Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Täytyy tänne väliin huudella, että ihan pikkuisen viltuttaa, kun ei ollut mahdollisuuksia osallistua ko. rientoon. Olis ollut ihan hmm..mielenkiintoista nährä kasvot nickkien takaa, kun jotenkin väkisinkin tässä jotain mielikuvia on ehtinyt muodostumaan :)

Jos tuosta nyt selvitään hengissä ja kaikki menee muutenkin ihan OK,niin talvella pitää järjestää jotain taas.

Pilkkireissua,risteilyä,jänesmehästystä,saunailtaa jne jne.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Jos tuosta nyt selvitään hengissä ja kaikki menee muutenkin ihan OK,niin talvella pitää järjestää jotain taas.

Pilkkireissua,risteilyä,jänesmehästystä,saunailtaa jne jne.

BANI, TUU IKKUNAAN!

Onko sulla mitään sydeemejä, millä me voitais myrkyttää tuon Pelgian kuutin sorat?

vaiski75
/

Onkos meillä sama porukka edelleen, mutta on vaihdettu se pitkätukkainen Sfinski siistimpään Diddiin?

Vähänkö siistii ku mä saan juoda kaikki Tequilat yksin..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Onkos meillä sama porukka edelleen, mutta on vaihdettu se pitkätukkainen Sfinski siistimpään Diddiin?

Vähänkö siistii ku mä saan juoda kaikki Tequilat yksin..

Lahden paras mummojenpotkija on ulkona,samoin FRC:n iskä.

Iipposen vastausta odotellaan.(privaa,xbox-viestiä ja tekstaria lähetetty)

Nyt on siis mahdollisuus ilmoittautua ainakin varalle.

kurppak
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Mänet lauvvantaina moikkaamaan! Ei siinä sen kummempaa... =)

Tämä onkin tarkoituksena. Eikä siinä mittään.

TeroKortelainen wrote:

Onkos suuntana TTY? Niin, oon tainnut monesti jo mainostaakin, että Hervanta oli kyllä maineestaan huolimatta loistopaikka asua. Melkein 10 vuotta siellä vierähtikin ennenkuin muutettiin tänne "maalle" :)

EDIT: Ai niin, eipä pojat oo tutkinut kilpailukalenteria mökkiviikonloppua miettiessään: kaikki itseään kunnioittavat moottoriurheilun ystävät ovat tuolloin Ahvenistolla Histoic Grand Racea seuraamassa ;)

Kyllä TTY:lle menossa. Sais nyt vaan sen kämpän. Vähän tuli venytettyä hankintaa liian pitkälle. :P

vaiski75
/

Ipi meni kovin sekaisin, kun ne risteytti helikopterin ja lentokoneen ja se taisi paeta jonnekkin keräämään ajatuksia..

Helilentokone: !http://www.eurocopter.com/publications/img_wsw//X3_DIGIT-03974.jpg!

Schimanski76
/ /

Yksi paikka on vapaana Puntilaan 19.-21.8. Pe-Su.

Privana miulle ilmoittautuminen.Nopein mukana!

e/Mielellään sitten suoraan sellainen,joka on 100% varma lähtijä.

Schimanski76
/

No tämähän kävi äkkiä.

Nyt olemme jälleen täynnä.

Savulohi on kivasti menossa mukana.

TehBigBunny
/

Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten.

Printatkaa tästä.

!http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!

savulohi
/

Hyvin on Villejä hetkiä siis luvassa. Saako olla joku muu? Minä tahtoisin olla Retse.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mie tein meille nimilaput Puntialaa varten.

Printatkaa tästä.

!http://img194.imageshack.us/img194/4316/unledcyh.jpg!

Miulla ei ole juuri nyt mustetta tulostimessa,niin käykö jos tussilla tuon rintaan kopsaan?

FINBULLET
/

Mitään nimilappuja tarvii.Ootte kaikki niin hirveessä tuutissa ettette nää edes lukea niitä.No ehkä aamulla tarviitte nimilappuja kun heräilette ja on niin kauhee krapula ettei muista mitään.

TehBigBunny
/

Kirjoitat siihen poplariin:

Hei minä olen: VILLE

Laita vähän sivumpaan niin ei mene piiloon sinappien alle.

hulluseon
/

Ne on kuulemma vakiona siinä poplarissa. Pelkiassa voi ostaa semmosia kaupasta.

Finski fani
/

No perhana. Olisin ollut ainova, johon tua nimilappu olisi sopinut ihan oikeastikin... =P

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No perhana. Olisin ollut ainova, johon tua nimilappu olisi sopinut ihan oikeastikin... =P

Kröhöm!

vaiski75
/ /

Villellä on kauhee yskä!

Vihreää teetä runsaan hunajan kanssa ja sitten popsit hirveästi C-vitamiinia, sekä villasukat jalkaan ja bari buranaa..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Kröhöm!

Sun nimi kirjotetaan piänellä! Mun kirjotetaan isolla, kuten tossa Banin lapussa! =D

savulohi
/

Woe tutuntutuntuttu.

Ystävällisen tytön kanssa äsken soittelin, ilmoitin tästä ja se veti henkselit yli. Kuulemma on jo ajat sitten sovittu että sillon ollaan Puumalassa anopin mökillä. Ei mtn muistijälkiä semmosesta, mutta mun get-outta-jail-free-cardit on tältä kesältä käytetty joten en minä pääse siitä sluibaamaan.

Pahoittelut Skimmylle erityisesti, noloa on tämä kun kaikki maksu- ym. systeemit justiin saatiin sovittua ja varta vasten varmaa lähtijää vielä haeskeli. Eipä mulla mtn menoa sillon tietääkseni ollutkaan mutta akka oli taas viisaampi. Toivottavasti pääsis sitten seuraavaan mukaan.

Anteeksi pyydän turhasta vaivannäöstä. :(

Schimanski76
/

@Lohi

Ei siitä mihtään vaivaa ollut.Puumala on vähän viltun siisti mesta!

Eli yksi paikka edelleen avoinna Puntalaan 19.-21.8 pe-su

Privaa miulle,jos olet kiinnostunut tapahtumasta.K-18

Kirjaudu sisään vastataksesi.