Yleinen happines topic

Tuomo33
/

Tänään meni viimene piikki, eli ei tarte enään huomenna piikitellä.. Enään vaan ~4,5vko lääkeitä naamariin, ja sitten toivon mukaan ois siinä =)

Alchemist FI
/

Nyt on uus kotiteatteri vahvistin ja uus BD soitin kytketty, ja sit leffa pyörimään :D

El PiNk DeViL
/

Huomenna taas kauan odotetut paljubileet kaverin luona :) Kaikkea ihanaa luvassa, lämmin palju, hieman muumia vahvemaa, jonkinmuotoiset talviurheilukisat pelkät uikkarit päällä (hiihtoa talon ympäri) ja ihan helvetisti ruokaa :)

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Nyt on uus kotiteatteri vahvistin ja uus BD soitin kytketty, ja sit leffa pyörimään :D

mikä BD?

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Huomenna taas kauan odotetut paljubileet kaverin luona :) Kaikkea ihanaa luvassa, lämmin palju, hieman muumia vahvemaa, jonkinmuotoiset talviurheilukisat pelkät uikkarit päällä (hiihtoa talon ympäri) ja ihan helvetisti ruokaa :)

Ei sitte vedetä 4WD mönkkärii siellä :D

Etkä soita mulle keskiyöllä tai mä tuun kahville sinnepäin.

TehBigBunny
/

!https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426746_10150650119838433_209399938432_9162256_1073256441_n.jpg!

Ac3Way
/

Teuvo (sfäiski) kivasti sammunut siihen tädin viereen. Ei jaksa...

!http://static.iltalehti.fi/etusivu/satuhaat_v020312STL_503_et.jpg!

Tuomo33
/

Kivasti sain vihdoin ja viimein saamaan flatoutin (1) pelaamaan =)

El PiNk DeViL
/ /

NAM!! + että huomenna ensimmäinen teoriatunti mopokorttia varten :) Tänään oli myös ensimmäinen tukioppilaskokous eli tukioppilaaks pääseminen on ilon aihe sinällään myös :)

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: NAM!! + että huomenna ensimmäinen teoriatunti mopokorttia varten :) Tänään oli myös ensimmäinen tukioppilaskokous eli tukioppilaaks pääseminen on ilon aihe sinällään myös :)

Ei sitte hurjastella siellä. Tuun heti puhalluttaa sut ennen ku lähet kotoo :D

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

Ei sitte hurjastella siellä. Tuun heti puhalluttaa sut ennen ku lähet kotoo :D

Mopoon ei sentään voi tulla puhalluttamaa väärältä puolelta :DD

MehuSukka
/

Serkku ajo tässä viime kuussa mopokortin mopoautolla kivasti. Käyhän se niinkin.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: Serkku ajo tässä viime kuussa mopokortin mopoautolla kivasti. Käyhän se niinkin.

Miksi se sen kuussa ajo? :D hihii

vaiski75
/

Sfädellä on kyllä parhaat kaverit, ikuna!

Turkulainen toi mulle kaljaa, ilman kustannuksia.. Nyt paikallinen tuo mulle tupakkia, ilman kustannuksia..

Mie alan kohta velottamaan noilta fyffee, kun ne saa olla Sfäden kavereita.. Ai ei vai..

Kirjaudu sisään vastataksesi.