluaa sen olevan mahdollisimman hyvä, niin silloin kannattaa valita uusi auto. Jos taas pelkkä ulkonäkö merkitsee, niin silloin tulee helposti valittua huono auto. Uskallan väittää, että uudet autot ovat paljon nautittavampia kuin vanhat.
^Riippuuhan se toki itse kunkin omista tarpeista, fiiliksistä ja arvostuksesta jne. Voipi olla erittäinkin nostalgista joillekin päästellä menemään jollain "jenkkiromulla" :) Unelma-auto voi olla vaikka vanha savuttava, mutta voimakas maastoauto. Täydellinen jollekin.
E: Piti sanoa vielä, että jos tykkää itse roplata ja huoltaa/kunnostaa autoja, niin kannattaa haalia ympärilleen vanhempi raa'asta mekaniikasta ja fysiikanlaista nauttiva polttoainella käyvä auto. Joskus se voi koitua kohtaloksi, jos auto menee rikki ja ainoa vaihtoehto on viedä auto hinaten lähimmälle huoltokorjaamolle, jossa laitetaan läppäri kiinni, joka kertoo vian.
En vieläkään osaa sanoa omaa unelma-autoani, enkä todennäköisesti tule osaamaankin. On niin monta :))
Vastauksena käyttäjälle Northg7
Northg7 wrote: ^Riippuuhan se toki itse kunkin omista tarpeista, fiiliksistä ja arvostuksesta jne. Voipi olla erittäinkin nostalgista joillekin päästellä menemään jollain "jenkkiromulla" :) Unelmaauto voi olla vaikka vanha savuttava, mutta voimakas maastoauto. Täydellinen jollekin.
Vanhoissa autoissa kyllä löytyy sitä fiilistä ja nostalgiaa, mikä helposti puuttuu uusista autoista. En ole koskaan ajanut vanhemmilla autoilla, mutta toi on kyllä helppoa kuvitella. Erityisesti joku 70-luvun autolla ajaminen olisi hauska kokemus.
Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, mielestäni Nipsun käsitys autoista ja etenkin niiden vuosimallin riippuminen ajonautinnosta on aivan liian mustavalkoinen.
Laitanpa tähän muutaman esimerkin: Auto1 -varmasti järkevä, sporttinen ja hyvä vastine rahalle
Auto2 -vanhempi, enemmän ajettu, kalliimpi ylläpitää
Auto3 -paljon vanhempi, historiasta ei varmuutta, riski ostos!
Kun katsoit nuo vaihtoehdot, valintasi on selvä, Auto1 tottakai! Vai eikö olekaan?
Jos itselläni tuon verran rahaa on ylimääräisenä, olen sen verran tyhmä ihminen, etten edes miettisi vaihtoehto ykköstä. Se olisi vaikea päätös kakkosen ja kolmosen välillä.
Ja palataksemme aiheeseen, jokainen voi vapaasti sulkea silmät ja miettiä, kuinka paljon saisi sitä nautintoa kullakin edellämainituista autoista ajamalla =) (toki jos on jo kokemuksia, voi muistella niitäkin!)
PS. Tää oli ehkä vähän turha avautuminen, mutta tulipahan kirjoteltua ja se vielä että mä oon vaan se Miqqe, jos koet ristiriitaisia tunteita mielipiteitäni kohtaan, älä vihaa.
En oo sitä kiistänyt, etteikö löytyisi poikkeuksiakin joukosta, mutta yleinen trendi näyttää olevan se, että uudemmat autot ovat parempia. Miqqen esittämistä vaihtoehdoista ylivoimaisesti eniten herättää tunteita BMW ja se on mun mielestä kaiken lisäksi hienoin noista. Älä Miqqe turhaan vedä herneitä nenään, nää on vaan mun omia mielipiteitä ja ajatuksia, ei mitään yleisiä totuuksia. =)
SATAN 666
Kirjaudu sisään vastataksesi.