Meillä riittää näitä tepponummisia ja raimohelmisiä mutta on vain yksi ja ainoa Sir Pena.
Otteita Penan legendaarisista...
" Valeri Krykov voi kertoa kuinka mestarillisesti Pentti ottaa joukkueen näppeihinsä. Vallu muistaa vieläkin erään Tappara-matsin, jossa hän suvaitsi hieman ihmetellä Pentin ottaman aikalisän aikana The Sirin hahmottelemaa taktiikkaa. Pena ei puhunut spartasta tai viikingeistä. Hän sanoi Vallulle reiluun, pelaajia puhuttelevaan tyyliin: "Vedänkö mä sua vittu turpaan saatana!"
"Tämä on täyttä faktaa! Klubijäsen jpp voi vahvistaa tämän faxitse anytime. Voin piristää viikonlopputunnelmaa kertomalla pari muutakin tarinaa ja nämä ovat myöskin sen toisen osapuolen omia kertomuksia:
Arto I. Järvelä tuomaroi Penan valmennusaikana ja antoi jäähyn ifk-pelaajalle. Luistellessaan ifk-aition ohi, hän kuuli Penan jyrisevän basson: "Vittu Järvelä mä vedän sua turpaan!" Järvelä käännähti ja meni kysymään Pentiltä: "No miks vedät mua turpaan?". Pentti: "Koska sä oon niin vitun tyhmä!" Matsin jälkeen Järvelä kertoi naureskellen linjureille, että Matikainen uhkasi vetää mua turpaan ja toinen linjuri sanoi, että niin muakin! Järvelä kysyi, että mitä se sanoi syyksi sinulle? Linjuri: "Se sanoi että mä oon niin vitun tyhmä!" Järvelä: "Sama vika oli täällä!"
Nielikäinen-Hucko-Kautonen -ketju yritti näpertää hyökkäyspäässä kuviota aikaiseksi ja jostain syystä menetti kiekon. TPS sai pahan vastahyökkäyksen, josta ei kuitenkaan tullut maalia. Penan kommentti vaihtoon tulevalle ketjulle: "Älkää nyt vittu yrittäkö tehdä maaleja kun ette saatana osaa! Ainoo homma teille on ajaa säälittä kaikkea, ei pitäis olla vaikeaa tajuta!"
-03 HIFK putoaa Ipalle superpitkässä pleijarisarjassa. Voittomaalin tehnyt kaveri (nyt en muista nimeä, ei kai Bruun pelannut silloin jo?) oli Nielikäisen äijä ja Pasi ei ottanut omaa miestään. Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!"
Penan valmennusaikana joku HIFK:n pienehkö junnuista tullut pelaaja ei kokemattomuuttaan seurannut peliä tarkasti ja joutui karmean avojääpommin kohteeksi. Kun pelaaja keräili itseään jäältä, Pentti huusi hänelle: "Jumalauta, antennit ylhäällä siellä! Enkö mä oo sata kertaa sanonut!" Tämän sällin nimeä en muista kertakaikkiaan, mutta stoori on Postimiehen kertoma. "