MO!
YÖ -keskustelut
Heissuli vei!
thihihii
Miksei kukaan enään juttele täällä :(
Katos prkle olin unohtanu et täällä oli tälläineki.. ps. on ihan perseestä olla hereillä TAAS koko v-yö
Vois mennä kyllä pian nukkuun
on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
Vastauksena käyttäjälle tepilobium
tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
Eli me kaksi :(
tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.
No se menee ei kiinosta ku ei väsytä.. Heräsin tänääkin 20,50 :p
no eipä se tervettä olisikaan jos nyt jo väsyttäs
mutta mikäs tässä on teetä ja dubsteppiä nautiskellessa ja katsoa kun paristot latautuu
tepilobium wrote: no eipä se tervettä olisikaan jos nyt jo väsyttäs
Nukkuminen ylipäätääkään ei ole tervellistä ellei sitten nuku 14 tuntia putkeen :D
niinpä! mielummin jättää nukkumatta ja nukkuu sillon kun lähtee taju tai on se 14h aikaa
tepilobium wrote: niinpä! mielummin jättää nukkumatta ja nukkuu sillon kun lähtee taju tai on se 14h aikaa
Se menee ilmanki ihan helposti
vois melkeen mennä driftinki loppyihin hakkaamaan porukkaa jollain d luikan vakio paskoilla kun on niin tyhää tämä ohjelma tänään
perkl kun kuulostaa mukavalle
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Kuullostaa hyvältä, mäpä lähen toteuttaan :D
Minä komppaan. Tulihan sitä tässä jo pikkuautoilla ja junilla leikittyäkin...
Sama täällä erään asian kansssa, ettei tullut taaskaan nukuttua >:( Pitäneen nyt itseäni buustata niin perkeleesti että nukahan illalla 10 jälkeen ja herään seuraavana päivänä viimeistään 14,50 :-)
Kirves näin entisen terkan sanoen ota buranaa ja mee takas nukkumaan
Jere Karalahti sanoi yli sata kertaa "En kommentoi"
Oletan että nyt on yö yms.. tuloko joku riftaamaan nyt tai kohtapuolin?
lol
Kuka varasti mun tunteja? Häh?
BLACKOUT, viiminen muistikuva on TPS - Jokerit ottelun päätyttyä. No nyt on kuitti olo, nukkumaan.
Miksiköhän minua ei ole tehty nukkumaan ihmisten aikaan ?? vieläkin hereillä vaikka heräsin eilen n.17.30
Kirjaudu sisään vastataksesi.