Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mitä kansa uskoo, tullooko hyvä peli ?
Mie joteennin epäilen että iltapeli on parempi.
Rassit ja Ur'gayt jatkoon.
Miulla on samat veikkaukset ja toivot. Para'gayt ja Ur'gayt loppuotteluun! =P
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mitä kansa uskoo, tullooko hyvä peli ?
Mie joteennin epäilen että iltapeli on parempi.
Rassit ja Ur'gayt jatkoon.
Miulla on samat veikkaukset ja toivot. Para'gayt ja Ur'gayt loppuotteluun! =P
No lol sukelluksesta maali...
HUP HUP Hollanti vie vielä tämän jos Prazzit ei ryhdistäydy.
Bani tietää nää jutut ^
hyvä hollanti jEE
Voi prkleen Brassit minkä tekivät!
Huono juttu kun menin kannustamaan brasseja. Kaikki mun kannustamat joukkueet häviää. Sori, mun vika...
Ei ole hyvä sfinski!
Kiva,että Hollanti meni jatkoon.Brasseilla on ollut menestystä jo ihan tarpeeksi.
Kohta alkavasta matsista en osaa sanoa oikein mitään.Ekan puoliskon aikana oma suosikki luultavasti selviää.Viihdyttävämpi joukkue woittakoon!
Ko Kana!
Huhhuh! HUH!
Huhhuh! HUH!
No huhhuh nimenomaan!
Pitkän kaavan mukaan
Wuhuu!
Jälleen kerran mun kannattama joukkue häviää, prkl!
Jäätävä lopetus, onneksi ei kuitenkin kaksi kaveria missasi niin ei mene kaikki yhren piikkiin.
Mulla oli koko ajan semmonen fiilis,että Hollanti voittaa.Vaikken seuraakkaan näitä mömmöm kisoja.
Oli jännä matsi.Etenkin tuo loppu oli huikea.
Huomenna onkin sitten aivan järkyttävän hyvät pelit tiedossa. :)
Joo, tähän mennessä imo paras peli. Toivotaan, että tästä tulee yhä vaan jännittävempiä matseja, jolloin vinaalissa puolet katsojista saa sydärin.
Uruguayn kassari sai mun mielestä aivan liian vähän huomiota. Se oli aivan L-O-I-S-T-A-V-A noissa pilkuissa. Vaikka ne kaks torjuttua tuli aika lailla kohti, se oli kaikissa vedoissa hyvin mukana. Sympatiat meni silti Ghanaan. Muistakaa: "Africa ain't just a country that gave us Bob Marley"
Tänään Schimanski itkee kivasti, Ruhr joki täyttyy taas paskasta. Espanja nollataan tänään täysin! Ja Barrios iskee yhden maalin sitten kivasti 68 min kohdalla Ilkermanin selän taakse.
No ei vaiskaan, Espanja vie 3,2 - 0,1.
:(
Kisojen paras torjunta on kuitenkin Suarezilla.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Tänään Schimanski itkee kivasti, Ruhr joki täyttyy taas paskasta. Espanja nollataan tänään täysin! Ja Barrios iskee yhden maalin sitten kivasti 68 min kohdalla Ilkermanin selän taakse.
No ei vaiskaan, Espanja vie 3,2 - 0,1.
:(
Torresin Nando saisi jo hiljalleen ruveta pellaamaan.Hirveä pettymys on "poika" ollut näissä kisoissa.Epsanja on muutenkin tuhlaillut maalipaikkoja ihan liikaa,nyt olisi aika laittaa pallot sisään.
Voittoon uskon,jatkoaikaa ei nähdä tässä pelissä. 2-1 Epsuille.Torres tekee ekan ja Villa toisen.Santa Cruz kaventaa,mutta se ei riitä.
Argut-Saksat menee pilkuille 1-1-tilanteesta.
Tevez tekköö Messin syötöstä ekan ja Klose tasoittaa räkämaalilla loppuminuuteilla.Jatkoaika nuhjataan ilman tilanteita.Ranukisassa Podolski vetää ohi ja Argut jatkoon.Diego Armadildo Maradona saa sydärin.Schweinsteiger pidätetään ottelun jälkeen,koska häntä epäillään natsiksi.
Eli ihan turhaan katsotte,näin tässä käy.Menkää rannalle!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.