Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Uus mappipack. Double XP. Wuut?
Uusi mappipaketti, NO !
But Double XP... YES !
Tuleekse mäppäkki nyt viikoloppun? Vai tuliks se jo? Vai koska se tulee?
Edit: PIsteet tilattu, odottelen koodia sähköpostiin ja sit vaan pakettia ostamaan...jos ostais ton viimesimmän autopaketinki samalla...
PISTEITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄNNE HETI!.. Minun makkaraperunat!! TILANNE päällä..
Crash, Crash, Crash ja KIVEN SISÄÄN!
!http://i193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/rentoottaminen.jpg!
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote: Jumaliste herättäkää mut!
Ajetaan täs AJn, Lutiksen ja MrHarmaan kanssa Livessä, Mulla tuli parempi kierros ku MrHarmaalla Motegiossa ja parempi ku Lutiksella Silverstonella! Ei se kytkin näin paljoo pitäis auttaa!
Ai, tääl o muutki ruvennu polttaan kytkintä? god damn.. oon koht takas siel J-lobbys.
Loma!
Kämppiksen herätyskello soi koko ajan, enkä pääse laittaa sitä pois, kun ovi on lukossa ja kämppis on jossain muualla... Tulen hulluksi O.o
Metallia vaan kovemmalle...
Mulkku kämppis.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
Indiana Hopo wrote: Mulkku kämppis.
Eii ole. Vahinkoja sattuu kaikille. Toivottavasti se vaan ei lähteny sen parinpäivän reissuille, jolloin sitä ei nää ollenkaan...
No ainakin patterit loppuu jossain vaiheessa.Toivottavasti.
Toivottavasti todellakin.
aah se loppu! 35 minuuttia sitä kesti...
Olisit ottanu sorkkaraudan kätees.
Tänään kaikki on kusetusta!
Jes kiva homma. Kämppiksen herätyskello soi taas tänä aamuna 8:15. Se siis soi joka aamu ja ilta samaan aikaan, ja se soiminen kestää n. 30 minuuttia... ;_;
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Jes kiva homma. Kämppiksen herätyskello soi taas tänä aamuna 8:15. Se siis soi joka aamu ja ilta samaan aikaan, ja se soiminen kestää n. 30 minuuttia... ;_;
onneksi olokoon :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.