Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Skimmy nyt tarkoitti seuraavaa:

Jorataan ilman paitaa musiikin tahdissa = Homoo.

Larpataan metsässä hameet päällä = Homoo.

Istutaan leirinuotiolla vaatteet päällä ja kaikki kertoo omasta elämästä = Homoo.

Keskustellaan ravintolan tiskillä puvut päällä = Homoo.

Istutaan terassilla alasti saunan jälkeen, olutta maistellen = Hetero meininki.

Hei, jätkä löi oikeesti!

E. menikö oikein?

Meni. :)

TehBigBunny
/ /

Mullakin on isommat mökit :D

// Jos jengi haluaa lähteä Nauvoon niin sielä on muutama mökki.

Schimanski76
/

Ai perkama,kun miuva nyt harmittaa.Bongasin kivan mestan ja soittelin sinne päivällä.Varmuutta ei vielä silloin ollut onko vapaata,mutta äsken soittivat ja ilmoittivat,notta täyttä on syyskuun loppuun asti. :(

Lähetääks tuonne kiskomaan? 300 Erkkiä viikonloppu.Kahdeksan mahtuisi.

^tsihihi,lemmikkieläimet sallittu^

hulluseon
/

Siinä mielessä on pikkusen huano jos siinä mökissä on vaikka himskatin kalliit huonekalut. Jollekkin iskee mahottoman hyvä kuningas idea että pitää saada kokko siihen pihalle tai nyt leikitään rokkikonserttia jne jne.

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Ihku tuo muumimökki

Ei lemmikkieläimiä

^thihihii^

TehBigBunny
/

Jos jengiä ei ole lähdössä kauhian monta niin mulla on Nauvossa viisi sänkyä + lattiapaikkoja.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jos jengiä ei ole lähdössä kauhian monta niin mulla on Nauvossa viisi sänkyä + lattiapaikkoja.

Ja Sfäiskille pakastimessa lumienkelin paikka?

TehBigBunny
/

Sfäiskille myö valehellaan se osoite ^thihihih^ sitten se on ihan Korppoossa.

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jos jengiä ei ole lähdössä kauhian monta niin mulla on Nauvossa viisi sänkyä + lattiapaikkoja.

Onko hyvä sauna?

e/mahtuuko neppaamaan? :)

vaiski75
/

Nyt kuin muistin tuo Eteläpään, niin suosittelen sitä kyllä täysin siemauksin. Se on rauhallisella paikalla, siinä on terassi ihan vieressä ja parin kilometrin päässä on kaupat ja sydeemit. OK! Siellä on myös ravintola. Mökeissä on puusaunat ja siitä voi varata isommankin saunan jos siltä tuntuu. Järvi ja veneet heti puskan takana (Sfäiski voi siellä tehdä Lumienkeleitä). Omistajat oli erittäin järkeviä ja kaikki ongelmat ratkeaa aina hymyssä suin..

hulluseon
/

"Työ pojat sitten laitoitta palamaan koko mökin?"

"No kun myö porukalla lyötiin vetoa ja... CARCUUN"

vaiski75
/

No niin, nyt tää kuolaaminen ei ota loppuakseen.. Pieni hetki, laitan näppäimistön elmukelmuun ja jatkan sitten tuijottamista..

vaiski75
/

No niin, nyt on suu kuiva..

Mites me jatketaan? Lisää linkityksiä asioista, joista voi vain haaveilla?

Capo26RS
/ /

Vastauksena käyttäjälle Capo26RS

[quote]Capo26RS wrote: Täällähän näköjään puhutaan asiaa! Mä oon mukana jos on sauna ja lätäkkö missä pääsee uittelemaan värikkäitä kuvia. Neppisrataa ei tarvi olla valmiina. Tää olis Hämeenlinnan lähistöllä vapaana 19-21.8 http://www.puntilantila.com/huvilat.htm

e\ pikkasen oon ollu liian pitkään poissa näistä piireistä. 7 kertaa editoinu enkä onnistu sittenkään. Edes tässä tuplaviestissä. No nettiosoite ehkä näkyy nyt.

jasamy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Capo26RS

Capo26RS wrote: Capo26RS wrote: Täällähän näköjään puhutaan asiaa! Mä oon mukana jos on sauna ja lätäkkö missä pääsee uittelemaan värikkäitä kuvia. Neppisrataa ei tarvi olla valmiina. Tää olis Hämeenlinnan lähistöllä vapaana 19-21.8 http://www.puntilantila.com/huvilat.htm

e\ pikkasen oon ollu liian pitkään poissa näistä piireistä. 7 kertaa editoinu enkä onnistu sittenkään. Edes tässä tuplaviestissä. No nettiosoite ehkä näkyy nyt.

Herjaa ainakin mulla että "Kielimodulin avaus ei onnistunut"

Kirjaudu sisään vastataksesi.