Yleinen happines topic

FINBULLET
/

Ens viikolla tulee uus boksi kinecticin kanssa.250 giganen tiätty.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Ens viikolla tulee uus boksi kinecticin kanssa.250 giganen tiätty.

Mä voin ottaa sun vanhan sitten :)

TeroKortelainen
/

Verkkokaupan Affenanmaan osasto yllätti positiivisesti, kun tilasin sieltä kulta-Live-aikaa: 12 kk:n sijaan postilootaan oli tullutkin hiano FM4-kuorilla varustettu "12 months + 2 bonus months"-kortti :)

vaiski75
/

Oku kävi tässä kylässä ja ajeli tuossa sitten Forzaa seuraksi..

Rivalsseja tahkosi kivasti, kunnes törmäsi Kortelaiseen.. Sanoi että pakko edes kokeilla, vaikka ei taida voittaakkaan ja siitä se sitten lähti.. Teron perässä parikymmentä kierrosta, kunnes Teron haamu joutui antautumaan.. .. Okun ilo oli naamalta nähtävissä..

Vähän ajan päästä minäkin tahkosin samaa Rivalssia ja paransin aikaa useasti, sitten me hymyiltiin yhdessä ja kunnolla..

Kiitos Tero tästä päivästä!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Paljon myö saadaan sillä?

En miä tietä vielä, mutta pulloina otetaan kumminkin kaikki ja loput poltetaan Sputnikissa..

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

En miä tietä vielä, mutta pulloina otetaan kumminkin kaikki ja loput poltetaan Sputnikissa..

1000€ apaut voipi tulla viidellä oikein.

/991,70 €

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

1000€ apaut voipi tulla viidellä oikein.

/991,70 €

Mie en oikeen ymmärrä noista luvuista, niin muunnetaan toi mulle sopivaksi.. Sillä saa 74 pulloa Jallua ja 7 tikkaria Jallujen päälle..

Oho, aikas paljon..

vaiski75
/

Da..

Äskön puhuin puhelimessa ja.. Daami kysyi multa, että seurustelenko tai onko mulla jotain tyttöystävää olemessa.. Tän illan rukkasten jälkeen, sanoin rehellisesti että ei oo..

Me happy..

FIN xxDRIFTERxx
/

Mites tuo Live nyt kiusaa minua. Ostin luottokortilla 3kk jäsenyyden. Se loppui pari kuukautta sitten ja nytten loka, marras ja joulukuulta on veloitettu luottokortilta 6,99€. Laitoin automaattisen uusitumisen pois ja nyt kun koitin poistaa kortin tietoja omasta tilistä, sivu väittää että kortilla on maksamattomia laskuja. ^MUTTA EIPÄ OLE..^ Veloittaako tuo Live nyt taas vuoden alusta sen 6,99€ ja kuinka saan nuo luottokortin tiedot pois tuolta sivulta?

deroits
/

Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx wrote: Mites tuo Live nyt kiusaa minua. Ostin luottokortilla 3kk jäsenyyden. Se loppui pari kuukautta sitten ja nytten loka, marras ja joulukuulta on veloitettu luottokortilta 6,99€. Laitoin automaattisen uusitumisen pois ja nyt kun koitin poistaa kortin tietoja omasta tilistä, sivu väittää että kortilla on maksamattomia laskuja. ^MUTTA EIPÄ OLE..^ Veloittaako tuo Live nyt taas vuoden alusta sen 6,99€ ja kuinka saan nuo luottokortin tiedot pois tuolta sivulta?

Mulla on sama probleemo.. Asiakaspalveluun yhteys..

RauhaMees
/ /

En mä mitää oo lähettäny!! // tuliks boxilla siis joku viesti muka multa?? Mä en oo niitä lähettäny.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: En mä mitää oo lähettäny!! // tuliks boxilla siis joku viesti muka multa?? Mä en oo niitä lähettäny.

Taitaa pleifaijö vetää ihan automaagisesti ellet estä sitä.

Pure Black40
/ /

Se lähetti automaattisesti kaverilistalle ne linkit, ellei sitä erikseen valinnut ettei se lähetä. ^Ja mä lähetin ja yhdellä meni hermot ja poisti kaverilistalta :(^

// Myöhäs

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Mistä sen muka voi estää???

Ei enää mistään. Elämä jatkuu.

Kirjaudu sisään vastataksesi.