Vancouver Olympics 2010

TehBigBunny
/

Vittu jos nyt ei tule maalia mä lähden sinne näyttämään miten pelataan ...

Northg7
/

WTF, wtf... Venäjä - Kanada 3-7.. No huhhuh. :) "Unelma peli lässähti" En valvonut itse tuota peliä. Varmasti tapahtumia riittänyt..

FIN-CZE:

Jäähyjä on kyllä sadellut. Ei kumpikaan tässäkään pelissä ota varovaisesti. Paljon on latausta pelissä.

Schimanski76
/

Mahtavaa peliä! Tulee mieleen Lappeenrannan kisapuisto,80-luku,divari,Saipa,lihapiirakkajono ja Suomen markat. Pelin taso oli silloin lähellä tätä,ehkä jopa hieman parempaa.

TehBigBunny
/

Juti: "Kuten Kurri, johon mä olen muuten ihan rakastunut, sanoo. Läheltä ylös"

TehBigBunny
/

Lätkäturistit: Peltonen, Lehtinen, Miettinen, Kukkonen, S. Koivu ... TTU koko jengi.

TehBigBunny
/ /

Samaa paskaa ... vaikka ne olisi saannut pari maalia niin silti tää olisi ihan tuskaa katsoa, JÄRKYTTÄVÄN HUONOA PELIÄ !

// Kevyt ero ylivoimassa...

TehBigBunny
/

Pitäsi tietty tähän väliin todeta että eihän meidän jätkät ole lähelläkään huippumaiden tasoa.

Schimanski76
/

Voi maheton. Onneksi tuo Tsekki on myös aika paska. Lisää peliaikaa nuoremmille sanon mie.

TehBigBunny
/

Ihan sama kuka pelaa Teemu ja Sakun kanssa kiekkoa sille ei näköjään lainata ...

Mudinski
/

Paskaa YV:tä, tilanteita ollut mutta viimeistely paskaa.

Saa nährä miten käy...

TehBigBunny
/

Rankkareissahan Kipperi ei ole erityisen hyvä toivottavasti ei mene siihen, tai sitten Jaloselta vähän pelisilmää ja Nikke byyreen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.