Keikat, konsertit, festarit

Finski fani
/

Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Joku täällähän muistaakseni meni tonne Green dayn keikalle, niin kyselisin vaan millasta oli? =)

Skarabi taisi käyvvä.

Tuomo33
/

Finski fani wrote: Kukaan menossa Nosturiin 15. päivä?

Mikäs siälä esiintyypi, ja paljonkos liput?

Finski fani
/ /

Kiuas, Amoral, Rytmihäiriö ja yllätysesiintyjiä. Liput 8 euroa. Kaikki tuotto menee syöpäsairaiden lasten hyväksi. Keikka on Lauri Mailasalon muistoksi, ja myös Kiukaan laulajan viimeinen keikka ennen bändistä lähtöä.

// Ovelta kympin...

Tuomo33
/

Aattelin kattoa Rammstein:in berliinin keikan vuodelta 98 (1h31min)

Aliboz
/

Tähän voisin vielä listata parhaat keikka-dvd:t...

David Bowie - 1973 - Ziggy Stardust And The Spiders From Mars AC/DC - 1996 - No Bull Queens Of The Stone Age - 2005 - Over The Years And Through The Woods Foo Fighters - 2008 - Live At Wembley Deep Purple - 1974 - California Jam Rainbow - 1977 - Munich 77' Motörhead - 2005 - Stagefright

hammeredhuoh
/

17.3. Megadeth ja Slayer Tuonne menen mukavasti örveltämää. ja kaikki jotka frc:stä tuonne menee minä olen se pitkä hiuksinen mustiin pukeutunut ;D

Finski fani
/

Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?

DarkWarjo
/

Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?

YEAH! mie oon se kaljupää joka heiluu siel ihan vitusti:

!http://www.slayer.net/sites/slayer/files/imagecache/preview/photos/STU_2009-06-27_9834.jpg!

Schimanski76
/

Finski fani wrote: Minä kanssa. Tosin menin leikkaamaan hiukset, joten olen se lyhythiuksinen mustiin pukeutunut... =) Meetkös moikkaamaan Davea?

Kyllä mie luulen,notta se siut tunnistaa siellä,vaikka tukka onkin lyhentynyt.

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/Megadethsfinksi.jpg!

MrD St Jimmy
/ /

Itellä nyt varmat 2011 keikat ja festari ovat Obituary + Grave Nosturi Sauna Open Air 3pv Hirax Kulttuuritalolla

/Huvittanu lähteä Slayeriä ja Megadethiä katteleen kun nähny ne jo kaksi kertaa ja viimeksi viime vuonna :D Eikä noi niitten settilistakkaan nyt ihmeellisiltä näytä. Mikään ei tule voittamaan Slayerin settiä Tampereella: Reign In Blood levy kokonaisuudessaan ja tais olla vielä järjestyksessä.

El PiNk DeViL
/

Tarkotuksena olis jos ees tänä vuonna pääsis Pendulumia kattomaa Provinssiin kun on näköjään taas tulossa. Ruisrockiin olis kiva päästä Prodigy kattomaa mutta tuskin pääsen.

Tuomo33
/

Toivottavasti tänä vuona pääsis itse katsomaan Stam1na, mokoma, 2TT ja Tk:n keikat ois mahtavaa edes päästä katomaan joku..

miikass
/

Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle miikass

miikass wrote: Provinssirockkiin tänä vuonna kuuntelemaan Katri Helenaa, ei mulla muuta!

Ja mehä sovittii että sä tuut Audin takapenkille yöks ; ) :D

Aliboz
/

Voi olla että Rushin ja Foozerin lisäksi lähden ruotsiin katsomaan Qotsaa... Olisi kyllä kiva.

Kirjaudu sisään vastataksesi.