GO BLACKHAWKS GO
SM-liiga ja jääkiekko yleisesti
On ihme jos Chicago ei klaaraa hommaa. Phillyllä ei vaan riitä rosterissa syvyys ja kuten jo ekassa Montrealin kotipelissä huomattiin, Leighton on täyttä kuraa ilman puolustuksen apua.
Nyt on jeba! Viiri katossa ja Poika kotona
Näillä mennään!!!!!
Ei ole kovin kiva tämä HIIIIIFK :(
LENNU PETRELLLLLL!!! 2+2!!
kirves wrote: Jätkät, nyt se alkaa taas. Jos ei tällä kaudella Kalpa vie (tai edes HIFK), niin johan on perkele!
Kalpa vei rankeilla Jypin, kiitos Kerman! Kun vielä HIFK voitti (ylivoimaisesti), sekä Kärpät hävisi...en enää keksi miten avauskierros olisi voinut paremmin mennä. Mahtavaa. TPS-HPK vielä kesken, sekin rankeissa.
Myös hunajata hoiti homman rankeissa. Aika täydellinen kierros.
jos karpat hävii, ni se on aina onnistunut kiekka... joskus pelejä siellä seuranneena(divari) ni ennemmin kattelin tytsyjä , ku kiakkoo, kun pelit päätty molemmilla kerroilla, jtn. 10-1, 9-1 asuin 2 vuotta siellä suunnalla, ni kävi harvinaisen selväksi, että "kasvattaja-seura" se ei ainakaan ole, kun haalii puolen suomen alueelta parhaat ja väittävät omikseen... ei voi kun nauraa E: typoja vähn koitin ruukata
:D no lol, aika onnistunut otos! taitaa olla huuruissa:)
Jee jee ! Ilves-Jokerit 5-4
Hyvä Ässät ! HIFK-Ässät 11-3 ? Vai mitä se päättyi :D
Aah Kirvesrinnat ovat vieläkin sarjataulukon kärjessä. Btw montas vuotta Ilveksen edellisestä mestaruudesta on :D ?
TPS dominoi !
Siellä on keitetty vähän liian laihat liemet ja Leimet :(
Hyvin pelasi KalPa. Minä suorastaan olen tyytyväinen.
Idrottsföreningen Kamraterna i Helsingfors, Nordenskiöldinkadun pedot!
Jaa kan inga vörtsoora vaat tu saier pä mei nyy?
Saipakaan ei hävinnyt tänään.Ei niillä tosin ollut peliäkään.
Saipa o iha kiva
Kalpaki o iha kiva
Vain pleijjareilla on välii :(
JYP ottaa tänään turpaan, jo 2-0! Riksmanilla vain 2 torjuntaa ja Myllykoskella 11.
Miksei muka? 3.erä vielä pelaamattakin.
Toki usein niissä on virheitäkin ja niitä korjaillaan sitten jälkikäteen.
Miksei muka? 3.erä vielä pelaamattakin.
Toki usein niissä on virheitäkin ja niitä korjaillaan sitten jälkikäteen.
Mä olin kai tottunut niihin IFK:n 11-3 peleihin :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.