PPPP

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Uus mappipack. Double XP. Wuut?

Uusi mappipaketti, NO !

But Double XP... YES !

Olenko
/ /

Tuleekse mäppäkki nyt viikoloppun? Vai tuliks se jo? Vai koska se tulee?

Edit: PIsteet tilattu, odottelen koodia sähköpostiin ja sit vaan pakettia ostamaan...jos ostais ton viimesimmän autopaketinki samalla...

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote: Tuleekse mäppäkki nyt viikoloppun? Vai tuliks se jo? Vai koska se tulee?

Tänään tulee jollei ole jo tullutkin... 18.00 kellonajasta jotkut puhuvat...

Pottae
/

PISTEITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄNNE HETI!.. Minun makkaraperunat!! TILANNE päällä..

Mudinski
/

Pottae wrote: PISTEITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄNNE HETI!.. Minun makkaraperunat!! TILANNE päällä..

Älä ny sääkin osta sitä mappipakettia ! En pysty kohta enään kenenkään kanssa pelaan :(

Mudinski
/

Pottae wrote: Crash, Crash, Crash ja KIVEN SISÄÄN!

Ainakin ovat päässeet kiven sisään ja ulos kentistä jo nyt.

Northg7
/

!http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/rentoottaminen.jpg!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Jumaliste herättäkää mut!

Ajetaan täs AJn, Lutiksen ja MrHarmaan kanssa Livessä, Mulla tuli parempi kierros ku MrHarmaalla Motegiossa ja parempi ku Lutiksella Silverstonella! Ei se kytkin näin paljoo pitäis auttaa!

Ai, tääl o muutki ruvennu polttaan kytkintä? god damn.. oon koht takas siel J-lobbys.

Finski fani
/ /

Kämppiksen herätyskello soi koko ajan, enkä pääse laittaa sitä pois, kun ovi on lukossa ja kämppis on jossain muualla... Tulen hulluksi O.o

Metallia vaan kovemmalle...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

Indiana Hopo wrote: Mulkku kämppis.

Eii ole. Vahinkoja sattuu kaikille. Toivottavasti se vaan ei lähteny sen parinpäivän reissuille, jolloin sitä ei nää ollenkaan...

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Tänään kaikki on kusetusta!

HUORAT JA ROSVOT!!

Finski fani
/

Jes kiva homma. Kämppiksen herätyskello soi taas tänä aamuna 8:15. Se siis soi joka aamu ja ilta samaan aikaan, ja se soiminen kestää n. 30 minuuttia... ;_;

I bQ I
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Jes kiva homma. Kämppiksen herätyskello soi taas tänä aamuna 8:15. Se siis soi joka aamu ja ilta samaan aikaan, ja se soiminen kestää n. 30 minuuttia... ;_;

onneksi olokoon :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.