On, eikä varmaan oo tarvista niin monesti lääkkeillekkään.
YÖ -keskustelut
Tämä avatarihan on se piisamirotta, joka ryömii sieltä Muumilaakson joen sillan alta Muumitaloon siihen aikaan kun pyrstötähti uhkaa Muumilaaksoa.
!http://tikkujalat.files.wordpress.com/2007/08/morko.jpg!
Katsokin silmiin !
!http://ville.1g.fi/904023.jpg! mihin niistä?
HUI! MÖRKÖ!
Hitto, pitäsköhän lyödä 1h kisa botteja vastaa nyrrel... iha kruisailumieles :D
Vastauksena käyttäjälle Lutis
Lutis wrote: Tämä avatarihan on se piisamirotta, joka ryömii sieltä Muumilaakson joen sillan alta Muumitaloon siihen aikaan kun pyrstötähti uhkaa Muumilaaksoa.
Joo senathan tässä menee sakasin. Muumipeikko ja pyrstötähti ;__;
e/ Vilttu kun en osaa kikkailla tästä avatarista tuota taustaa saman väriseksi kun tämä FRC:n tausta.
Ei muuta ku tsillailee nördsläifelle :D
Huomasin juuri nukahtaneeni ~minuutin ajaksi. Pakko se on kai mennnnnnä nuqqqqqq.
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote:
En uskalla mennä nukkumaan nortin kuvan jälkeen. Heti palasi mieleen se mörön korina D:
Se ääni on siinä melkein pelottavinta. Tuli mieleen se muumipeikon uni jossa se juoksee sitä Mörköä karkuun mut ei vaan millään pääse. Se kaatuu ja kompastelee siinä liukkaalla jäällä ja lopulta Mörkö saa kiinni.
Nyt meen tutimaan! Öitä kaikille!
Mä meen nyt uudestaan tutimaan! =)
Nukkumaan hetkeksi....
Syön jäätelöä. Kohta litra menny. Sellasta tänä yönä...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Syön jäätelöä. Kohta litra menny. Sellasta tänä yönä...
Jättikö Laura sut, ÄLÄ MASENNU FANSKI FINI!
heräsin ennen yhtä, siit asti pelaillu ja kattoo ny mitä tekee..
Nonnih, kello on jo paljon. Uppouduin ehkä vähän liikaa kirjan lukemiseen... Kannattaako sitä enää mennä nukkumaankaan? Meh, jatkan kirjan lukemista. Nukun sitten ensi yönä vaikka...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Nonnih, kello on jo paljon. Uppouduin ehkä vähän liikaa kirjan lukemiseen... Kannattaako sitä enää mennä nukkumaankaan? Meh, jatkan kirjan lukemista. Nukun sitten ensi yönä vaikka...
Kello oo vielä mitään, mie meen tahkoomaan Deus Exiä. Toivottavasti ensi vuoden alussa julkaistava Deus Ex: Human Revolution ei ole samaa kuraa mitä melkein kaikki uudet pelit ovat... Alkuperäinen on ehdottomasti yksi parhaista peleistä ikuna!
No kuinkas hyvä se peli sitten on? Oon kuullu siitä paljon, mutten tiedä siitä mitään... Mitä lajityyppiä se ees on?
Jee jee !
Vittu mikä meininki prkl ! Ihan mahtavaa !
Täällä yksin vittu istun helvetti kirjottelemassa FRC:n "Yö-keskustelu" topikkiin yksikseni saatana...
Onneksi on tuo Laura tuossa yläpuolella joka lähetteleen noita lentopusuja kokoajan tulemaan !
Pfft.. Ei se ole kivaa tuolla kylmässä heilua :(
///.. .ttu teGno jytää pimeesä huoneesa!
Ette sentään vetäny övereitä ennen kuin oli edes juhannus. Koko päivän oon potenu vaan edellisen päivän juominkien seuraamuksia...
Mie oon frc-yössä.Ekaa kertaa.jännittää.
Kirjaudu sisään vastataksesi.