Yleinen happines topic

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: MITÄ VATTUA

MÄ VOITIN JOTAIN

// ja onnee st jimmylle ja purellekkin

APUvA! Mähän en varmaan saa itteeni tänään mitenkään tästä kämpästä ulos :D

sjamy
/

Tänään ei vituta. :)

...noh, huomenna koittaa uusi päivä...

Ac3Way
/

Sinne män FM 3, Fifa 11 ja BC 2. La Noire tilalle ja kohta tulille!

Om nom, varmasti hyvä peli. Happiness for me!

El PiNk DeViL
/

Tänään kun poltin viimesen tupakkani askista ja heitin sen roskiin. Samalla mietin että pitäskö lopettaa tähän paikkaan vai ostaa lisää. Tulin siihen tulokseen, notta mää yritän nyt olla ilman ja lopettaa. Muutaki rahanmenoo..

El PiNk DeViL
/ /

Kahwitauko <3 Tää päivä töissä Encorella. Kohta Riksuun viemää 6 lavaa postimerkkejä. :) Kuudelta oli herätys.

a11u95
/

Lyhyt koulupäivä 08-11:00 sekä tänään alkaa syysloma :)) Onpahan ainakin aikaa pelata forzaa 8)

El PiNk DeViL
/

Viikko ilman tupakkaa :) Saattaa olla yhteyttä naisystävä -topicin juttuihin :)

vaiski75
/

Tshihihi, mulla on kuula ihan jumissa..

Champix kuuri vain kaikille tupakoitsijoille, ehdottomasti. Äskön oli aikaa taas Forzailla ja rupesin maalaamaan yhtä autoa loppuun, jokin siinä tuntui kokoajan väärältä.. Melkein tein loppuun, kunnes mie hokasin: Se oli väärä auto ja väärän merkkinenkin vielä..

Tshihihi..

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Champix kuuri vain kaikille tupakoitsijoille, ehdottomasti.

Miut nuo pillerit sai vaan pahalla tuulelle. Ihan olivat paskoja nuo nappulat.

Niin ja mie meen huomenna röihin. Vähän mie oon häppi siitä syystä.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Miut nuo pillerit sai vaan pahalla tuulelle. Ihan olivat paskoja nuo nappulat.

Joo. Mullakin hermot kuin viulunkielet, mutta ei se oikeastaan haittaa.. Suurin osa ajasta menee, suu auki tuijotellessa tyhjyyteen ja se vasta kivaa onkin! Tupakki maistuu edelleen ja vielä paremmalta kuin eilen, mitenköhän hyvältä se huomenna maistuukaan.. Nomnomnom..

Hei, puhuiko joku äskön mun selän takana? Yhtään ei pelleillä Sfäden kustannuksella! Tana..

Kauheen kivoi värei täs kuvassa.. Me like!

hulluseon
/

HAHAA!!!! HAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! Se ratin rutjake tulookin takasin. Maanantaina olivat viestin laittaneet notta lähettävät sen tänne päin.

Pottae
/

Vein 3 kassillista pulloja kauppaan. Saldoksi tuli 13.75. Kassaneiti antokin 18.75. Iloinen olen minä.

superiorjerde
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Vein 3 kassillista pulloja kauppaan. Saldoksi tuli 13.75. Kassaneiti antokin 18.75. Iloinen olen minä.

Palautettii kaverin kans eilen n. 400 tölkkiä tetissä, vielä olis 2 samanlaista laatikkoo jäljellä =)

zattwy
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Vein 3 kassillista pulloja kauppaan. Saldoksi tuli 13.75. Kassaneiti antokin 18.75. Iloinen olen minä.

Etkä korjannut tilannetta vai? Kassa neidit on surkeitin palkattu ala, ja noi vahingot se joutuu maksaan omasta pussista.

Sääli tyttöä!

villek00
/

Ollaan meki kaverin kans viety jokunen pullo ja tölkki joskus: !http://ville.1g.fi/pulloja1.jpg! Toukokuu

!http://ville.1g.fi/pulloja2.jpg! Lokakuu

Kirjaudu sisään vastataksesi.