Megadethin Rust In Peace levy lähti koneeseen.
Nyt soi?
Teräsbetoni - Metalliolut Toi kyllä hymyn huulille.
Paramoree! Antakaa alapeukkua, koska mä ansaitsen sen!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Paramoree! Antakaa alapeukkua, koska mä ansaitsen sen!
En anna, vaan annan yläpeukkua. Paramorella on hyviäkin biisejä!
edit. Pidemmän päälle tosin Hayley Williamsin korkea ääni alkaa usein vituttamaan :D
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
edit. Pidemmän päälle tosin Hayley Williamsin korkea ääni alkaa usein vituttamaan :D
^No se! Kiältämättä monia hyviä piisejä heiltä löytyy.
puhutte tuommoisia koska muija on jäätävän hyvännäkönen!
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: puhutte tuommoisia koska muija on jäätävän hyvännäkönen!
Onhan se kieltämättä!
!http://www.thedailyinquirer.net/wp-content/uploads/2010/05/hayley-williams-twitpic-not-hacked.jpg!
Redhead = Cryptonite for meh...
Cryptonista tuli mielehen Kryptonite
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Cryptonista tuli mielehen Kryptonite
Pidin joskus kovastikin tuosta bändistä. Mahtava musavideo tosta biisistä!
Leevi and the leavings-Kyllikki
Lullabies To Paralyze levy on ollu viimeaikoina niin tiukassa soitossa että kuuluu kohta puhki. Queens Of The Stone Age kicks arse!
SlipKnoTin People=Shit jazz vai mikälie cover :D Pisti kyllä hekottamaan.
Nyt soi Madame (suomen zappa) George ja voisin laittaa varsinkin loppupuoleltä puolet levystä jos jamit kiinnostaa oon mykkänä fiiliksissä E: ei meinaan rokki paljoa voi parantua
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: SOAD
Sopivasti kriittinen ulosanti :) loistavahan toi veiläkin o, eli peukku avoin E: just tilasin taas hulluuttani levyn ja oon monta vuotta oottanut että Madame Georgen:Whats Happening levy on löydettävissä nolla-kojo näyttää epäilijöille närhen munat Kysymys kuuluu, kuka on se naislaaulaja biisissä "Talking trash"?
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Lullabies To Paralyze levy on ollu viimeaikoina niin tiukassa soitossa että kuuluu kohta puhki. Queens Of The Stone Age kicks arse!
ja levynä on loistava! E:hyviä biisejä löytyy muiltakin levyiltä, mut tuossa on hyvä kokonaisuus E: aika lailla samoja bändejä löytyy täältä ja aina pitää yrittää yllättää levyhyllystä P.S. ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI! OTA OLVI!
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Dissection - Night's blood
Sekalaista Suomi rokkia Kotiteollisuus - Tämän taivaan alla Timo Rautiainen - Punainen viiva Timo Rautiainen - Lumessa kahlaajat Klamydia - Suomi on tänään sun
WTF radio.
Kunnon punkkia eli D.R.I. Dirty Rotten LP+Violent Pacification lähtee pyöriin. A puolella on 16 biisiä :D
Are you feeling lucky, punk ?
Kirjaudu sisään vastataksesi.