PPPP

hulluseon
/

Niin mutta miettikääs jos käytte amiskaa neljännen vuoden ja saatte siihen yhteen vuoteen lisättyä sen ekstra ammatin niin mikäs siinä? Tosin edellyttää että saatte sen alkuperäisen koulutus ohjelman kolmeen vuoteen läpi. Veli kävi neljännen vuoden ja sillä on nyt kaks ammattia, tosin paljon parempi lukupääkin kun mulla. Ja viime syksynä alotti tekun. Ite oon laiskakakka ja kävin kolme vuotta ja vaan yks duuni josta voi tarvittaessa rokotta valtiota/liittoa.

Eli jos Mudinski käyt jotain ekstroja nyt niin käy ihmeessä. Mutta jos oot käymässä vielä kolmannen vuoden juttuja niin... HAHAHAH, ei tosi :)

v7ville
/

Joo pittäis itekki käydä koulu loppuu.. Datanoidi tulee kai sitten joskus minustakin..

Northg7
/ /

Oli koulutus minkä asteen tahansa peruskoulusta tohtoriin, käytönnön tai tutkivan luonteista, niin aina johonkin ammattiin (työhön) opiskelija päätyy tuottamaan korttansa yhteiskunnan kekoon. En ymmärrä sitä, miksei jotkut voi arvostaa toisten työtä. Kukaan työllistäjä ei maksa turhasta, toivottavasti. e: Siis viittaamatta yhtään aiempiin viesteihin. Ajatus vain :) Terveiset täältä "toimistosta".

Tuomo33
/

Tänää alkaa toinen vuos kun en ole koulussa, pitäis aikasintaan lähtä ensvuona aikuiskoulutukseen. Mutta enywaywey onne ja enemmän menestystä teille joilla alkaa/jatkuu koulu.

Finski fani
/

Viälä kolme wuatta ennen töihin pääsyä. Tässä menee ikkuisuus! Faija pisti muuten hyvän pommin kyllä tohon valmistumiseen liittyen. Sitten kun valmistun, niin se kustantaa reissun Nürrelle ja siellä vielä Elisen vuokran. Vois alkaa opiskelee kahta kauheemmin, niin pääsis noppeemmin ajelemaan Nürreä ympäriinsä... ;)

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Tallinnaan reissun saat ja sieltä Elisa 'vuokralle'.

Itse vuokrailen lihaksikasta tarjoilijaa Malista, Son Era.

RaabForRehab
/

Eilisen Ankkarockin jälkeen voin kertoa, NYT on paha. Sainpahan taas naista :D

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Viälä kolme wuatta ennen töihin pääsyä. Tässä menee ikkuisuus! Faija pisti muuten hyvän pommin kyllä tohon valmistumiseen liittyen. Sitten kun valmistun, niin se kustantaa reissun Nürrelle ja siellä vielä Elisen vuokran. Vois alkaa opiskelee kahta kauheemmin, niin pääsis noppeemmin ajelemaan Nürreä ympäriinsä... ;)

isis on mun idoli

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Eli jos Mudinski käyt jotain ekstroja nyt niin käy ihmeessä. Mutta jos oot käymässä vielä kolmannen vuoden juttuja niin... HAHAHAH, ei tosi :)

Siis ihan kolmatta vuotta olen käymässä normaalisti :) En uudelleen kolmosta tai muutakaan :)

MrD St Jimmy
/

Toka vuosi pyörähti käyntiin. Automaatiota + lukiota tässä opiskellaan eli neljän vuoden juttu. Aattelin vielä noiden jälkeen opsikella itteni sähköasentajaksi niin ois oikeen hyvät pohjat alla.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Isä ja poika yhtä lepposia.

Repes totaalisesti tolle kun rupee pappa repii johtoo seinästä :DD

ariko
/

Salakuljetusta

Verneri ajeli polkupyörällä Vaalimaan tulliasemalle. Hän oli lastannut pyöränsä tarakalle kaksi suurta säkkiä. Venäläinen tullimies tuli epäluuloiseksi ja kysyi:

• Mitä noissa säkeissä on?
  • Hiekkaa, vastasi Verneri.
  • Vai niin, katsotaanpas, sanoi tullimies. Tullimies avasi säkit, tunki kouransa niihin, tunnusteli sisältöä kauan ja tarkasti ja sanoi lopulta:
  • Mutta niissähän tosiaan on pelkkää hiekkaa. Tullimies päästi Vernerin jatkamaan matkaansa.

Sama toistui kerran viikossa. Verneri ajoi pyörällään tulliin kahden hiekkasäkin kanssa. Tullimies tutki aina säkit perusteellisesti ja joutui päästämään Vernerin jatkamaan matkaansa.

Kului vuosia. Verneri oli lopettanut pyörällä ajelut ja tullimies päässyt eläkkeelle. Tullimies tuli lomalle Suomen puolelle, Lappeen rantaan. Siellä hän eräässä pubissa tapasi vanhan tuttunsa Vernerin. Hän istui Vernerin viereen ja otti menneet puheeksi:

• Nyt kun en enää ole tullimiehen hommissa, niin voisit vapaasti kertoa, mitä sinä niissä säkeissä kuljetit. Olen nimittäin varma, että jotakin vilunkia sinä harrastit. Minä en vain saanut selville mitä ja miten.
  • En minä niissä säkeissä mitään vienyt. Minä salakuljetin polkupyöriä.
Ac3Way
/

Huomenna pitää mennä heittämään Cod MW2 postiin, vaihdossa tulee Alan Wake jossain vaiheessa. Ei ole hirveästi tullut MW2:sta pelattua netissä, yksinpeli oli hemmetin mahtava.

IIPPONEN
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Ei joku sattuis tarvita uutta tietokoneen koteloa? ***

kai tosta sais kannettavalle väsättyy kuljetus kopan :3

Kirjaudu sisään vastataksesi.