PPPP

FINBULLET
/

!http://www.freakingnews.com/pictures/58500/dinajad-sad-face--58533.jpg!

FINBULLET
/ /

Ei oo värit hyviä.Tähtiä voi vissiin antaa käyttäjille jotenkin.Ja siellä on vähän samanlainen kommentti systeemi kuin täälläkin.Plussaa hyvälle ja miinusta huonolle.Ei oikein innosta.Ei oo muutenkaan tullut käytyä LG:ssä niin usein kuin ennen.

Mudinski
/

Laitappas Ville samantien tietoa koska tulee se "legendaarinen" paketti jossa on Sierraa ja 2002 BMW yms legendoja...

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Laitappas Ville samantien tietoa koska tulee se "legendaarinen" paketti jossa on Sierraa ja 2002 BMW yms legendoja...

Mistäs mä sen tietäisin? :)

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Mistäs mä sen tietäisin? :)

Ajattelin vain kun löysit tuonkin noin nopeata ja mie en edes tiennyt että tuomoinenkin paketti tulloo !

FINBULLET
/

Njäää.Ostan kumminkin ton paketin vaikka ei oo järin kummallisia autoja.

teemu1337
/

Nyt on koulut käyty :))))) Ammatti virallisesti nyt automaalari.

Party hard.

AJfin
/ /

Tuli krapula keiju kyläään: Suussa maistuu paska, pää on saatanan kipeä, setelirahat on vaihdettu hyvällä kurssilla kolikoiksi ja meitin viinat kadonnut...

El PiNk DeViL
/ /

Ala-aste takana! HUH!

Toikkari:

Käyttäytyminen 8 Äikkä 9 Enkku 9 Matikka 8 Bilsa 9 Fy-Ke 8 Uskonto 8 Hissa 8 Musa 7 Kuvis 8 Puukässä 9 Liikunta 7 ;D

Keskiarvo 8,2, viime toikkarissa 8,4.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Nyt on koulut käyty :))))) Ammatti virallisesti nyt automaalari.

Party hard.

Olis sulle yks projekti tuossa pihalla ? Kiinostaako ? ;)

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Olis sulle yks projekti tuossa pihalla ? Kiinostaako ? ;)

Mä voin tulla tekeen sen valmiiks xD

IIPPONEN
/ /

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

................................................................................. :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.