Nyt soi?

IL3
/

Five Finger Death Punchin American Capitalist levy kokonaiosuudessaan. Jotenkin "kevyempi ja pehmeämpi" on tää 5FDB:n uusin, mut ihan raikasta vaihtelua ku seassa kuitenkin pari astetta raskaampaakin. Hyvä levy sanoisin.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Hyvä Jokkis, kyllä se siitä...

^Thihihiihihih^

Sillä on mun kaa kovat bileet :)

Ei halunnukkaa huutelloo tänne mitää nii mä huutelloin sen puolesta.

Finski fani
/ /

Megadeth:n uusi albumi, ja harmillisesti melkosta kuraa. 2-3 biisiä on vaan uusioversioita vanhoista. parissa muussa on kierrätetty vanhoja riffeja. Niistä muutamasta oikeasti uudesta biisistä vain kaksi on ihan ok, muut melko mitäänsanomattomia. Voittaa sentään Lulun, mutta ei millään ole hyvä Megadeth levy. Jopa Risk on paljon parempi ko tämä. Sääli.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Megadeth:n uusi albumi, ja harmillisesti melkosta kuraa. 2-3 biisiä on vaan uusioversioita vanhoista. parissa muussa on kierrätetty vanhoja riffeja. Niistä muutamasta oikeasti uudesta biisistä vain kaksi on ihan ok, muut melko mitäänsanomattomia. Voittaa sentään Lulun, mutta ei millään ole hyvä Megadeth levy. Jopa Risk on paljon parempi ko tämä. Sääli.

Meiltä Sfinski puuttuu luotto.

Eikun joo, samalla mielellä ollaan ja kovasti itketään..

MrD St Jimmy
/ /

!http://www.fireinsidemusic.com/shop/img_upload/records/6913r.jpg!

Perjantaina Vastavirralla '90 luvun kokoonpanolla nämä herrat 8) Perjantaina juostaan! Tokaa kertaa jo näen nämä.

MrD St Jimmy
/

!http://ecx.images-amazon.com/images/I/614WNEZmlPL.SL500_AA300.jpg! Tuli tämä tänään poimittua Swampista vinyylinä. Thrash!

Alchemist FI
/

Megadeth - Thirt3en meni juuri soittimeen, ja eihän tää voi olla muutakun hyvää...

MrD St Jimmy
/

Oon kuunnellut tänään Las Ketchuppia, Hasselhoffia, Mc Hammeria, Barbie Girliä, Coco Jamboa, What is Lovea, Scooteria ja kunnon humppaa. Olenko unohtanut jotain?

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Oon kuunnellut tänään Las Ketchuppia, Hasselhoffia, Mc Hammeria, Barbie Girliä, Coco Jamboa, What is Lovea, Scooteria ja kunnon humppaa. Olenko unohtanut jotain?

No mutta puuttuuhan tuosta nyt ainakin E-rotic ja Captain Jack..?

Kirjaudu sisään vastataksesi.