PPPP

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

Kertaakaan en ole edes testannut förzä kolmosen aikana, kakkosessa jo vitutti kun jenkit ja aussit kiilailivat joka suoralla.

Ja enklantilaiset aina kiroilee, niinku jokku ruunaperit mä joskus kettuilen niille, niin ne suuttuu ja lähtee :D Ja sen jälkeen tulee viestiä ja party inviä :D

Pottae
/

Ketutus, capturecardi kai sökönä :s Yippey-di-fucking-doo!!

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

Kyä!!! Aivan mahtava jakso oli.

paras jakso ikinä. Tuli ihan ikävä vanhoja oikeita formuloita (tosin turvallisuuden puolesta on menty kivasti eteen päin)

Schimanski76
/

Lappeenranta

Tuorein säähavainto: 28.7.2010 14:30 Suomen aikaa Lämpötila 33,2 °C; kosteus 34 %; kastepiste 15,1 °C; etelätuulta 3 m/s; puuska 7 m/s; tunnin sadekertymä 0,0 mm (14:00); pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.

Voi pukata kevyttä hikeä pyöräilylenkillä. :)

El PiNk DeViL
/

Tuorein säähavainto: 28.7.2010 14:40 Suomen aikaa Lämpötila 20,8 °C; kosteus 80 %; kastepiste 17,1 °C; pohjoistuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 1012,1 hPa; tunnin sadekertymä 0,2 mm (14:00).

Lappeenrannassa näyttää olevan helvetin lämmin :-(

Eeegac
/

Helsinki

Tuorein säähavainto: 28.7.2010 15:40 Suomen aikaa Lämpötila 29,1 °C

hulluseon
/

Vaan? Hallissa tänään 43 minun hitsi solussa. Repikee siitä lystiä.

Tuomo33
/ /

Onko kellään suoraan sanoen alkanut tuo jatkuva paahtava helle suoraan sanoen vi*ttuttaa

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Onko kellään suoraan sanoen alkanut tuo jatkuva paahtava helle suoraan sanoen vi*ttuttaa

HEP!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Onko kellään suoraan sanoen alkanut tuo jatkuva paahtava helle suoraan sanoen vi*ttuttaa

Ei vitussa, tästä naaatitaan niin kauan kun se kestää.

vaiski75
/

Mä olen palanut vasta kolmesti ja kohta tarvitaan taas uusi maksa vanhan tilalle, mutta helle saa kyllä jatkua..

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Ei vitussa, tästä naaatitaan niin kauan kun se kestää.

Omalta osalta en nauti enäänn nanosekuntiakaan!! Sais tulla ens kuukaudeks kylmärintama 10-20c(palukka-ylhäällä) niin poljen hämeenkoskelta helsinkin satama laiturille kollmi pyörällä

Ac3Way
/

Yksi päivä muiden joukossa Ac3landiassa: !http://i.imgur.com/dJ7aM.jpg!

DarkWarjo
/

Huomenna vihaista puhelua dna:lle... rupes epäilyttää tää yhteyden toimiminen ton rempan jälkeen.. noh, speedtestiä kehiin ja tulos on 2.6 sekä up että down... JUMALAUTA MUA ON KUSETETTU! haastan ne oikeutee helvetti.

TehBigBunny
/ /

Järjettömän kuuma, ei tule nukkumisesta mitään ... tana.

// Oikeesti, puolilta öin on mittarissa 25C, tää kämppä hohkaa lämpöä vielä itsenäisyyspäivänä ...

RealBlocker
/

Kivasti taitaa tää koneen näyttö ja tuo televiisio tuottaa lisälämpöä. Teki kyllä hyvää käydä ulkoiluttamassa koiraa, ku ulkona paljon viileempi (ainaki tuntu siltä).

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Puhun IRC-gallerian chätis rumia randomeille HiHi

Puhu mieluummin randomia rumille.

Kirjaudu sisään vastataksesi.