Yleinen happines topic

vaiski75
/

To tii..

Töistä karkasin tänään järkyttävän ajoissa ja kävin ajamassa autolla ihan kunnon lenkin.. Entistä Appiukkoa kivasti kävin tervehtimässä hänen mökillään, koska Mini-Me on siellä kesähoidossa ja en ole Miniä nähnyt moneen viikkoon.. Loistava reissu ja jäi vielä loistavampi mieli..

Minin kanssa heitettiin Ukko löylyistä pihalle ja sitten järvessä ammuttiin sitä yhdessä vesipyssyillä, kun se ei uskaltautunut kastautua.. Hyviä ovat nämä Sfäiskit!

Okei okei.. Kaksi olutta ja yhden muumilimun nappasin kaupasta matkaan ja joinhan minä sen toisen kaljan kivasti..

Koira näki sen olutpullon minun kädessä saunan jälkeen, niin se alkoi muristen kaivamaan rantahiekkaan kolmen kuution monttua.. Monttu DONE, niin se istui sen montun viereen ja tuijotti minua?? Halusikohan se mun hakevan sille sinne kuoppaan hirven tai jotain, vai olikohan se minua varten? Mina ei tieta..

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Sfrosvopaistia se siinä virittellöö ...

Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Hyvin on koulutettu piski kyl :) Saakoha sitä mukaan elokuussa meidän miittiin?

Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin..

Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Se ei taida haluta enään mukaan, koska koin pienen heräämisen Baniikin kommentin jälkeen ja me vähän keskusteltiin..

Sanoin sille notta: Vielä yksikin monttu niin tiedossa on kastraatio, pysyvä tötterökaulus, kynsien leikkuu, kaulapanta, jauheliha vaihtuu nappuloihin ja sohwalle ei ole enään mitään asiaa..

Ei ole yhtään hyvä tämä Sfäiski...

Mutta mie annoin sille luvan pureksia Sfäiski persauksesta.

DarkWarjo
/

Chuck Norris on teeveessä! (imported from ei mulla muuta topic) \o/

savulohi
/

Mökille saunomaan, rillaamaan ja vähän tissuttelemaan, josta fillarisiirtymällä Surkee 1 & 2, Historic Rallyt välissä ja ehtoolla Jokkisdebyytti. Oikein hyvä on tämä sykli tässä. :)

Mace
/

Hmm.. Kesäkuus alko kesäloma, nyt kun luulin sen loppuvan Elokuun ensimmäinen päivä, nii tarkistin ja totesin että mullahan on vielä yli viikko lomaa, loppuu vasta Elokuun 10. päivä, että kun on mukavaa :)

Schimanski76
/

Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa.

matiketo hommia ja pelasu vapaat. :)

Veri nais!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Maanantaina uusi tyäpaikka ja nelipäiväistä wiikkoa.

matiketo hommia ja pelasu vapaat. :)

Veri nais!

MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa..

Its not very nice indeed?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

MA-TO, vasara ja nauloja.. PE-SU, kaljaa ja soraa..

Its not very nice indeed?

Kaivoi totuuden siemenen esiin tämä Sfäiskimees.

Ei ole kauhean hyvä tämä totuus.Taidan siirtyä yleiseen viltutustopikkiin.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Joutuu sitten jatkossa Hullu kuskaamaan pihaan soraa kahresti viikossa.

No tiiättähän tyä että miussa on sitä viksarin vikaa

hulluseon
/

Porkales notta on mummo vielä hyvässä kunnossa. Ihan tuli hyvä mieli kun kävi mummon syntymäpäivillä työpäivän jälkeen. Kukkia vein ja kehu että paras olen. Tai sitten vähän huijasi :)

sjamy
/

Kelasin tänään että mähän oon rakastunu!

... bit gayish?

No mutta niin, musta tulee julkkis! estin jonkin hopparin juoksukaljat! Lehteen pääsen ja holivuudiin menen! Miljoonatulot paparazzikuvilla ja kirjalla elämänkerrasta! ... ja myöhemmin otti päähän kun tajusin että olis voinu viedä sen hampin kulman taakse ja jakaa saaliin...

Jajaja, runokirja pääse mahd. ens vuoden puolella painoon! ... bit gayish?

Finski fani
/

Onnea Sjamylle. Rakkaus on ihana asia. Ei homoa ollenkaan. Runotkin on kivoja. Itsekin niitä joskus raapustelen, mutten julkasemiseen saakka lähellekään niitä saa, Mikä tulee kirjan nimeksi?

Mutta noi kaljat. Jumalauta mikä moka! =) Mihis lehteen päädyt?

TehBigBunny
/

Ei oo homoa joo ... mutta jotain hamecangasta myö varmaa jouvvutaan lähettämmään ...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Onnea Sjamylle. Rakkaus on ihana asia. Ei homoa ollenkaan. Runotkin on kivoja. Itsekin niitä joskus raapustelen, mutten julkasemiseen saakka lähellekään niitä saa, Mikä tulee kirjan nimeksi?

Alibiin.

Ei ei...

Hyvä on runous ja rakkaus!

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Onnea Sjamylle. Rakkaus on ihana asia. Ei homoa ollenkaan. Runotkin on kivoja. Itsekin niitä joskus raapustelen, mutten julkasemiseen saakka lähellekään niitä saa, Mikä tulee kirjan nimeksi?

Kirjan nimi ja juttu muutenkin on hieman auki.. ja TOP SECRET xd Myyjälle vain annoin yhteystiedot ja tämä sanoi että otetaan yhteyttä jos tulee lehtijuttua, kuitenkin vaan elätteli toivoa tähän suuruudenhullun elämään.....

... se tais tietää että mä ajan itseni vararikkoon ja tulevaisuus näyttää erittäin hmm.. nestepitoiselta :D We'll see :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.