Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)
Keikat, konsertit, festarit
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)
Skarabi taisi käyvvä.
kilves taisi siellä huitoa
Kukaan menossa Nosturiin 15. päivä?
Finski fani wrote: Kukaan menossa Nosturiin 15. päivä?
Mikäs siälä esiintyypi, ja paljonkos liput?
Kiuas, Amoral, Rytmihäiriö ja yllätysesiintyjiä. Liput 8 euroa. Kaikki tuotto menee syöpäsairaiden lasten hyväksi. Keikka on Lauri Mailasalon muistoksi, ja myös Kiukaan laulajan viimeinen keikka ennen bändistä lähtöä.
// Ovelta kympin...
Aattelin kattoa Rammstein:in berliinin keikan vuodelta 98 (1h31min)
Rush ja Foo Fighters tulossa, kivasti.
Tähän voisin vielä listata parhaat keikka-dvd:t...
David Bowie - 1973 - Ziggy Stardust And The Spiders From Mars AC/DC - 1996 - No Bull Queens Of The Stone Age - 2005 - Over The Years And Through The Woods Foo Fighters - 2008 - Live At Wembley Deep Purple - 1974 - California Jam Rainbow - 1977 - Munich 77' Motörhead - 2005 - Stagefright
17.3. Megadeth ja Slayer. Pakko, pakko päästä kahtomaan!
Oijoi. Megadeth ja Slayer.
Missä?
Stadissa jäähallilla.
17.3. Megadeth ja Slayer Tuonne menen mukavasti örveltämää. ja kaikki jotka frc:stä tuonne menee minä olen se pitkä hiuksinen mustiin pukeutunut ;D
Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?
Minäkin lintsaan lakiopinnot, että pääsis... =P
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?
YEAH! mie oon se kaljupää joka heiluu siel ihan vitusti:
!http://www.slayer.net/sites/slayer/files/imagecache/preview/photos/STU_2009-06-27_9834.jpg!
Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?
Kyllä mie luulen,notta se siut tunnistaa siellä,vaikka tukka onkin lyhentynyt.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Megadethsfinksi.jpg!
Itellä nyt varmat 2011 keikat ja festari ovat Obituary + Grave Nosturi Sauna Open Air 3pv Hirax Kulttuuritalolla
/Huvittanu lähteä Slayeriä ja Megadethiä katteleen kun nähny ne jo kaksi kertaa ja viimeksi viime vuonna :D Eikä noi niitten settilistakkaan nyt ihmeellisiltä näytä. Mikään ei tule voittamaan Slayerin settiä Tampereella: Reign In Blood levy kokonaisuudessaan ja tais olla vielä järjestyksessä.
Tarkotuksena olis jos ees tänä vuonna pääsis Pendulumia kattomaa Provinssiin kun on näköjään taas tulossa. Ruisrockiin olis kiva päästä Prodigy kattomaa mutta tuskin pääsen.
Toivottavasti tänä vuona pääsis itse katsomaan Stam1na, mokoma, 2TT ja Tk:n keikat ois mahtavaa edes päästä katomaan joku..
Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!
Vastauksena käyttäjälle miikass
miikass wrote: Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!
Ja mehä sovittii että sä tuut Audin takapenkille yöks ; ) :D
Voi olla että Rushin ja Foozerin lisäksi lähden ruotsiin katsomaan Qotsaa... Olisi kyllä kiva.
Kirjaudu sisään vastataksesi.