Kuinka moni meistä on satanisti?
- Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! (+1)
- Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan!(+1)
- Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan!(+1)
- Saatana edustaa ystävällisyyttä sen ansaitseville rakkauden kiittämättömiin haaskaamisen sijaan!(+1)
- Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen sijaan!(+/-0)
- Saatana edustaa vastuuta vastuussa oleville psyykkisistä vampyyreista huolehtimisen sijaan!(+/-0)
- Saatana edustaa ihmistä vain yhtenä eläimistä, toisinaan parempana, useammin huonompana kuin nelijalkaisia, koska hän on "jumalallisen hengellisen ja älyllisen kehityksensä" ansiosta tullut eläimistä häijyimmäksi!(-1)
- Saatana edustaa kaikkia niin kutsuttuja syntejä, koska ne kaikki johtavat ruumiilliseen, älylliseen tai emotionaaliseen mielihyvään!(+1)
- Saatana on ollut paras ystävä joka kirkolla on koskaan ollut, koska Hän on pitänyt sen toiminnassa kaikki nämä vuodet!(-1)
Numerot perässä on mun mielipide, eli + on puolesta ja - vastaan. +3 on mun tulos eli näiden pointtien mukaan olen osittain satanisti. Entäs te? Älkääkä ottako tätä nyt niin tosissaan. Ihan leikkimielisesti kysyin, kun satuin löytämään tällaisen listan.