Nyt soi?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Ai mää vai? No tässähän mää!

Ööö... Olitko sinäkin Ville?

Finski fani
/

Juu, olin mää. Eikö jokaisessa meissä asu muutenkin pieni Ville? ;)

vaiski75
/

Finski fani wrote: Juu, olin mää. Eikö jokaisessa meissä asu muutenkin pieni Ville? ;)

Aaaaarggh. Nyt Sfäiski menee totaalisen sekaisin!

Mä kyllä muistan kaikki numerot ja komentokoodit, mutta nimiä mä en voi tajuta / muistaa.. Nyt on tästä lähtien Banikin Ville ja Migge on Vigge..

Nopeampaa pitää mennä

Finski fani
/

Sfäiski on Sviski Bani on Vani Mudi on Vudi Hulluseon on Villeseon Skimmy on Vimmy Ac3way on Vac3way Nipsu on Vipsu Ja niin etiäpäin... =)

TehBigBunny
/

Jos joku jäi kovasti pohtimaan ja harmittelemaan notta mitkä nää säännöt muka on.

Ekan huuvvon säännöt.

Sinnuu huuvvettiin Villeksi niin sit sie oot Ville.

vaiski75
/

Finski fani wrote: Housut pois?

Joo, mutta ei riehumisen takia.. Ei vanha jaksa enään ja nyt lähdetään nukkumaan..

FINBULLET
/

Nyt poika saunoo se kylpee, se laulaa ja huutaa kannusta samppanjaa Meidän poika on tullut kotiin

Nyt poika saunoo se valvoo se riekkuu ja rällää katseella mällää Meidän poika on tullut kotiin

Syksy rytää, se henkeen jo vetää yksin miettien mennyttä kesää Oli ystävii, aivan pelti kii nyt on teljetty herrojen vitriinii

Ennen joulua silmänsä raottaa ei viel varmuutta uudesta kodista Muutama kuukausi täytyy se skarpata kunnes on tullut se aika juhlia

Nyt poika saunoo se kylpee, se laulaa ja huutaa kannusta samppanjaa Meidän poika on tullut kotiin

Nyt poika saunoo se valvoo se riekkuu ja rällää katseella mällää Meidän poika on tullut kotiin

Kevään tullessa alkaa se kiima alkaa kellosta loppua tiima Vielä viimesii, tosi koitoksii hyvä levoton on tuuman päästä kii

Vaik on vuosittai just nämä naamat kohta poikaa he syleillä saavat Nyt kapteeni käsilleen nostaa halaa suutelee kuin omaa lastaan

On tullut kotiin On tullut kotiin Poika on tullut kotiin

On tullut kotiin Ei jää aikaa sotiin Poika on tullut kotiin!

pokalemestari
/

SLAYYEER!!! Jännästi kivasti Prismasta lähti mukaan Slayerin Seasons in the abyss hintaan 9.90e.

Kirjaudu sisään vastataksesi.