Nyt soi?

Nipsuhuuli
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Paramoree! Antakaa alapeukkua, koska mä ansaitsen sen!

En anna, vaan annan yläpeukkua. Paramorella on hyviäkin biisejä!

edit. Pidemmän päälle tosin Hayley Williamsin korkea ääni alkaa usein vituttamaan :D

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

edit. Pidemmän päälle tosin Hayley Williamsin korkea ääni alkaa usein vituttamaan :D

^No se! Kiältämättä monia hyviä piisejä heiltä löytyy.

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: puhutte tuommoisia koska muija on jäätävän hyvännäkönen!

Onhan se kieltämättä!

!http://www.thedailyinquirer.net/wp-content/uploads/2010/05/hayley-williams-twitpic-not-hacked.jpg!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Cryptonista tuli mielehen Kryptonite

Pidin joskus kovastikin tuosta bändistä. Mahtava musavideo tosta biisistä!

Aliboz
/

Lullabies To Paralyze levy on ollu viimeaikoina niin tiukassa soitossa että kuuluu kohta puhki. Queens Of The Stone Age kicks arse!

TJP27
/ /

Nyt soi Madame (suomen zappa) George ja voisin laittaa varsinkin loppupuoleltä puolet levystä jos jamit kiinnostaa oon mykkänä fiiliksissä E: ei meinaan rokki paljoa voi parantua

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: SOAD

Sopivasti kriittinen ulosanti :) loistavahan toi veiläkin o, eli peukku avoin E: just tilasin taas hulluuttani levyn ja oon monta vuotta oottanut että Madame Georgen:Whats Happening levy on löydettävissä nolla-kojo näyttää epäilijöille närhen munat Kysymys kuuluu, kuka on se naislaaulaja biisissä "Talking trash"?

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Lullabies To Paralyze levy on ollu viimeaikoina niin tiukassa soitossa että kuuluu kohta puhki. Queens Of The Stone Age kicks arse!

ja levynä on loistava! E:hyviä biisejä löytyy muiltakin levyiltä, mut tuossa on hyvä kokonaisuus E: aika lailla samoja bändejä löytyy täältä ja aina pitää yrittää yllättää levyhyllystä P.S. ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI! OTA OLVI!

hulluseon
/

Sekalaista Suomi rokkia Kotiteollisuus - Tämän taivaan alla Timo Rautiainen - Punainen viiva Timo Rautiainen - Lumessa kahlaajat Klamydia - Suomi on tänään sun

MrD St Jimmy
/

Kunnon punkkia eli D.R.I. Dirty Rotten LP+Violent Pacification lähtee pyöriin. A puolella on 16 biisiä :D

Kirjaudu sisään vastataksesi.