Nyt soi?

Ac3Way
/

Hyvä oli David Bowien uusin levy. Se pisti pixelit väärinpäin mun päässä, oli se jännä fiilis.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Hyvä oli David Bowien uusin levy. Se pisti pixelit väärinpäin mun päässä, oli se jännä fiilis.

Oonko mä Vilttu missannut tuon?!

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Oonko mä Vilttu missannut tuon?!

76 vuoden Station To Station uudelleenjulkaisu + helvetin hyvä live keikka. Ihan mahtava levy on.

TJP27
/

mana manan kristinusko läulää"murhaako kristinusko maailman, pian se nähdään. saammeko palkaksemme kuoleman, pian sekin nähdään.." aivan mahtavaa ja humalakin o kiva

TJP27
/

ja mä lauloin että, hei beibi ota suihin, hei beibi ota suihin, hei beibi ota suihin, hei beibi ota nyt

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle I bQ I

I bQ I wrote: System of a Down - Toxicity

loistava levy

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Bolt Thrower - The IVth Crusade

en aiemmin oo jostain syystä lämmennyt, mut vaikuttais -90-luvun meiningilt'ä, milloin örinä oli matalaaa? :) E:listan seuraava biisi(siis mikä soi ilman listaa) oli aika jees

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

en aiemmin oo jostain syystä lämmennyt, mut vaikuttais -90-luvun meiningilt'ä, milloin örinä oli matalaaa? :) E:listan seuraava biisi(siis mikä soi ilman listaa) oli aika jees

Kyä! Hiano bändi! Kannattaa kuunnella lisää. Pitää nuorena, kun tällästä musiikkia kuuntelee. ;)

TJP27
/ /

[quote]Finski fani wrote:

Oli muuten hyvää toi Tool taas vaihteeks. Harmi kun sitä ei ole Spotifyssä... =([/qujuu, toimii tool edelleen.. ja oli kiva löytää uudelleen toi bolt throver... jotenkin nuoreni taas sinne 15-17 vuotiaaksi:) mitäs hittoa, ku näyttö näyttää, että sie oisistkirjottanut miun kommentin...? :)

Finski fani
/ /

TJP27 wrote:

juu, toimii tool edelleen.. ja oli kiva löytää uudelleen toi bolt throver... jotenkin nuoreni taas sinne 15-17 vuotiaaksi:) mitäs hittoa, ku näyttö näyttää, että sie oisistkirjottanut miun kommentin...? :)

Ei kai nyt niin nuoreksi? En haluu olla taas teini... 20+ olis ihan jees. Naisetkin on parempia sen ikäsinä...

// Mää korjasin...

DarkWarjo
/

TJP27 wrote: Finski fani wrote:

Oli muuten hyvää toi Tool taas vaihteeks. Harmi kun sitä ei ole Spotifyssä... =([/qujuu, toimii tool edelleen.. ja oli kiva löytää uudelleen toi bolt throver... jotenkin nuoreni taas sinne 15-17 vuotiaaksi:) mitäs hittoa, ku näyttö näyttää, että sie oisistkirjottanut miun kommentin...? :)

Lueppas missä vika? (sun quoten loppu on rikki)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: HA! mä tuun ja PILAAN teidän päivän: Don't click

You !http://football-talk.co.uk/wp-content/uploads/2010/07/donkey.jpg! !

DarkWarjo
/

Finski fani wrote:

You !http://football-talk.co.uk/wp-content/uploads/2010/07/donkey.jpg! !

IT'S A DONKEEEEY!

Kumma kun ei old school uppoo, arvasin että ootte kovin kapeakatseisia wannabe kovia hevimiehiä ;)

nooh, pitääkö päivä sit pelastaa uudelleen? this you can click

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

IT'S A DONKEEEEY!

Kumma kun ei old school uppoo, arvasin että ootte kovin kapeakatseisia wannabe kovia hevimiehiä ;)

nooh, pitääkö päivä sit pelastaa uudelleen? this you can click

En ole kapeakatseinen hevimies! >=( Kuuntelin joskus nuorempana Eminemiä ja viiskytä senttistä... (Toisinsanoen kapeakatseinen...)

Mustaassi on kyllä ihan jees.

TJP27
/ /

Finski fani wrote:

Ei kai nyt niin nuoreksi? En haluu olla taas teini... 20+ olis ihan jees. Naisetkin on parempia sen ikäsinä...

// Mää korjasin...

no joo myennettäköön, että se 17 v naiset kauneimpia: ei pidä paikkaansa) kyllä naisella pitää olla myös aivot... mut musiikki, mitä kuuntelin 15-17 v:nä oli aika örinää, eli n. 17 vuotta sitten:D ja darkille sen verrn, että vähän hjuumoria pliis:) E itekkin korjasin risut ja männyn kävyt ja ei kai heviä/rockia kuunteleva ole välttämättä wannabe? ihme juttu, kun ihmiset on pakko luokitella mieltymyksistään johonkin... kummaaa touhua:)

Kirjaudu sisään vastataksesi.