Yleinen happines topic

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Wuhuu!

Uus SSD tuli. Windowsin asennusta siis tänä iltana.

huomenna pelatkaamme siis hexxittiä.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote:

huomenna pelatkaamme siis hexxittiä.

pffffffffnfkfjfjkdkdkjs unen näit. Alko kuule sillai videoiden editointi ja kuvaus sessio että.

Opc Sami
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: Huomenna tasan viikko jälel :)))))))))))

Jeij :)

Samalla viivalla mennään, missäpäin muuten oot varusmiehenä?

Ite oon Parolannummella. Takana 339!!! aamuaa.

Mace
/

Itellä enää 3 viikkoa jäljellä... Kyseisen lystin alkuun. Pfff..

Ac3Way
/

Paistelin pipareita. Pakastetaikina ei ole yhtään hassumpaa :)

villek00
/

Jee, huomenna uusi tatuointi!! Järjestyksessään 4. kuva :)

villek00
/ /

Iholla 4. tatuointi ja fiilis hyvä! :) (vaikka joutui odottamaan yli 5 tuntia)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Iholla 4. tatuointi ja fiilis hyvä! :) (vaikka joutui odottamaan yli 5 tuntia)

Kuvei kehiin!

RauhaMees
/

Happy happy Räyhä :)

Toi mun UK homma on nyt ollut välitysfirman kautta hoidossa jo jonkin aikaa. Tänää tuli spostia, että heillä olisi töitä mulle sielä välitysfirmassa.

Pääsen kehittämään app:ia, joka auttaa muita opiskelijoita (samanlaisia kuin minä eli ulkomailta) löytämään paikkoja Plymouthissa ja muutenki auttaa esim. Bussi reiteissä ja aikatauluissa.

Nyt on kyl sillanen happynes, että jaksaa painaa duuniakin :)

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Happy happy Räyhä :)

Toi mun UK homma on nyt ollut välitysfirman kautta hoidossa jo jonkin aikaa. Tänää tuli spostia, että heillä olisi töitä mulle sielä välitysfirmassa.

Pääsen kehittämään app:ia, joka auttaa muita opiskelijoita (samanlaisia kuin minä eli ulkomailta) löytämään paikkoja Plymouthissa ja muutenki auttaa esim. Bussi reiteissä ja aikatauluissa.

Nyt on kyl sillanen happynes, että jaksaa painaa duuniakin :)

Tämmöset uutiset piristää itseäkin :)

villek00
/

Ostin eBaystä 8 Juventus korttia 19.19€!!! Ei tässä muuten olisi mitään, mutta niiden arvo on yhteensä 120-150 dollarin luokkaa!! Happy happy!! :)

IIPPONEN
/

1/14 mosat sai lunta ja kylmyyttä, se piristää aina mieltä ku tietää kuin "kivaa" se on :)

TTJK107
/

villek00 wrote: Ostin eBaystä 8 Juventus korttia 19.19€!!! Ei tässä muuten olisi mitään, mutta niiden arvo on yhteensä 120-150 dollarin luokkaa!! Happy happy!! :)

Ne on varmaan huijannu sua tai jotain.

RauhaMees
/

Lisää happynesiä. Nyt on tuo työpaikka ja asuminen varmistettu Plymouthissa. Keskustan lähettyvillä näyttäs olevan molemmat :)

villek00
/

Koulusta tuli tieto että pääsin seuraavalle kierokselle. Eli 2vko kartoitusjaksolle. Siitä sitten kun pääsee jatkoon, seuraava askel on Chef Ville :)

hulluseon
/

villek00 wrote: Chef Ville

Valheita ja juoruja!! Ei ole sen nimistä kaupunkia!!

Kirjaudu sisään vastataksesi.