PPPP

Ac3Way
/ /

Vastauksena käyttäjälle kurppak

kurppak wrote: Täytyy vielä näin jälkikäteen todeta, että ei RJD ollut "pelkästään" Black Sabbathtin väliaikainen laulalaja. Vaikkakin RJD:n aikainen sapatti olikin milestäni yhtyeen kulta-aikaa, niin ei pidä unohtaa (lol) jotain Rainbowta ja miehen omaa Dio-yhtyettä.

"että näin"

Pottae
/

Ah.. Urakka ohi. Tänään sain palautettua päättötyön. Loppujen lopuks siitä tuli tasan 40 sivunen :S Nyt voikin hengähtää ja hörpätä vaikka muutama hassu lonkero.

markki
/

No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle markki

markki wrote: No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P

ei nakerra.

villek00
/

markki wrote: No mää olen sen jo pelaillu läpi lähes kokonaan. Ostin Riihimäen Gigantista julkasupäivänä. Makso vuan 39.90e :P

Lainaat sit mulle sen kohta. Kivasti.

atomimato
/

Luuseri:) Joo'o tänään vedin itsekkin läpi.

AJfin
/

kirves wrote: Tilasin Alan Bukwaken...noin tunti sitten pärähti Gigantin nettikaupasta. Toimituksessa voi kestää, tai sitten ei...

Perjantaina ostamaan Red Dead Redemption ja pelailis muutaman kuukauden sitä. Alan Wake sitten loppukesästä/syksyllä hankintaan.

El PiNk DeViL
/

Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :D

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Tappi: Kaikkia varmaan kiinnostaa meidän mesekeskustelut! Sitäpaitsi en voi tietää kaikkea. Nämä nykyajan "lökäpoksyt" ei tiedä mitään rock-laulajia :D

lökäpöksyillä housut roikkuu jotta niihn mahtuu paskaa enempi....

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: lökäpöksyillä housut roikkuu jotta niihn mahtuu paskaa enempi....

mää luulin et ne roikkuu siitä ku ne on täynnä jo...

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

Perjantaina ostamaan Red Dead Redemption ja pelailis muutaman kuukauden sitä. Alan Wake sitten loppukesästä/syksyllä hankintaan.

Muhahahahahaaa, perjantaina...vasta ;)

TehBigBunny
/

Venäjä - Suomi, pelaavat kaksi erää intiaanipokeria keskiympyrässä ja sitten viimösessä erässä otetaan pienet hiet pintaan.

Mertaranda on kyllä niin yössä. Ei ryssiä kiinnosta pelaaminen yhtään joten kai se Suomenkin peli näyttää kohtuulliselta. Meneekö kiekot maaliin ?

DarkWarjo
/

Ryssät vois ottaa maalivahdin pois, eihän ne sitä tarvi ku tolppa torjuu?

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Siis ihan oikeasti... Mitä vittua ?

MITÄ VITTUA!!!

teemu1337
/ /

Vittu mitä paskaa.

e/ Zori kiroominen, mutku...

Pottae
/

VENÄJÄ! ♥ !http://img191.imageshack.us/img191/5840/127152714642s.gif!

teemu1337
/ /

On se perkele kun tommoset saatanan sikailut selvitetään jollain kakkosella. Alkaa menemään käpy jäähän ton ...tun kovaltsucin perseen kanssa.

Jääkiakko on heeno laji.

Kirjaudu sisään vastataksesi.