Mistä on kyse?

villek00
/

Ei ole oikeita vastauksia vielä kysmykseen, mutta hammeri on lähellä :)

IIPPONEN
/

Tasauspyörästö! Siin on rattaita jotka on liitetty toisiinsa ja jos tasauspyörästöön laitetaan lukko nii autolla pääsee kovempaa.

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: Tasauspyörästö! Siin on rattaita jotka on liitetty toisiinsa ja jos tasauspyörästöön laitetaan lukko nii autolla pääsee kovempaa.

OT Mielenkiintoinen teoria.... :D Ei se lukko lisää suoranopeutta tuo..

teemu1337
/

Äsken pyöri miljoona teoriaa päässä, mutta kaikki tyssäsi tohon paikoillaan kulkemiseen :S

8 tai 0 tuli jostain mielen syövereistä. ^eikä mitään logiikkaa^

Nipsuhuuli
/

El Pink Devil, jäit kiinni alaspäin-peukkujen laittamisesta kaikille!

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote: El Pink Devil, jäit kiinni alaspäin-peukkujen laittamisesta kaikille!

Tuliko tämä yllätyksenä?

El PiNk DeViL
/

Niin? Sitä vartenhan se on täällä, kun mun asiallisille kommenteillekkin laitellaan, niin miksi mä en sais sitä helvetti soikoon käyttää?!

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Niin? Sitä vartenhan se on täällä, kun mun asiallisille kommenteillekkin laitellaan, niin miksi mä en sais sitä helvetti soikoon käyttää?!

Lolskis

e/ Joo meinaatko, että nää tempaukset auttaa asiaa?

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Niin? Sitä vartenhan se on täällä, kun mun asiallisille kommenteillekkin laitellaan, niin miksi mä en sais sitä helvetti soikoon käyttää?!

Niitä saa laittaa huonoihin kommentteihin, ei purkaakseen omaa paskaa oloaan viattomiin ihmisiin!

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

Lolskis

e/ Joo meinaatko, että nää tempaukset auttaa asiaa?

Mitkä helvetin tempaukset?! Mitä järkeä tässä peukkujutussa on, jos nousee noin suuri haloo? Ei herneitä nenään, kiitos.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Nikde

Nikde wrote: Roskiin koko kersa, aivan turha.

Ja ihmetteli et miks oon postanu sen frendilistalt....

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: tiimalasi?

And here we have winner!

Kirjaudu sisään vastataksesi.