Oon Ruotsissa :(
Vancouver Olympics 2010
Oon laivalla tuohon aikaan :) Eiköhän sielläkin näytetä peli...
En kyä tiedä ovatko nuo Suomen hiihtonaisten huonot välit osittain median liioittelua,mutta ei siellä taida kaikki hyvin olla.Ei ole yllätys,ei akat keskenään ikinä tule toimeen.Paskaa puhutaan selän takana,kateutta,kyräilyä ja niitä pieniä "salaliittoja" muita vastaan esiintyy.
Äijäporukassa tuollainen on harvinaisempaa,mahdolliset ongelmat hoidetaan sitten suoralla vittuilulla tai tarpeen tullen kevyellä painilla.Kättä päälle,tuoppi eteen ja homma unohdettu. :)
Noh,toivotaan nyt kuitenkin,että tänään suksi kulkee kivasti ja mitalia pukkaa!!!
Jos vaikka vittuillakseen hiihtäisivät kovaa ...
Hyvä että eivät päästäneet 'nuorta Asikaista' mäkeen vaan pistivät Talluksen kisaamaan mieshän on aivan liekeissä !
!http://img99.imageshack.us/img99/8148/5314b.jpg!
Oli tarkoitus katsoa toi Suomen matsi, mutta homma kusi sitten. Ensiksi olin kai unenpöppörössä sammuttanut herätyskellon, koska heräsin kuudelta. Sitten aloin katsomaan matsia ja oli toka erä menossa. Pysyin ehkä pari-kolme minuuttia hereillä ja sitten nukahdin. Heräsin kun oli kolmas erä menossa ja tilanne edelleen 0-0. Nukahdin uudelleen ja heräsin kahdeksalta ja oli toinen matsi jo menossa. Tarkistin teksti-tv:stä miten matsissa oli käynyt ja vitutti, että en pysynyt hereillä.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote: Oli tarkoitus katsoa toi Suomen matsi, mutta homma kusi sitten. Ensiksi olin kai unenpöppörössä sammuttanut herätyskellon, koska heräsin kuudelta. Sitten aloin katsomaan matsia ja oli toka erä menossa. Pysyin ehkä pari-kolme minuuttia hereillä ja sitten nukahdin. Heräsin kun oli kolmas erä menossa ja tilanne edelleen 0-0. Nukahdin uudelleen ja heräsin kahdeksalta ja oli toinen matsi jo menossa. Tarkistin teksti-tv:stä miten matsissa oli käynyt ja vitutti, että en pysynyt hereillä.
..TUN amatööri !
Mä oon ihan mäkimontussa ...
PRONSSIA SIKA VITTU JEE JEE !!
22 vuoden tauon jälkeen.
E: Naarasleijonilla kans pronssi mielessä. EE: Zemppiä vaan.
Niitten pitäisi vaan saada tehtyä maali ...
/ Kivasti plikat Bunnyä kuunteli !
// Ei ole hyviä nämä jäähyt .. HELVETTI !
/// Pojat voisi ottaa Karvisesta mallia ...
Karvinen on ihan pitelemätön!!! Karvinen ukkojen jengiin ja heti!!!
Kyllä on nuo tytöt kokoajan makuullaan.
E: PAREMPIA SYÖTTÖJÄ ! myös.
Sieläontaasasiansaosaavanatsituomari. Tässä on tulos.
e/ Muutama ruotsalaisjäähy jäänyt viheltämättä. ee/ ...ttu jos ei tuo jäähyjen ottaminen lopu ni me ollaan hävitty tää peli.
EIKÖ NIISTÄ JÄÄHYISTÄ OLE JO PUHUTTU !
Se kuuntelee Bunnyä tai saa letkusta ...
Mitä paskaa !
Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! Kiina!!! Kiina !!! !http://members.gamedev.net/vilio/LMAO.jpg!
Jatkuvia thrillereitä, vanhan syrän ei kestä !
/ Kivasti Påtta katselee Kurlausta ...
// SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !! SUOMI !!
PERKELE ! NYT SITÄ SISUA ! Vaikka välinehuoltajalta pari askia!
MOLLAAN -HÄVITTY- -VOITETTU- TÄÄ PELI !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IHANAA LEIJONAT IHANAA !
RUOTSI ON LYÖTY!!!! LYÖTYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
HOSAAAA PERKELE!!!!!! SIELLÄ SE ON JA PYSYY!!!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.