PPPP

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Makasin takapihan nurtsilla ja join -9- 4 keskaria.Kuulokkeissa pauhasi hipit.En edes kysy,koska tiedän jo olevani rascaana.

Friday -night- evening randomness, brought to you by Schimanski.

Schimanski76
/

Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!

Nipsuhuuli
/

Schimanski76 wrote: Tyä ette tiiä ryyppäämisestä mitään.Paitsi Kaijanen,mei ukko ja Galatin Michael vähän tiätää!!!! Hesburger! Turku! Lola! Bocart CO!

Mä tiedän! Kaks päivää inttiin joten pitää ottaa kaikki irti. tosin tänään en oo voinu juoda hirbveesti ku huomenna illalla pitäis olla uudessa iskussa ja valmiina uuteen nousuun. Tänään on menny vaan 6-pack lonkeroo ja about 1dl viinaa :( Huomenna korjataan asia ja aion ottaa ihan kunnolla! Ei pitäis tulla pahaa darraa aamulla kun oon näin vähän ottanut

Nipsuhuuli
/ /

Schimanski76 wrote: Armeija kaipaa näitä miehiä.

On tullut kuultua erilaisia tarinoita varusmiesten kännisekoiluista. Ehkäpä tulevaisuudessa Suomessa kuullaan mun kännisekoiluista Vekaranjärvellä!

Schimanski76
/

FRC amatöörit! Aurinko paistaa,ei ole aikaa,kaffetta,välikalja,Kaijaselle tuutti.

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

Onko Lateztkilla herne nenässä, kun on noin tyly tyyli kirjoittaa? Tarkkaile verenpainetta, ettei se pääse nousemaan liian suureksi!

Eihä miulla pahasti ollut herne nenässä. Piti toitottaa kun ei tainnut kukaan tajuta mitä varten tosta BC2:n hinnasta alunperin mainitsin. Älytön hinta vain ja sitten heitettiin linkki paljon halvempaan X360 versioon, ilmeisesti ikään kuin olisin ostamassa jotain :P

Ac3Way
/

Schimanski76 wrote: Hakekaa se Ässä pois Turusta ja vähän hitaasti!

Haettiin jo, valkotakkiset miehet asialla. Poltin kauppatorilla Marko Kiprusofin pelipaitaa Hifk:n pelipaita päällä ja heitin sadetanssit.

ariko
/

Aah, koko ensiviikoksi luvattu yli 30 asteen päivälämpötiloja, nyt kelpaa olla yötöissä. 37 astetta olis hyvä lämpö se terveenihmisen ruumiinlämpö.

lämpöö koppiin

DarkWarjo
/

terveisiä Oulujärven rannalta Oulujärvi cruisingeista... hienoja autoja on nii paljo et pitää varmaa listaa kerätä tonne bongailutopikkii :D Läppäri mokkula ja laturi roks :)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Käyn hakemassa pizzaa... Haluuko joku jotakin?

Miulle Liipola-special parilla Finskin haccaamalla mummolla.Lisätäytteeksi Puikkosen Jarin telemark ja Litmasen Citikan C-kasettikokoelma.Ei orekaaaanoa.Syön täällä,ei tule mukaan.

Finski fani
/

Schimanski76 wrote:

Miulle Liipola-special parilla Finskin haccaamalla mummolla.Lisätäytteeksi Puikkosen Jarin telemark ja Litmasen Citikan C-kasettikokoelma.Ei orekaaaanoa.Syön täällä,ei tule mukaan.

Minä jaksa Liipolaan saakka fillaroida, enkä minä lyö ikinä ketään. En ole eläissäni lyönyt ketään tosissani. Lisätäytteet on aina loppu. Tuon sulle jauhelihapitsan ilman sitä lihaa ja huuliharpun. Jos syöt täällä, niin älä sotke koko FRC:tä!

Kirjaudu sisään vastataksesi.