Inka ja Cece!!!! Sakke ja Pietilä!!! Nurminen ja Torspo!!!!
Vancouver Olympics 2010
HILJAA, NYSSE ALKAA !
Kukkonen koski kiekkoon eikä ole vielä omissa soinnut !
Vittu jos nyt ei tule maalia mä lähden sinne näyttämään miten pelataan ...
Poijat perseilee taas :(
BTT:
"Me ollaan hävitty tää peli"
WTF, wtf... Venäjä - Kanada 3-7.. No huhhuh. :) "Unelma peli lässähti" En valvonut itse tuota peliä. Varmasti tapahtumia riittänyt..
FIN-CZE:
Jäähyjä on kyllä sadellut. Ei kumpikaan tässäkään pelissä ota varovaisesti. Paljon on latausta pelissä.
VITTU TON SAATANAN YLIVOIMAN KANSSA !
Luottamus on kova ..
"Tilastollisesti se napsahtaa joskus .."
Mahtavaa peliä! Tulee mieleen Lappeenrannan kisapuisto,80-luku,divari,Saipa,lihapiirakkajono ja Suomen markat. Pelin taso oli silloin lähellä tätä,ehkä jopa hieman parempaa.
TAKLATKAA PERKELE !
Pikku Ruutu on ainut kun taklaa :(
No LOL joku maalinteko.
Juti: "Kuten Kurri, johon mä olen muuten ihan rakastunut, sanoo. Läheltä ylös"
Lätkäturistit: Peltonen, Lehtinen, Miettinen, Kukkonen, S. Koivu ... TTU koko jengi.
Samaa paskaa ... vaikka ne olisi saannut pari maalia niin silti tää olisi ihan tuskaa katsoa, JÄRKYTTÄVÄN HUONOA PELIÄ !
// Kevyt ero ylivoimassa...
Kohta tulee maali, muttei meille... =(
No ei tullu mittään jälleen...
Pitäsi tietty tähän väliin todeta että eihän meidän jätkät ole lähelläkään huippumaiden tasoa.
"Mettovaara: Hetkinen, Jere Lehtinen pelaamassa ylivoimaa. Suomi ei periaatteessa tarvitse kuin kaksi pakkia ylivoimaan. "
Voi maheton. Onneksi tuo Tsekki on myös aika paska. Lisää peliaikaa nuoremmille sanon mie.
Nyt sitä kondomia sinne maaliin!!
Ihan sama kuka pelaa Teemu ja Sakun kanssa kiekkoa sille ei näköjään lainata ...
Paskaa YV:tä, tilanteita ollut mutta viimeistely paskaa.
Saa nährä miten käy...
Rankkareissahan Kipperi ei ole erityisen hyvä toivottavasti ei mene siihen, tai sitten Jaloselta vähän pelisilmää ja Nikke byyreen.
No wittu!
Kirjaudu sisään vastataksesi.