Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Ja USB muistitikkuja voi kohta kanssa käyttää tallentamiseen. 16giganen tikku tais olla isoin mikä tulee toimimaan... Kyllä siihen jo jotain saa...
Tää on toisaalta hyvä mutta toisaalta ei. Kätsy ottaa kaverille mukaan ku lähtee pelaan, mut sit taas jos se muistitikku hajookin, mitä sit? Siin menee kaikki sit...
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Kortelaisen serällä taisi olla tua transfer K.I.T.T
Juu, ja oikein kaksin kappalein, kun sai niin halvalla (= ilmaiseksi). Noh, sen toisen setin romppu ei pelitä.
Eli täältä saa siirtosettiä kiertoon. Mulla ei ole sille enää mitään tekoa. Ainoa vaan, että just nyt en muista, missä ne kamppeet on ja miten erotan, kumpi on se toimiva...
Vastauksena käyttäjälle
villek00
villek00 wrote:
Tää on toisaalta hyvä mutta toisaalta ei. Kätsy ottaa kaverille mukaan ku lähtee pelaan, mut sit taas jos se muistitikku hajookin, mitä sit? Siin menee kaikki sit...
Noh eikös se ole sama asia Boxin kovon kanssa. Jos se hajoo, niin kaikki data katoaa. Eikä mulla kyllä koskaan ole ykskää tikku hajonnu, ja sentään yksi meni pesukoneeseen farkkujen taskussa. Vähän aikaa kuivasin ja toimi ihan hyvin...
Ja ainahan voi luoda kopion tikulle. Ei tartte siirtää niitä tietoja sinne. Jos tikku hajoaa, on kuitenkin kovolla kaikki varmassa tallessa.
Vastauksena käyttäjälle
Sunsh1ne FI
Sunsh1ne FI wrote:
Microsoft voi lähettää transfer kitin 17e luottokorttimaksua ja konsolin sarjanumeroa vastaan :P melkoista.
Hmm... Kun itse soittelin Microsoftille samasta asiasta niin he lähettivät sähköpostiini sellaisen kaavakkeen joka olisi pitänyt laittaa postiin vain ja olisi saannut tuon kitin... No, Miquel lainasi muistikorttiaan niin ei tullut koskaan tilatuksi tuota kittiä.
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
Mudinski wrote:
Hmm... Kun itse soittelin Microsoftille samasta asiasta niin he lähettivät sähköpostiini sellaisen kaavakkeen joka olisi pitänyt laittaa postiin vain ja olisi saannut tuon kitin... No, Miquel lainasi muistikorttiaan niin ei tullut koskaan tilatuksi tuota kittiä.
Näinpä... asia on muuttunut aivan äskettäin
On luonnollisesti täysin sattumaa että siirtokitin maksulliseksi muuttuminen ja uuden 250gt levyn myyntiin tuleminen tapahtuvat parin viikon sisällä toisistaan...
Vastauksena käyttäjälle
Sunsh1ne FI
Sunsh1ne FI wrote:
Näinpä... asia on muuttunut aivan äskettäin
On luonnollisesti täysin sattumaa että siirtokitin maksulliseksi muuttuminen ja uuden 250gt levyn myyntiin tuleminen tapahtuvat parin viikon sisällä toisistaan...
Yllättävää rahastusta, täysin yllättävää..