PPPP

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

3,50€/puhelu + 0,14€/min. Tällä hetkellä taitaa kuitenkin olla kaikki puhelimet varattuna, kun Kirves on kadottanut pullonavaajan, Skimmy viiksensä ja Bunnya ajaa takaa harakka. Soittele vaikka huomenissa sitten, niin katsotaan mikä siinä autossa on vikana. =)

Eihän minulla ole tuomoiseen varaa :(

RaabForRehab
/ /

Pikkuhiljaa rupee autokuume hellittämään kun mopon mittariin alkaa kertyä lisää lukemia.. Tänään 150km.. Työmatkalla mittailin mutkapätkän keskinopeuden 28km matkalta ja sain aikaan 96km/h tuloksen. Huomioon ottaen rajotuksen mutkapätkällä 60-80 ihan mukava vauhti :D Lopputuloksena on taas kuluneet palat kenkien ulkosyrjässä ja alakatteesta paistaa mustaa muovia, kun tuppaa välillä raapimaan maahan kiinni :D

Eli kannattaa madaltaa pyörää niin, että ei edes jalkatapit raavi maahan kiinni ennen kun napsaa muovit halki! -Suosittelen!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: DNSF miitti oli tänään, ja mä olin kuvaamas siäl, tässä kuvia

Katoha, siel o ollu hyvin kalustoo, oulumiiteis aina joku hikinen 3 autoo...

kiva toi skyyylinen kolhu... tanan hondakuskit :D

Jupe San
/ /

Ja Kokkolassa kerran vuodessa n. 6 nissania :D

Ankara maasturi toi nissan cedric :D

El PiNk DeViL
/

Onko täällä semmosta topiccia, niinkun DNSF:llä, kun Oi tätä ilon ja onnen päivää tai sellasta vastaavaa?

Finski fani
/ /

Mitäs siellä pitäs keskustella?

-Moi -No terrrrrve! -miten menee -No menee! -se on hyvä se. -Eikös olekkin!

=)

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mitäs siellä pitäs keskustella?

-Moi -No terrrrrve! -miten menee -No menee! -se on hyvä se. -Eikös olekkin!

=)

Just näin :D

/// Onko tuo NFS Shift minkälainen peli? Aattelin laittaa tilaukseen. Miten siinon tuo virityspuoli? 23€ se maksais..

Aliboz
/

El PiNk DeViL wrote:

/// Onko tuo NFS Shift minkälainen peli? Aattelin laittaa tilaukseen. Miten siinon tuo virityspuoli? 23€ se maksais..

Nätti ilme ja paskat fysiikat antaa arvosanan 4.

El PiNk DeViL
/

Joo, kattelin videoita, niin kyl taitaa jäädä kauppaan. Tekis vaan mieli jotain kunnon autopeliä boksille.

Aliboz
/

El PiNk DeViL wrote: Joo, kattelin videoita, niin kyl taitaa jäädä kauppaan. Tekis vaan mieli jotain kunnon autopeliä boksille.

Mää oon kuullu että toi Forza 3 olis ihan hyvä, suosittelen sitä.

El PiNk DeViL
/ /

Aliboz wrote:

Mää oon kuullu että toi Forza 3 olis ihan hyvä, suosittelen sitä.

Vois ostaa melkee.

Eeegac
/

Coming Soon to the Xbox LIVE Marketplace

Week of August 2: : Forza 3 Cars And Track Packs AutoWeek Car Show Pack, 240 Microsoft Points Hot Holidays Car Pack, 240 Microsoft Points Jalopnik Car Pack, 240 Microsoft Points Nürburgring GP Track Pack, 240 Microsoft Points The Road & Track Car Pack, 240 Microsoft Points

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Eeegac

Eeegac wrote: Coming Soon to the Xbox LIVE Marketplace

Week of August 2: : Forza 3 Cars And Track Packs AutoWeek Car Show Pack, 240 Microsoft Points Hot Holidays Car Pack, 240 Microsoft Points Jalopnik Car Pack, 240 Microsoft Points Nürburgring GP Track Pack, 240 Microsoft Points The Road & Track Car Pack, 240 Microsoft Points

Jumalauta kun just ostin ton nyrre gp:n!

MrD St Jimmy
/

Jaahas mun pitää näköjään käydä ostaan MS pojoja. Nyrre GP:n ostan mutta muista en sitten tiedä.

DarkWarjo
/

Nyt vois se tappiläpikin ostaa sen nyrren niin ei tarvi senkää sit itkee jos sitä ajetaan. :)

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Nyt vois se tappiläpikin ostaa sen nyrren niin ei tarvi senkää sit itkee jos sitä ajetaan. :)

Jos se vihaa sitäkin rataa :D

hulluseon
/

Meillä päin on muuten yksi jannu jota kutsutaan TappiTaneksi.

Kirjaudu sisään vastataksesi.