Nyt soi?

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Toi piisi on Linkin Parkin Somewhere i belong, ei parhaimmistoa mutta menettelee.

Hyvä, kun kerroit! Tanks.

FINBULLET
/

Toi biisi ei mun mielestä sopinut tohon videoon.Vähäsen semmosseen irrallisen olonen.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Hookkis

dcftinti wrote: Se lukee siinä videon kommenteissakin :D

En kattonu ollenkaan kommentteja, kun katoin vaan videon.

Pottae
/

NP: C-Bool - House Babe (NERadio Nonstop - Best of Techno & Trance | www.neradio.fm) [479:02/Streaming] []

Muutama tunti taas kuunneltu :p

Schimanski76
/

Vedenpinta lähestyy Liikun tuhat kilometriä tunnissa itään Aurinko laskee takanani ja laskee nousevan meren taa Polttoainetta on jäljellä vajaan tunnin matkalle Allani on pelkkää vettä

Rantauduimme vedestä, laskeuduimme kuusta Kävelimme, juoksimme, ratsastimme, lensimme Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni en yritä ohjata liikettäni Katson ylitse mittareiden, ylitse lukemien, ylitse ohjainten

Tallennan tämän viestin muistoksi Ihmiselämästä muistuttavaksi, katoavaksi radioaalloksi Viimeisenä maan päällä, viimeisenä sen yläpuolella Viimeisenä tallenteena

S.O.S. Salatkaa oma sijaintinne

Eli siis Stam1naa kivasti. :)

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Randelinia? Enivan? Pari kertsii edes?

Mitähän se "pappa" horisee? :D

e:olipas ulosanti häiritsevän tökerö, tällä tavoin vanhempaa (toisinsanoen "paremmin kypsynyttä") mieshenkilöä kyseenalaistaessani, pahoitteluni siis siitä.

Tulikohan "turpakeikka"?

vaiski75
/

Hammerfall - ei uppoa, ei edes kivalla etiketillä..

Menetit kaikki rahasi ja joudut palaamaan alkuun, nyt aloitat Diolla ja Black Sabbathilla..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Hammerfall - ei uppoa, ei edes kivalla etiketillä..

Menetit kaikki rahasi ja joudut palaamaan alkuun, nyt aloitat Diolla ja Black Sabbathilla..

Tolkun mies on tämä Vaiski!!!

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Hammerfall - ei uppoa, ei edes kivalla etiketillä..

Sopii!

Vähän koittanut tässä laajentaa erittäin kapeakatseiseksikin kutsuttua musiikkimakuani (suurin osa kavereista kuuntelee rappia/teknoa niin minä olen sitten se erilainen nuori, ketä kiinnostaa autot ja hevi)

Laajennusta: [linkki http://www.youtube.com/watch?v=V1reT2HESYw] Fear Factory - Archetype [/linkki]

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

Sopii!

Vähän koittanut tässä laajentaa erittäin kapeakatseiseksikin kutsuttua musiikkimakuani (suurin osa kavereista kuuntelee rappia/teknoa niin minä olen sitten se erilainen nuori, ketä kiinnostaa autot ja hevi)

Älä huoli sä olet se ainoa järkevä, loput sun kavereista on pikku G:n serkkuja.. :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

Sopii!

Laajennusta: Fear Factory - Archetype

Sano vielä, että naiset myös..

Oikea suunta on sulla kivasti ja hienosti.

Teen jossain vaiheessa listan tämän illan musiikista, kun en ressukka pääse lähtemään valoihin tänään.. Katso jos on jotain mielenkiintoista..

Kirjaudu sisään vastataksesi.