Mikä on seuraava E3 streami?
E3 2010
Ubisoft, alkaa todennäköisesti kolmelta.
Mistä sen sitten näkee? Ubisoftin sivuita, vai ihan gamespotin sivuilta, mistä ite oon kattonu?
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Tosta mie ainakin sen tsiigailen
Kiitoksia!
// mksi mun kaikki lainaukset menee pieleen nykyään...
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
JeffGreen: I totally tripped him and broke his glasses in junior high.
JeffGreen: And stole his girlfriend.
Niin siis kuka toi JeffGreen oikeen on?
Mie veikkaan että se on larppinen.
En ummarra, mutta annan peuqun ylös päin...
Kaadoin oluven prkl...
Kyl toi Kinetict mikä lie ideana ihan hauska. Tarvii vaa laajentaa olkkaria "pikkasen". Eipähä oo rattimiehil enää etua ton jälkee :D. Ei tota kyl kauaa jaks käsiä ilmas heilutella, ite mietei et pulttaan tallist vanha autorati johki lankkuu kiinni, jollei se kamera mee vituiks siittä.
Muuta hauskaa Kinetict tois varmasti moneen peliin, mut ei perusohjainta oo varmana syrjäyttämässä. Yks hauska sovellus ois esim. uus NHL, kuinka hienoo ois olla ton kameran kanssa veskarina :P
Toivotaan et pelifirmat lähtee vaa tukemaa tota, sehä noitte uusie härveleide elinehtona on. Paskoi pelejä ni toi floppaa samo tei :(
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
// mksi mun kaikki lainaukset menee pieleen nykyään...
Itellä ainakin pelittää kun isket yhen välin niiden hakasulkujen ja tekstin väliin. Eli kun lainaat niin se tulee tähän muotoon: (quote)blaablaa(/quote)
Niin laitat välin noitten alaviivojen kohalle (quote)blaablaa(/quote)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Gran Turismo 5
Vaikuttaa kyllä aika hienolta. Joutuukoha sitä talvella pleikkarin ostamaan :E
autot näyttävät menevän kuten prologuessa.... eli näyttää kuralta
Hirveitä tyrmääjiä.Tässä on yö ajoa.Sitten on toimiva varikko.Parempia autoja.Autoissa toimii kaikki niinkuin pitää.Murcielagossakin nousee esim ne ilmanottoaukot.Kyllä tän vois ostaa.
Näytti kyllä ihan hyvältä. PS3 on ollut suunnitelmissa hankkia jo kauan 360:sen rinnalle. Little Big Planet 2 ja GT5 kiinnostaa kovasti.
Jos joulupukki tois pleikkarin
XCOM om nom
XCOM, no LOL.
XCOM oli niinkuin ghostbusters peli.
Kirjaudu sisään vastataksesi.