Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Mä kämppään Pohjois Haagassa... Paska paikka, ei kannatta tulla!
Ohoh, itsekin asun satunnaisesti myös Pohjois-Haagassa! Älä vaan sano, että asut Näyttelijäntiellä :D
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Mä kämppään Pohjois Haagassa... Paska paikka, ei kannatta tulla!
Ohoh, itsekin asun satunnaisesti myös Pohjois-Haagassa! Älä vaan sano, että asut Näyttelijäntiellä :D
Prätkällä Vahdolle kivasti, komeat peltomaisemat! En oo kotona, asun vuokralla Makaun huoneessa.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Teuvo Pakkalan, ei ole kaukana...
Mutta koulua käyn siinä kulmilla...
Miitinki olis kova :)
En ole tavannut ketään täältä. Kesällä vaa miitinkiä pystyyn!
Joo miittinkiä pystyyn. Kaikki kerääntyy Schimmyn luo, muttei kerrota sitä sille. Kakskytä henkee vaan ilmestyy oven taakse joku lauantai. Kyllä Schimmyllä olis ihmettelemistä sen muumi-tohveleissa ja superman-kalsareissa, kun se oven avaa ja näkee meiät... =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Joo miittinkiä pystyyn. Kaikki kerääntyy Schimmyn luo, muttei kerrota sitä sille. Kakskytä henkee vaan ilmestyy oven taakse joku lauantai. Kyllä Schimmyllä olis ihmettelemistä sen muumi-tohveleissa ja superman-kalsareissa, kun se oven avaa ja näkee meiät... =)
"No hyvä on, kiinni saitte, saa*%&#¤n pas%&#set, on mulla TV, iskekää nyt se per**¤%& lasku kouraan ja häipykää, sielt alkaa ihan just Baywatch ja mä en haluu missata siitä sekuntiakaan!"
Näinkö? :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Joo miittinkiä pystyyn. Kaikki kerääntyy Schimmyn luo, muttei kerrota sitä sille. Kakskytä henkee vaan ilmestyy oven taakse joku lauantai. Kyllä Schimmyllä olis ihmettelemistä sen muumi-tohveleissa ja superman-kalsareissa, kun se oven avaa ja näkee meiät... =)
JOO!!! Tulkaa ihmeessä!!! Mie oottelen!!!
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/ernesti.jpg!
Eli kysytäänpä siis.. Onko ketään tulossa huomenna hämeenlinaan SRC kauden 2010 avauskisaan? Paikalla on ainakin allekirjoittanut, hookkis ja muutamia random kavereita molemmilta :)
Schimmyllä kiva pyssy, mennään ihmettelemään sitä porukalla..
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote: Eli kysytäänpä siis.. Onko ketään tulossa huomenna hämeenlinaan SRC kauden 2010 avauskisaan? Paikalla on ainakin allekirjoittanut, hookkis ja muutamia random kavereita molemmilta :)
Paikalla, luonnollisesti!!!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Schimmyllä kiva pyssy, mennään ihmettelemään sitä porukalla..
Saat Wäiski Bentleyn palkinnoksi,jos tierät kuka tuossa kuvassa oikeasti on? :)
Jos nyt joskus satun johonkin autotapahtumaan tulemaan,niin sitten voisi reffata FRC:n porukkaa,jos heitä paikalla on.En kyllä juurikaan missään käy paitsi ralleissa joskus.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Jos nyt joskus satun johonkin autotapahtumaan tulemaan,niin sitten voisi reffata FRC:n porukkaa,jos heitä paikalla on.En kyllä juurikaan missään käy paitsi ralleissa joskus.
Ei kyllä oikeasti ole aavistustakaan, kuka on kuvassa. Ehkä jos kelailisin jotain Chuck Norrisin leffoja, niin voisi EHKÄ tärpätä..
Kyllä me oikeasti voitaisiin vuokrata joku mökki, jossa olisi kiva sauna ja pelkästään FRC-porukka paikalle.. Minä kyllä lupaan vastata alaikäisistä jäsenistä ja pitää muutenkin yllä yleistä rauhaa..
Schimanski76 wrote:
Perhana! Mulla ei tuu nyt nimi mieleen, mutta vahva epäilys on!!!
Schimanski76 wrote:
Koskeeko palkinto muitakin jos sattuu tietämään että kuvan herra on Ernest Hemingway?
Vastauksena käyttäjälle Olenko
Olenko wrote:
Koskeeko palkinto muitakin jos sattuu tietämään että kuvan herra on Ernest Hemingway?
Oikeasta vastauksesta palkintoa pukkaa Olenko-miehelle toki. :)
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei kyllä oikeasti ole aavistustakaan, kuka on kuvassa. Ehkä jos kelailisin jotain Chuck Norrisin leffoja, niin voisi EHKÄ tärpätä..
Kyllä me oikeasti voitaisiin vuokrata joku mökki, jossa olisi kiva sauna ja pelkästään FRC-porukka paikalle.. Minä kyllä lupaan vastata alaikäisistä jäsenistä ja pitää muutenkin yllä yleistä rauhaa..
Mökki on hyvä idea.Väiski hoitaa lapset ja mie voin leipoa pullaa! Kuka keittää pannukaffeet? Ei kai siellä mitään alkomahoolia oteta,kun minun uskonto kieltää sen?
Mä voin toimia vuokranantajana, annan kaupanpäälle alkoholitonta vettä.
Kivasti Hartwallin rekalla voin tuoda vähän pennuille jaffaa, jannuille ei sitten kyllä mitään ikävä kyllä tipu...
Vastauksena käyttäjälle warcryFIN
warcryFIN wrote: Kivasti Hartwallin rekalla voin tuoda vähän pennuille jaffaa, jannuille ei sitten kyllä mitään ikävä kyllä tipu...
Paljos se Hartwallin isoin rekka vetää?Kuivuu jo ikeniin aamusta se satsi ja ootte kuitenkin jossain viltun lakossa taas. No tuo nyt puolperäkäs aamupalaks alkuun.Ja sitten Lovecryn runoja lausut meille ja myö herkistytään ja mennään halkopinon taakse juomaan muiden panimojen tuotteita.
En ketään :)
Juuri tulin kotiin. Kävin Helluvaweevilin ja hänen parin kaverin kanssa syömässä.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Juuri tulin kotiin. Kävin Helluvaweevilin ja hänen parin kaverin kanssa syömässä.
WTF ! Missä te olitte !
Kirjaudu sisään vastataksesi.