YÖ -keskustelut

Tuomo33
/

Katos prkle olin unohtanu et täällä oli tälläineki.. ps. on ihan perseestä olla hereillä TAAS koko v-yö

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote: Vois mennä kyllä pian nukkuun

F YOU!!

tepilobium
/

on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle tepilobium

tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.

Eli me kaksi :(

Tuomo33
/

tepilobium wrote: on mörköjen yö ja kaikki menee nukkumaan! paitsi ne joita ei kiinnosta.

No se menee ei kiinosta ku ei väsytä.. Heräsin tänääkin 20,50 :p

tepilobium
/

mutta mikäs tässä on teetä ja dubsteppiä nautiskellessa ja katsoa kun paristot latautuu

Tuomo33
/

tepilobium wrote: no eipä se tervettä olisikaan jos nyt jo väsyttäs

Nukkuminen ylipäätääkään ei ole tervellistä ellei sitten nuku 14 tuntia putkeen :D

tepilobium
/

niinpä! mielummin jättää nukkumatta ja nukkuu sillon kun lähtee taju tai on se 14h aikaa

Tuomo33
/

tepilobium wrote: niinpä! mielummin jättää nukkumatta ja nukkuu sillon kun lähtee taju tai on se 14h aikaa

Se menee ilmanki ihan helposti

tepilobium
/

vois melkeen mennä driftinki loppyihin hakkaamaan porukkaa jollain d luikan vakio paskoilla kun on niin tyhää tämä ohjelma tänään

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Nukkuminen ylipäätääkään ei ole tervellistä ellei sitten nuku 14 tuntia putkeen :D

Kuullostaa hyvältä, mäpä lähen toteuttaan :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Kuullostaa hyvältä, mäpä lähen toteuttaan :D

Minä komppaan. Tulihan sitä tässä jo pikkuautoilla ja junilla leikittyäkin...

Tuomo33
/ /

Sama täällä erään asian kansssa, ettei tullut taaskaan nukuttua >:( Pitäneen nyt itseäni buustata niin perkeleesti että nukahan illalla 10 jälkeen ja herään seuraavana päivänä viimeistään 14,50 :-)

Kirves näin entisen terkan sanoen ota buranaa ja mee takas nukkumaan

Tuomo33
/

Oletan että nyt on yö yms.. tuloko joku riftaamaan nyt tai kohtapuolin?

Ac3Way
/

Kuka varasti mun tunteja? Häh?

BLACKOUT, viiminen muistikuva on TPS - Jokerit ottelun päätyttyä. No nyt on kuitti olo, nukkumaan.

Tuomo33
/

Miksiköhän minua ei ole tehty nukkumaan ihmisten aikaan ?? vieläkin hereillä vaikka heräsin eilen n.17.30

Kirjaudu sisään vastataksesi.