YÖ -keskustelut

villek00
/ /

Eli hiukka väsyneenä, nuutuneena, päästään vialla olevana päätin pistää pystyyn ko. ketjun. Ketjun idea on simppeli. Tänne saa vain kirjoittaa yöllä (Klo 23.00 - 05.00 välisenä aikana) omia tuntemuksiaan.

No omat tuntemukset on nyt ristiriitaiset. Väsyttää, mut ei jaksais nukkuu. Tulisko Schimanski Zumbailee vai ootko jo sammunu?

Ps. En pyydä tästä ketjusta anteeksi, enkä myöskään hyväksy sitä :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote: Väsyttää mutta ei nukuta tai jotai.. :D

Yritä Tappi rakas nukkua hieman, koska NE muut apinat heräilee kohta ja niillä on se vinoilu kenties edelleen veressä..

Mutta ei se välttämättä ole niiden vika, vika voi olla jo vanhemmissa..

vaiski75
/ /

Ville teki tämmöisen hienon jutun "ihmisille" ja sitten se itse ei halua olla paikalla. RÖYHKEETÄ sanon minä! Aaaa, vielä viisi minuuttia aikaa kirjoittaa tänne.. Hjelppä..

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Ville teki tämmöisen hienon jutun "ihmisille" ja sitten se itse ei halua olla paikalla. RÖYHKEETÄ sanon minä! Aaaa, vielä viisi minuuttia aikaa kirjoittaa tänne.. Hjelppä..

No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

No mää sammuin eilen, mut nyt oon täs viel hetken, joten jos haluut juttu seuraa, ilmoittele :)

=D

Tästä tuskin tulee pitkää juttua tänään, oluet on loppu ja baarikaapissa on pelkästään jäykkää.. Hienoa kumminkin nähdä sinut täällä tänään katsomassa, mitä täällä tapahtuu..

vaiski75
/

Voi per...

Eihän Tappi ole suuttunut tuosta eilisestä kommentista, tai kukaan muukaan?

Finski fani
/

vaiski75 wrote: Saako täällä sanoa ihan mitä mieleen tulee?

Se on minimivaatimus!

Aliboz
/

Jumankekka, The Prestige (Hugh Jackman, Christian Bale, David Bowie) oli hyvä leffa! Nyt nukkumaan...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Se on minimivaatimus!

Loistavaa..

Bunny: Vaihda sun Avatar / logo ja lähetä mulle se I.F.K. viinipullo, jos et ole vielä juonut sitä!

villek00
/

vaiski75 wrote: Voi Juma, Villen Facebookki toimii..

Tottakai se toimii, koska siellä jaan naamani kuvaa :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Jumankekka, The Prestige (Hugh Jackman, Christian Bale, David Bowie) oli hyvä leffa! Nyt nukkumaan...

Katsomislistalle, kivasti.

Pottae
/

Atm pyörii The Hurt Locker. Mukava elokuva on kyä.

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Atm pyörii The Hurt Locker. Mukava elokuva on kyä.

Onhan se ihan hyvä joo, muttei parhaan elokuvan Oscarin veronen... Enemmän kylläkin kuin se kura Avatar...

!http://www.todayshottrends.net/images/news/2009/nov/V-TV-Show-ABC.jpg! Suosittelen sarjaa "V" kaikille! remake olikohan se nyt -87 tulleesta sarjasta ja hyvä on! Varsinkin Morena Baccarin on tosi Hawt!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Katsomislistalle, kivasti.

Eiku hitto, mähän oon nähnykkin ton jo. Toi oli se taikuri leffa... Hyvä joo oli tosiaan...

Kirjaudu sisään vastataksesi.