Nyt soi?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Joo, hyvä biisu tuo.

BTW. leffasta tuli mieleen et nykäsin eilen koneelle vähän legendaa: Cannonball Run 1-2 + Mad Max 1-3 sekä viimeisenä muttei vähäisimpänä, Smokey and the Bandit 1-3 :D

Warjo liikkuu parhauden/hulluuden rajamailla.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Warjo liikkuu parhauden/hulluuden rajamailla.

Kiitos, tämä on minulle SUURI kunnianosoitus, mutta omasta mielestäni heilun vain hämärän rajamailla, muhahahaa! :D

TehBigBunny
/ /

Anuukkia soinna

// Laitoin muzakin soimaan aaccosjärkässä, kaksi viikkoa ja neljä päevää soi.

MrD St Jimmy
/

kirves wrote: Suomen vientituote Kari Tapio Juna kulkee repeatillä spotifyssä... :-)

Kaiuttimet kiinni.

Hahhah kaveri oli ekoja tyyppejä joka lähti tohon Tapsan soittoon mukaan. Kuulemma löytyy jo aikas korkealta spotifystä.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Bruce Dickinsonissa männään

Jaa,nyt jo B:n kohdalla.

Ylihuomenna olet jo Cace Randelinissa. :)

Täällä soi vuvuzelat. :(

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Bruce Dickinsonissa männään

Kuinkas monta biisiä sun lista käsittää? mulla on 20200 ja risat. tunteja niistä sais 1358h ja 28min. Mutta mulla kyl kilahtas pää jos koittasin kaikken ton paskan soittaa läpi. :D

El PiNk DeViL
/

DarkWarjo wrote:

Kuinkas monta biisiä sun lista käsittää? mulla on 20200 ja risat. tunteja niistä sais 1358h ja 28min. Mutta mulla kyl kilahtas pää jos koittasin kaikken ton paskan soittaa läpi. :D

Mulla on koneella jotai enon vanhoja poppeja mullon vähän yli 25tuhatta biisiä ja tunteja en muista.. Ulkosella kaikki, eihän koneelle mahtuskaan..

DarkWarjo
/

Njoo, mul on omat popit ja sit on 3 kaverin ulkosilta, sieltä sit löytyy kaikkee kivaa tosta edellä mainitusta ihanasta Kake ranteliinista, frööpelin palikoihin.. joten ei tosiaan ihan polla kestä vetää läpi niit... viimestää siinä kilahtaa ku tulee yli 10 biisii frederikkiä putkeen :D

atomimato
/

DarkWarjo wrote:

Ostin nyt tuommosen MP3 vinyylisoittimen, sillä latasin kaikki levyt mitä löytyi koneelle - ja yli 1000 biisiä tuli. Olihan niitä "muutama" laatikollinen. Jaa'a itsellä taitaa olla joku 19 000 kappaletta koneella, 6kpl 1000gb ulkosia, kolmelle tavarat ja toiselle kopiot. Lisäksi koneestä loytyy se 2 x1000gb ja 320gb supernopeaa muistia.

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle atomimato

atomimato wrote:

, 6kpl 1000gb ulkosia, kolmelle tavarat ja toiselle kopiot. Lisäksi koneestä loytyy se 2 x1000gb ja 320gb supernopeaa muistia.

Ei millään pahalla (eikä hyvällä) mutta, et yhtää vähempää muistia ole jaksanu ostaa?

Kirjaudu sisään vastataksesi.