PPPP

Finski fani
/ /

Uutta Töp giäriä kehiin!

Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)

Finski fani
/

Top gearista puheenollen, Miqen kannattaa varsinkin se katsoa. Piäntä vinkkiä vain...=)

Northg7
/

"Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia."

Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia."

Forssa Avaimenperä otettu käyttöön. Kyllä nyt kelpaa lähteä polkupyöräilemään. Leikin vaikka että ajan GTO:lla.

Ja mä oon se kenellä on maastohousut, pitkät hiukset ja musta bändipaita.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: "Nähdään Tuskassa! Mä oon se jolla on musta t-paita, farkut, pitkät auki olevat hiukset ja vähän kajaalia."

Mä oon se kenellä on pinkit legginsit, turkoosi toppi ja punaset 8cm piikkarit. Eiku...Ihan sama, sama viikonloppu!

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin!

Nii joo ja sain jotenkin katottua ne matsit, ja Lebenin matsi oli paras! =P Huom. en paljoakaan seuraa tuollaista, kun olen rauhaa rakastava immeene... Kiinnosti vaan, kun oli hehkutettu niin kovasti kaikkialla. =)

Mitä ohjelmia siihe lataamiseen pitää olla, ku yritin eilen ladata, ni en saanu pyörii.. :( // Tai siis millä ohjelmalla katot.

Olenko
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Uutta Töp giäriä kehiin!

Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita.

Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote:

Mistäs löysit noi matsit? koitin itekkin estiskellä niitä mut en löytäny ku jotain vanhoja otteluita.

Ja Pinkille: ite ainakin lataan uTorrentilla ja katon MediaPlayer Classicilla

Kiitos näistä. Nyt vaan Top Gearin pariin :D

FINBULLET
/

Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.

Aliboz
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Mä katon BSplayerilla.Hakee tekstityksiäkin automaattisesti.Yleensä ne on enkuksi,mutta hyvät nekin on.

BSplayer on helkutin hyvä, mutta itte kattelen VLC ohjelmalla, simppeli ohjelma, ei mitään turhia toimintoja, mutta suosittelen kumpaakin.

Ja suosittelen Transmisson ohjelmaa torrentien latauksiin... Toimii ainakin Ubuntulla täydellisesti.

FINBULLET
/

Liikkunut aika ahkerasti noita karhuja tuolla Tampereen suunnalla.

TehBigBunny
/

Skimmy on vaan unhotanna ajaa aamulla parran. ( Perus neliveto kunnossa )

Sekottaa helposti pienempään nalleen.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle ariko

ariko wrote: Onko Shimmy ampunu ohi ja nyt kaikkia pyydetään olemaan sisällä.

klikkaa tästä

Noh.. Mummolan nurkilla pyörii aina karhuja, paitsi talvella, kun ne nukkuu.. Tosin Tampesterissa harvemmin niitä taitaa olla :D

kurppak
/

Sinne meni aurinko ja eilen umpeutu Live Gold. Aika sopivasti näin ennen inttiä.

Finski fani
/

Onnea inttiin! Mihis päin menossa? Oot ehkä joskus kertonutkin sen jo, mutta en muista yhtään... =P

teemu1337
/ /

Onko meitä mun, kurppakin ja nipsun lisäksi lähössä alkuviikosta? Meikä ja nipsu lähtee vekaralle.

Saas nähä mitä tästäkään tulee...

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Onko meitä mun, kurppakin ja nipsun lisäksi lähössä alkuviikosta? Meikä ja nipsu lähtee vekaralle.

Saas nähä mitä tästäkään tulee...

Vekara on hieno paikka! Siellä tuli aikanaan 12kk vietettyä.. Ottaa vaan vähän hjuumoria mukaan, niin menee 6kk ihan helposti jos ei halua AUK/RUK käydä..

Finski fani
/ /

270:ssä on parhaat hommat! 3kk ei tunnu missään, kun saa tehdä oikeein mielekästä duunia, jos siis tuuri käy ja pääsee sinne minne haluaa.

Makau kotiutuu nyt ja toiset lähtee. Niin se aika vaan kuluu...

Tosiaan ilman hjuumoria ei intissä pärjää. Ja kultainen sääntö! Älkää olko liian hyviä, taikka liian huonoja, niin kaikki menee hianosti.

Metsäjussien hommista en tiiä kuin kaksi, joihin voisin haluta, ja ne on Spollekksi kouluttamaan koiria taikka moottoripyörälähetiksi. Nuita kahta suosittelen teille inttiin meneville. Ja jos joku on menossa merivoimiin, niin laivasto on must!

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Vekara on hieno paikka! Siellä tuli aikanaan 12kk vietettyä.. Ottaa vaan vähän hjuumoria mukaan, niin menee 6kk ihan helposti jos ei halua AUK/RUK käydä..

Pitkään aikaan ensimmäinen positiivinen asia, mitä on asepalveluksesta kuullut :D

Finski fani wrote: 270:ssä on parhaat hommat! 3kk ei tunnu missään, kun saa tehdä oikeein mielekästä duunia, jos siis tuuri käy ja pääsee sinne minne haluaa.

Makau kotiutuu nyt ja toiset lähtee. Niin se aika vaan kuluu...

Tosiaan ilman hjuumoria ei intissä pärjää. Ja kultainen sääntö! Älkää olko liian hyviä, taikka liian huonoja, niin kaikki menee hianosti.

Metsäjussien hommista en tiiä kuin kaksi, joihin voisin haluta, ja ne on Spollekksi kouluttamaan koiria taikka moottoripyörälähetiksi. Nuita kahta suosittelen teille inttiin meneville. Ja jos joku on menossa merivoimiin, niin laivasto on must!

Itseä kiinnostaisi ylivoimaisesti eniten tarkka-ampujan homma(180vrk), mutta se tosiaan vaatisi sitten sitä, että osuu johonkin niissä harjoituksissa. Tämä taas voi olla hieman kankeaa, kun ei ole ennen millään ilmakivääriä järeämmällä ampunut.

Eipä auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Pottae
/

Ainiin täällä on näitä meijaan lähtijöitä. GL&HF vaan sitten, vai miten se menee :D.

Iteltä löytyy "varareservin" -paperit. hihii..

Kirjaudu sisään vastataksesi.