Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Ai mää vai? No tässähän mää!
Ööö... Olitko sinäkin Ville?
Finski fani wrote: Ai mää vai? No tässähän mää!
Ööö... Olitko sinäkin Ville?
Juu, olin mää. Eikö jokaisessa meissä asu muutenkin pieni Ville? ;)
Finski fani wrote: Juu, olin mää. Eikö jokaisessa meissä asu muutenkin pieni Ville? ;)
Aaaaarggh. Nyt Sfäiski menee totaalisen sekaisin!
Mä kyllä muistan kaikki numerot ja komentokoodit, mutta nimiä mä en voi tajuta / muistaa.. Nyt on tästä lähtien Banikin Ville ja Migge on Vigge..
Helppoa Sfinksi on Sville.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Helppoa Sfinksi on Sville.
Kiitos Sbani..
Sfäiski on Sviski Bani on Vani Mudi on Vudi Hulluseon on Villeseon Skimmy on Vimmy Ac3way on Vac3way Nipsu on Vipsu Ja niin etiäpäin... =)
Se ... menee .. nukkumaan ... apaut ... nyt.
EI! Viälä mahtuu Sandelsia!
EiKÄ OLE MIKÄÄN VILLE!!!
Ny oot.
Täällä FRC:ssä on vaan yhet säännöt ja ne ei oo sun !
Jos joku jäi kovasti pohtimaan ja harmittelemaan notta mitkä nää säännöt muka on.
Ekan huuvvon säännöt.
Sinnuu huuvvettiin Villeksi niin sit sie oot Ville.
Sfäiski ei ole Ville.. Nyt alkaa riehuminen!
Housut pois?
Finski fani wrote: Housut pois?
Joo, mutta ei riehumisen takia.. Ei vanha jaksa enään ja nyt lähdetään nukkumaan..
Öitä, Sviski!
Anathema soi
Nyt poika saunoo se kylpee, se laulaa ja huutaa kannusta samppanjaa Meidän poika on tullut kotiin
Syksy rytää, se henkeen jo vetää yksin miettien mennyttä kesää Oli ystävii, aivan pelti kii nyt on teljetty herrojen vitriinii
Nyt poika saunoo se kylpee, se laulaa ja huutaa kannusta samppanjaa Meidän poika on tullut kotiin
Kevään tullessa alkaa se kiima alkaa kellosta loppua tiima Vielä viimesii, tosi koitoksii hyvä levoton on tuuman päästä kii
On tullut kotiin On tullut kotiin Poika on tullut kotiin
Nyt poika saunoo se valvoo se riekkuu ja rällää katseella mällää Meidän poika on tullut kotiin
Nyt poika saunoo se valvoo se riekkuu ja rällää katseella mällää Meidän poika on tullut kotiin
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Anathema soi
Bani.
Sie et olekaan täysin huono jänes/ihminen.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Bani.
Sie et olekaan täysin huono jänes/ihminen.
^ Mie rinttasin, kehystin ja laitoin seinälle.
SLAYYEER!!! Jännästi kivasti Prismasta lähti mukaan Slayerin Seasons in the abyss hintaan 9.90e.
Kirjaudu sisään vastataksesi.